Nee, ik ben veel te bang dat er een dikke bacterie heerst en het uitgesteld wordt, of Sjakie zelf besluit eerder te komen.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:00 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, heb je de kaartjes al gedrukt?
ik heb geen idee maar denk wel dat het een septemberkind gaat worden.
ik weet het eigenlijk niet,quote:Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef Vlindur het volgende:
Beessie-Jen, wat leuk! Hoelaat moet jij? Wij om 13.30!
Ik weet niet wanneer Tan dr echo heeft, heeft ze dat al wel gemeld dan?
Apart is het zeker.... Vooral omdat in de banner wel aftelt naar je uitgerekende datum, maar weet dat je dan al bevallen bent.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:07 schreef Urla het volgende:
Lijkt me wel heel apart om gewoon al een datum te weten.![]()
Lijkt me ook best wel leuk om het van te voren te weten. Ik zou er zelf denk ik geruster onder zijn en niet steeds doelloos rondwaggelen. Ik houd zelf eigenlijk ook wel een soort van uiterlijke datum aan 13 augustus. Ik ben dan 42 weken. Al zou ik denk ik wel op de een of andere manier teleurgesteld zijn als het niet in July zou zijn. Die maand lijkt gevoelsmatig beter passen. Ook maf eigenlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Apart is het zeker.... Vooral omdat in de banner wel aftelt naar je uitgerekende datum, maar weet dat je dan al bevallen bent.
Maar ik vind het ook wel leuk.
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:16 schreef Chan het volgende:
Nou dat dus inderdaad huup, over 4 weekjes kán het gewoon al!
Manlief zegt vanaf het begin al dat beebje op 24 augustus geboren wordt, 41+1 dus dan.. Ik heb het gevoel dat hij geen gelijk heeft, maar wanneer het geboren wordt, geen idee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |