Oh tof! Hoe rijdt ie?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:16 schreef STING het volgende:
Jeej, ik heb een nieuwe auto![]()
[ afbeelding ]
maar dan in het grijs
Na een maandje autoloos geweest te zijn
So far so good.quote:
Dagje Duitsland dus?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:19 schreef STING het volgende:
[..]
So far so good.
De recht inrij-rit moet nog komen, aangezien alle snelwegen rond A'dam zo'n beetje dichtzitten
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:16 schreef STING het volgende:
Jeej, ik heb een nieuwe auto![]()
[ afbeelding ]
maar dan in het grijs
Na een maandje autoloos geweest te zijn
Ook leuk! Wat had je met de vorige uitgespookt eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:21 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, volgende week een dagje Kaatsheuvel
Lease contract van 4 jaar was voorbijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ook leuk! Wat had je met de vorige uitgespookt eigenlijk?
Merk het schrik mensen afquote:
Nu de rest van de autoindustrie nogquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:25 schreef kingmob het volgende:
seat doet goede zaken de laatste tijd
Ik moet niks zeggen met m'n prius
Mwoah, de meeste klappen vallen bij de producenten die het 'verdienen'. Zielig voor de mensen op de werkvloer, maar gezond voor de economie.quote:
Het was hier daarnet 40 minuten stil.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Merk het schrik mensen af
Dat zijn geen dates danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het was hier daarnet 40 minuten stil.![]()
Pfff, volgende week zo'n 6 dates op de planning staan. Allemaal mannen die een kamer willen. Wordt nog wat...
Ik zag gisteren nog een meisje op fok dat die een kame rnodig had in groningenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pfff, volgende week zo'n 6 dates op de planning staan. Allemaal mannen die een kamer willen. Wordt nog wat...
Zeker met je foto een oproep geplaatstquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je slaat een paar stappen over ga dan maar gelijk trouwenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, nog erger. Het is iemand met zoeken om mee samen te wonen.
Bedankt voor de tip, maar het wordt sowieso een man. Moet er niet aan denken om met 2 vrouwen samen te wonen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een meisje op fok dat die een kame rnodig had in groningen
Je vergeet de 2 schreeuwende kinderenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je slaat een paar stappen over ga dan maar gelijk trouwen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je vergeet de 2 schreeuwende kinderen![]()
Maargoed, jij hebt iig kandidaten, ik krijg alleen maar prutsers langs.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar het wordt sowieso een man. Moet er niet aan denken om met 2 vrouwen samen te wonen!
Jij woont dan ook in Rotterdam...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maargoed, jij hebt iig kandidaten, ik krijg alleen maar prutsers langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |