Leg dan eens uit wat er precies gebeurdequote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:00 schreef Agiath het volgende:
GAST!Dat was ik !
Je woont toch bij de flat bij de appie, wij waren bezig vanaf verdieping 11, was het een man en een vrouw die uit dat blauwe busje kwamen lopen?
Wat een toeval zeg![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:00 schreef Agiath het volgende:
GAST!Dat was ik !
Je woont toch bij de flat bij de appie, wij waren bezig vanaf verdieping 11, was het een man en een vrouw die uit dat blauwe busje kwamen lopen?
Wat een toeval zeg![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat er precies gebeurde!!!?
Altijd als het mooi weer is zon zitten we emmers water naar beneden te flikkeren als we niks te doen hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat er precies gebeurde!!!?
We waren met vier man bezig, allemaal zo'n emmer, er zaten wel een paar voltreffers bijquote:
Vanaf verdieping 11! Dan kun je goed mikken zegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:00 schreef Agiath het volgende:
GAST!Dat was ik !
Wat een toeval zeg![]()
Zo kut als je met je fiets de kelder in moetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
We waren met vier man bezig, allemaal zo'n emmer, er zaten wel een paar voltreffers bij
Alles daaronder was ook gewoon drijfnat
Ik woon daar niet maar ik was ff bij een vriend van me, trouwens
Ach als je met vier emmers gooit verspreidt zich dat al snel tot een plas water van 10 diameter, dus zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vanaf verdieping 11! Dan kun je goed mikken zeg
Geniaal
Dan ben je wel heel snel naar huis gegaan want het gebeurde echt net een minuut vorodat ik dat topic maaktequote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:04 schreef Agiath het volgende:
Dit is trouwens wel een van de meest toevallige dingen die ik meegemaakt heb de afgelopen tijd, kom net terug daarvandaan en dit is het eerste topic wat ik aanklik op fok
Lui studententuigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Altijd als het mooi weer is zon zitten we emmers water naar beneden te flikkeren als we niks te doen hebbenbeetje traditie geworden
En sommige mensen zijn er niet heel blij mee
mmm misschien waren wij het dan dit keer niet, maar we hebben wel een uurtje geleden heel veel zitten keilen, alles wat nu nog nat daar beneden is komt door onsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel snel naar huis gegaan want het gebeurde echt net een minuut vorodat ik dat topic maakte
Blijft mooiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
mmm misschien waren wij het dan dit keer niet, maar we hebben wel een uurtje geleden heel veel zitten keilen, alles wat nu nog nat daar beneden is komt door ons
Heb me echt kapot gelachen inderdaadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |