Nicequote:Op donderdag 3 september 2009 20:23 schreef Ilse2602 het volgende:
Tsja... het is natuurlijk gewoon plastische chirurgie. Herstellen hoort daarbij. Ik moet zeggen dat als ik dat ding eventjes af heb dat ik al wel een mega verschil zie met daarvoor. Ik kan echt een beetje de vorm van mijn nieuwe kin zien. En die vind ik mooooooi!![]()
Dat gevoel dat ik nu in mijn hoofdhuid mis komt trouwens bijna helemaal weer terug hoor. Dat is er nu niet omdat de zenuwen lamliggen, maar ze zijn niet dood... Uiteindelijk zal er een heel klein deeltje gevoelloos blijven.
Verder kom ik net achter iets tofs! Mijn zorgverzekering heeft de aanvraag van het VUmc om mij als mevrouw in te schrijven gehonoreerd!Dus dat betekent vergoeding van mijn laser behandelingen!
Fijn om te lezenquote:Op donderdag 3 september 2009 20:23 schreef Ilse2602 het volgende:
Tsja... het is natuurlijk gewoon plastische chirurgie. Herstellen hoort daarbij. Ik moet zeggen dat als ik dat ding eventjes af heb dat ik al wel een mega verschil zie met daarvoor. Ik kan echt een beetje de vorm van mijn nieuwe kin zien. En die vind ik mooooooi!![]()
quote:Dat gevoel dat ik nu in mijn hoofdhuid mis komt trouwens bijna helemaal weer terug hoor. Dat is er nu niet omdat de zenuwen lamliggen, maar ze zijn niet dood... Uiteindelijk zal er maar een heel klein deeltje gevoelloos blijven.
Zilveren Kruisquote:Verder kom ik net achter iets tofs! Mijn zorgverzekering heeft de aanvraag van het VUmc om mij als mevrouw in te schrijven gehonoreerd!Dus dat betekent vergoeding van mijn laser behandelingen!
Anders kom je in oktober gewoon gezellig naar de meeting.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:05 schreef Twinky het volgende:
ik ben heeeeel benieuwd naar de foto's! Is het niet ontzettend gek dat je gezicht er ineens zo anders uitziet? en aanvoelt?
is goed hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 03:14 schreef Ilse2602 het volgende:
[..]
Anders kom je in oktober gewoon gezellig naar de meeting.Ik ben ook wel eens benieuwd naar Twinky in het echt.
Het is inderdaad wel een beetje gek om te zien dat je gezicht veranderd is, maar ik wist waar ik aan begon.Dus je verwacht ook dat je gezicht er anders uitziet. En daar komt bij, ik zie er niet heeeel anders uit. Ik zie er vrouwelijker uit, ik herken mezelf nog wel zeg maar.
Ja natuurlijk ben ik erg nieuwsgierig hoe ik straks ontvangen wordt! Ik hoop met open armen en nieuwsgierigheid naar mijn nieuwe looks, maar het blijft spannend natuurlijk. Maar goed, ze zijn een beetje voorbereid. Ik heb die bewerkte foto's ook aan degenen laten zien die ze wilde zien.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:21
Fijn om te lezenBen je niet nieuwsgierig hoe je ouders je ontvangen in Nederland....dat lijkt me ook wel een vreemde gewaarwording voor hen. Net zoals al eerder aangegeven door Wonderer, de SRS is allemaal leuk en aardig, maar daar zie je als buitenstaander niets van.... zo'n FFS hakt er voor je familie en vrienden best goed in....
Hahaha... ik zie het al helemaal voor me!quote:Exactly the same als bij de operatie bij mij, de eerste 2 maanden waren heel vreemd, omdat de schaamlippen heel erg vaag aanvoelde... ik kon zo bij het Minestry of Silly Walks :p
Hmmm... ze hebben het nog gewonnen ook? Ik mag toch hopen dat ze je operatie en laserbehandelingen gewoon vergoed hebben?! Ik zit in ieder geval bij CZ, eigenlijk Orah dus. Volgens mij is Zilvere Kruis van Achmea toch? Agis weet ik zo even niet.quote:Zilveren KruisAgis
Je mag boffen met zo'n zorgverzekeraar... ik heb er met beide zorgverzekeraars ruim 2 en half jaar in oorlog gezeten, en die eikels wonnen nog ook....
*ziet Maisnon voorbij komen en denkt meteen aan alle andere voormalige posters in dit topic*quote:Op vrijdag 4 september 2009 04:00 schreef Maisnon het volgende:
Vind het zo mooi dat Jos je ook gewoon even op je mobiel belthoezo was ik overvallen.
Ooeps, old habitsquote:Nina?![]()
Dank je voor de link, is wel een beetje puzzelen om er wat te vindenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:35 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, www.transbucket.com is wel een goeie site. Je moet je even aanmelden, maar verder niks bijzonders. Vooral ftm topsurgery hoewel er ook een paar SRS'en tussen staan.
Gefelicteerd is een lastige stap maar meestal erg fijn als het achter de rug is.quote:Op zondag 6 september 2009 01:18 schreef Joanne35 het volgende:
Met mij gaat het ook goed, ben sinds deze week 100% out in m'n familie- en vriendenkring
Iets meer stalken toch maar, intake duurde bij mij 4 maanden (en dan weer wachten..)quote:@Maisnon: Jos mag mij nu ook wel 's bellen
Ik wacht ook al bijna weer een half jaar op m'n intake nu
Alhoewel ik wel moet zeggen dat de tijd best wel snel voorbij lijkt te gaan, ik heb 't idee alsof 't nog helemaal niet zo lang geleden is dat ik me bij de VU heb ingeschreven...
Behalve dan dat de laatste reacties allemaal via mijn vader binnenkwamen, zou het wel leuk gevonden hebben als ze me persoonlijk benaderd hadden, maar dat durven ze blijkbaar (nog) nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:17 schreef madeleine-b het volgende:
Gefelicteerd is een lastige stap maar meestal erg fijn als het achter de rug is.
Alles goed gegaan zo te lezen?
Oh, ja, het wordt inmiddels gewoontjes, die outings, dus ik schrijf er al niet meer zo veel overquote:Op woensdag 9 september 2009 14:53 schreef Dropkogel het volgende:
Joanne hoe ging de outting?
lees er verder niks over namelijk of ik lees eroverheen?
Ik zou het wel willen lezen, maar ik zit nog tot en met donderdag in Thailandquote:Op zondag 13 september 2009 01:06 schreef Onderweg het volgende:
Als je het gelezen hebt, kan je wellicht een 'rode draad' plaatsen (of een scan ergens, als dat toegestaan is)?
Tx :-)quote:Op zondag 13 september 2009 11:55 schreef Joanne35 het volgende:
Komt goed, ik zal 't artikel vanmiddag wel even inscannen
quote:Op zondag 13 september 2009 16:37 schreef Joanne35 het volgende:
Ilse: BTW, gaat alles nog steeds goed met de genezing daar in Thailand?
Bedankt!quote:Op zondag 13 september 2009 16:37 schreef Joanne35 het volgende:
Onderweg & Ilse: Jullie hebben een PB![]()
Naja, er zo maar even op uit trekken naar Bangkok zit er niet bij hoor. Helaas... dat mag ik niet van het personeel van de kliniek en ik denk dat geen enkele postoperatieve patiënt dat mag. Dat is namelijk niet heel erg bevorderlijk voor je herstel. En bovendien is het nog gevaarlijk ook. Ik ben te veel bloed verloren tijdens de operatie om zomaar even er op uit te trekken. Vandaag nog te horen gekregen dat ik niet 3 kilometer door de warmte naar het ziekenhuis mag lopen om wat patiënten te bezoeken, ook al wilde ik gaan met een andere patiënt. In plaats daarvan worden we door het personeel van de kliniek met een busje gebracht, kost ons verder niets. Ze willen gewoon niet dat we het risico lopen. Wel goed van ze natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 12:09 schreef Joanne35 het volgende:
Op je hotelkamer blijven zitten terwijl je in Thailand bent? Dat mooie en warme land? Nee, dat zou ik ook niet doen hoor :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |