quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:54 schreef pietjan het volgende:
vinden jullie dat ik mijn haar moet millimeteren
Wat hij zegt.quote:
Objectiever kun je niet hebben toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:23 schreef Susi het volgende:
Zonder foto kunnen we dat toch niet zo beslissen![]()
Oh en mensen die zulks aan onbekende mensen gaan vragen![]()
Risico van het vak inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:25 schreef Griebus het volgende:
[..]
Objectiever kun je niet hebben toch?Enige probleem is op welk forum je het vraagt
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:31 schreef pietjan het volgende:
[ [url=C:UsersJeremyPicturesNieuwe map (3)]afbeelding[/url] ]
Hallo jeremy.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:31 schreef pietjan het volgende:
Nee, je kan m uploaden op tinypic.comquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef pietjan het volgende:
kan ik naar een vsan jullie een foto mailen dat jullie hem hier op zetten
Gast je moet hem op internet uploaden, rechter muisknop, eigenschappen, link kopiëren en in het afbeeldingenkadertje plakken. Http hoeft niet dus na de dubbele slash kopiëren en dan gewoon plakken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:31 schreef pietjan het volgende:
Oh oke. Ga nu maar weer fijn buiten spelen en wel die lolly uit je mond als je gaat rennen hea!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef pietjan het volgende:
hoe is jou haar en millimeteren is weer wel hip
Mijn haar is misschien net een centimeter langer van achteren, en voor de rest ongeveer even lang als jou alleen met minder uitstekende punten. Ik heb trouwens net het tegenovergestelde als jij, ik wil m'n haar juist medium lang hebben alleen dan heb ik wel goeie gel/wax nodig voor m'n haartype.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef pietjan het volgende:
hoe is jou haar en millimeteren is weer wel hip
Juist niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:57 schreef pietjan het volgende:
kan
maar dat van baardje laten staan is egt niks staat vast stom
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:49 schreef doeka het volgende:
Niet milimeteren, Jeremy. Laat het maar lekker zo.
32quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:19 schreef pietjan het volgende:
ik word in augustes 14
als ik het millimeter
Staat goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef KingOfMystery het volgende:
EDIT:
Zo dus:
[ afbeelding ]
Mijn mening is dat deze lengte hardstikke mooi staat. Ik zou het zonde vinden als je je haar zou gaan milimeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |