En jij maar klagen dat 't allemaal zo lang duurtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef wonderer het volgende:
Eerste gesprek gehad. Wat haar betreft kan ik meteen aan de T
Je bent verplicht 3 maanden therapie te volgen voor je aan de hormonen mag hier (niks gehoord of gelezen of RLE) maar ze wilde me nu al doorsturen naar de endo (ook voor spul om de menses te stoppen, ik slik nu gewoon de pil).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:15 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
En jij maar klagen dat 't allemaal zo lang duurt
Maaruh, kan je nu dan meteen al naar een endo dan? Of was 't meer een losse conclusie en wil ze je eerst nog vaker spreken?
ha dat is snelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef wonderer het volgende:
Eerste gesprek gehad. Wat haar betreft kan ik meteen aan de T
Ja, als we nou gewoon van lichaam konden ruilen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:05 schreef Ilse2602 het volgende:
Tof Wonderer!Gefeliciteerd!
![]()
Ik moet zeggen dat het ergens wel een beetje maf is. Ik zet alles op alles om van de testosteron af te komen en jij wil het juist hebben.een tegenstelling die we hier op het forum el vaker zijn tegengekomen.
Ja, of je leest de topics gewoon even...quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef MrP het volgende:
Op veel plaatsen lees je tegenwoordig vanalles over transsexualiteit.
Zijn er op dit forum ook mensen die het idee hebben dat ze in een verkeerd lichaam zitten?
Indien ja; zijn jullie in behandeling hiervoor? En hoever zijn jullie met jullie behandeling?
dit is ook alweer ruim een week geleden! Hoe gaat het met mw. Ilse met het mooie gezichtje?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:00 schreef Ilse2602 het volgende:
Nou het is dan bijna zover... over 24 uur zit ik ingecheckt en al te wachten op het vertrek van mijn vlucht naar Thailand.Ik moet zeggen dat ik inmiddels toch wel een beetje zenuwachtig ben geworden. Ik zat vanochtend nog wat aan mijn voorhoofd te voelen en besefte in eens dat het over 5 dagen wel wat ander zal voelen.
Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. En hoop van harte dat ik niet te veel post-operatieve pijn krijg. (Morfine schijnt wel wat te helpen...
)
Hai Allemaal,quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:21 schreef Twinky het volgende:
[..]
dit is ook alweer ruim een week geleden! Hoe gaat het met mw. Ilse met het mooie gezichtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |