Gister (kwam net terug van vakantie) gekeken, alle bladen waren te koop maar de Viva was natuurlijk uitverkochtquote:
Ow, en het onderstaande niet? Dat ben ik hier en ook op t.org tegen gekomen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef Onderweg het volgende:
Ik proef toch wat weinig tolerantie in deze uithoek van de samenleving.
Goed, homoseksualiteit is een seksuele voorkeur maar dat is fetisjisme ook,...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:21 schreef Hexley het volgende:
Hier is al verschillende keren voor gekomen dat mensen over het de link met het COC, homoseksualiteit
en seks in het algemeen zeuren. En natuurlijk ook het gebruik van woorden als "ombouwen"...
De mensen die ik bedoelde en weet die die uitspraken deden, die reageren hier dus niet...quote:F64 Gender identity disorders
F64.0 Transsexualism
F64.1 Dual - role transvestism
F64.2 Gender identity disorder of childhood
F64.8 Other gender identity disorders
F64.9 Gender identity disorder, unspecified
F65 Disorders of sexual preference
F65.0 Fetishism
F65.1 Fetishistic transvestism
F65.2 Exhibitionism
F65.3 Voyeurism
F65..........
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:45 schreef Hexley het volgende:
Maar volgens mij heb ik het topic hier half om zeep mee geholpen,..![]()
Ergens lijkt het me beter dat ik hier bij laat...
Misschien is het inderdaad maar beter zo. Je hebt, zoals je hier boven zelf al schrijft, je punt nu wel gemaakt. Van dat moddergegooi raakt de sfeer er wel een beetje uit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:53 schreef Hexley het volgende:
[..]
De mensen die ik bedoelde en weet die die uitspraken deden, die reageren hier dus niet...
Al verraden de profielen genoeg, ze hebben het wel gelezen hoor,...![]()
Maar het verantwoorden, van het meten met twee maten is waarschijnlijk erg moeilijk of zo...![]()
Op vrijdag 24 juli 20009 09:45 schreef Hexley het volgende:
Maar volgens mij heb ik het topic hier half om zeep mee geholpen,..![]()
Ergens lijkt het me beter dat ik hier bij laat...
![]()
Nee, het is nieuwbouw. Over een half jaar beginnen ze met bouwen en het duurt ongeveer 2 jaarquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:39 schreef Ilse2602 het volgende:
Maareuh, een house-warming over 2,5 jaar?Dat moet je even uitleggen. Moet je eerst nog 2,5 jaar aan het klussen voordat je erin kunt?
Ik hoop het niet voor je.
Ja, ik ga m'n productiviteit op m'n werk ook maar eens opvoeren, ik heb het afgelopen jaar niet zo best gefunctioneerd dus ik heb nog wel wat goed te maken nuquote:Morgen moet ik nog ruim een uur overwerken om te compenseren voor wat afwezige uurtjes.
Genoeg vertrouwen in je eigen Engels?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:28 schreef wonderer het volgende:
Ik heb pas 19 augustus mijn eerste gesprek met de psych
Dat wel ja.Ik kan gelukkig sowieso wel goed verwoorden wat ik voel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:47 schreef Hexley het volgende:
[..]
Genoeg vertrouwen in je eigen Engels?
Uiteindelijk lijkt psychologie aardig op een spelletje Lingo...
Meeste antwoorden kun je hier wel vinden: VUmc: Zorgcentrum voor genderdysforie en AMC Magazine...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:20 schreef Kralicek het volgende:
Hoe worden jullie nou gekwalificeerd?
Ik vroeg me af waarom het niet als een geestesziekte gezien word om een man of vrouw te willen worden maar wel als je je laat ombouwen tot dier bijvoorbeeld. Homosexualiteit is iets wat in de natuur voorkomt, maar transsexualiteit?
misschien een idee om dat maar eens te onderzoeken dan als je je dat afvraagt, misschien zijn er wel dieren die een vragenlijst in willen vullen en op gesprek willen gaan bij een gendertherapeutquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:20 schreef Kralicek het volgende:
Hoe worden jullie nou gekwalificeerd?
Ik vroeg me af waarom het niet als een geestesziekte gezien word om een man of vrouw te willen worden maar wel als je je laat ombouwen tot dier bijvoorbeeld. Homosexualiteit is iets wat in de natuur voorkomt, maar transsexualiteit?
homoseksualiteit is in '73 uit de DSM gehaaldquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:15 schreef Hexley het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden (voor 1994?) was homoseksualiteit ook een geestesziekte en stond het ook in de
DSM en ICD. Net als homoseksualiteit is het dus eigenlijk een "foutje" van de natuur....
Ik vind dat altijd zo'n raar argument, dat iets pas acceptabel is als het 'natuurlijk' zou zijn. Dat homoseksualiteit en transseksualiteit voorkomt kan niemand ontkennen, en wij mensen maken net zo goed deel uit van de natuur, dus 'het komt voor in de natuur'.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:20 schreef Kralicek het volgende:Homosexualiteit is iets wat in de natuur voorkomt, maar transsexualiteit?
Nou het is meer de virtuele seks die je in Dragon Age kunt hebben...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:41 schreef Meike26 het volgende:
Ja hoorWe hebben sinds kort een PS3 en ik ben nu rustigjes aan GTA4 uit te spelen. Ben voornamelijk verslaafd aan racegames, maar heb ook Prince of Persia en een ijshockey spelletje.
Games als Dragon Age boeien mij eigenlijk weinig. In het PSP topic zijn ze ook lyrisch over Final Fantasy enzo... maar begrijp geen ene .... van die games.
De laatste tijd was hier in Spanje de ICD regelmatig in het "nieuws", oa. door Frankrijk die het niet meer als "gekte" ziet... En dat er nog nieuwe oude ICD's verkocht werden aan hulpverleners waar homoseksualiteit nog steeds in stond. Heb het even opgezocht en homoseksualiteit is pas in 1990 uit de ICD gehaald en transseksualiteit is er pas in 1996 in gekomen. Hoe betrouwbaar het is, ik weet het niet het is internet he...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:44 schreef MuteZukini het volgende:
[..]
homoseksualiteit is in '73 uit de DSM gehaald
Ik heb die pagina waar je naar linkte even gelezen en ik werd er ook niet blij van nee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:19 schreef Hexley het volgende:
Nou het is meer de virtuele seks die je in Dragon Age kunt hebben...
Weet eigenlijk niet echt wat ik daar van moet denken....![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:31 schreef wonderer het volgende:
Er zijn ook dieren die van geslacht veranderen.
Ik zou Nemo nou niet "een dominant mannetje" willen noemenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:55 schreef Hexley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nemo,...![]()
![]()
![]()
Of zou het al Nema wezen...?
Gewoon wachten op het niet verwerkte jeugd haaien trauma of zo. Dus dat komt nog wel...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:02 schreef wonderer het volgende:
Ik zou Nemo nou niet "een dominant mannetje" willen noemen
Je zou het natuurlijk ook zo kunnen zien,...quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef Twinky het volgende:
De oorzaak van de genderdysforie zit duidelijk in de hersenen,
quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:45 schreef Twinky het volgende:
dat er iets mis is in je hoofd met het lichaam, dat je hersenen het lijf niet kloptpen met je lijf de hersenen
quote:IMDb: The Aggressives
A documentary look at women who prefer to dress and act as men and who participate in NYC's predominantly African-American lesbian drag balls...
echt dat was me in de film nu nooit opgevallen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:55 schreef Hexley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nemo,...![]()
![]()
![]()
Of zou het al Nema wezen...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |