Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:54 schreef LockonStratos het volgende:
Verkapte ik ben financieel directeur post
Ik zal het tegen mijn groepsgenoeten vertellen. Dan zeg ik jongens, jullie moeten mijn deel van het project doen en ik ga BBQen. Want Vogelkooi zegt het!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:59 schreef vogelkooi het volgende:
Delegeren jongen, delegeren alles wat ik te vertellen heb.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het jaar duurt nog even hoor er liggen nog niet eens pepernoten in de supermarkt.
Gebroken boekjaarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het jaar duurt nog even hoor er liggen nog niet eens pepernoten in de supermarkt.
Het is ook een keertje net boven de 20 gradenquote:
Dat was een verkapt aanbod van vogelkooi om jouw taken naar hem te delegeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik zal het tegen mijn groepsgenoeten vertellen. Dan zeg ik jongens, jullie moeten mijn deel van het project doen en ik ga BBQen. Want Vogelkooi zegt het!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik zal het tegen mijn groepsgenoeten vertellen. Dan zeg ik jongens, jullie moeten mijn deel van het project doen en ik ga BBQen. Want Vogelkooi zegt het!
In mijn vrije tijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:24 schreef Smart_ass het volgende:
Studeer jij nog dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |