Wow! Dat klinkt simpel en superlekker! Ga ik testen morgen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef Oksel het volgende:
100 gram kwark
200 gram Philadelfia
2 pakjes geklopte slagroom
200 ml yoghurt
2 pakjes vanille suiker
Mik je door elkaar. Dan in een schaal een flinke laag bosvruchtenmeuk.. dat koop je hier in DL gewoon in de winkel, 200/300ml ofzo. Daar gooi je je zuivelkwak op.
Dan pak je 200 gram zonnebloempitten, 100 gram suiker, 100 gram boter.. en mik je in de pan, net zolang totdat de zonnebloempitten een mooi gekaramelisseerd laagje krijgen. Die mik je bovenop.![]()
Zelf maken!quote:
Je kan idd beter roomijs etenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:28 schreef French het volgende:
Valt me altijd op dat in die 'gezond ogende kwarkjes' (danone, boer'n yoghurt etc) net zoveel vet, kcal, en suiker zit als in chocolademouse. Geef mij dan maar chocolademouse, als ik toch zondig.
Owja sorry, ik bedoelde: Aardbeien-yoghurt smoothie!quote:
Beter bekend als hangopquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:24 schreef bonke het volgende:
boerenland yoghurt met suiker![]()
tip:laat boerenlandyoghurt es ff eennachtje door een theedoek heen duipen![]()
wat er achterblijft op die theedoek is de lekkerste kwark die je ooit geproeft hebt )
Alleen die stracciatella kan je een beetje zuivel noemen... Hmmquote:Op maandag 29 juni 2009 01:09 schreef Snarf het volgende:
Chocolate-chip muffin met straciatella-ijs en chocoladesaus
zien er lekker uit - kan je die ook in NL kopen??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:57 schreef Snarf het volgende:
In (o.a.) Zweden verkopen ze Risi-Frutti. God-de-lijk.
Ja, die is ook erg. Maar ik vind ze wel duur, twee euro voor zo'n kuipje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef Kuukske het volgende:
Kwark van Danio, het liefst straciatella. Heerlijk.
Jahquote:
waar woon je dan kom ik morgennacht even een pak vla naar je brengen !quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Slagroomvla caramel. Kun je me altijd voor wakkermaken.
Klopt, gelukkig ook niet iedere week.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:54 schreef _Arual_ het volgende:
Ja, die is ook erg. Maar ik vind ze wel duur, twee euro voor zo'n kuipje.
Nog nooit tegengekomen helaas. Ik smokkelimporteer altijd een paar pakjes als ik voor werk naar Zweden moet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:39 schreef casper019 het volgende:
[..]
zien er lekker uit - kan je die ook in NL kopen??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |