Dat zou ik ook niet netjes vinden. Maar de kans bestaat natuurlijk dat de persoon in kwestie het per ongeluk, uit gewoonte heeft gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!
Hoe zouden jullie het vinden als je samen met iemand een feestje organiseert, en diegene schrijft de uitnodigingsmail helemaal in de eerste persoon en zet alleen zijn eigen naam eronder?. Volgens m'n vriend zeur ik, maar ik vind dat toch een beetje gek, of niet?
Nou ja, als er meerdere mails verstuurd gaan worden zou ik het zeker even zeggen. Anders waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien dat dat mannen gewoon minder interesseert of zo, m'n vriend vroeg zich ook al af waar ik me druk om maakte. Ik denk ook niet dat ik er iets van ga zeggen, misschien heeft 'ie 't niet expres gedaan. Ik vroeg me alleen af of ik nu gek was..
Ik als man vind dat je niet zeurt. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien dat dat mannen gewoon minder interesseert of zo, m'n vriend vroeg zich ook al af waar ik me druk om maakte. Ik denk ook niet dat ik er iets van ga zeggen, misschien heeft 'ie 't niet expres gedaan. Ik vroeg me alleen af of ik nu gek was..
Zie je? Zelfs een man geeft je gelijk!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:45 schreef Erik het volgende:
[..]
Ik als man vind dat je niet zeurt. Je hebt gelijk.
O, alleen de mannen worden bedankt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de mannelijke steun..
Goed gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je snapt me best, Vik..
Ik heb een mailtje teruggestuurd, met blablauitnodiginghoopdaterveelmensenkomenblabla, en als P.S. dat het misschien wel aardig zou zijn geweest om mijn naam er ook bij te zetten aangezien we het samen hebben bedacht en georganiseerd, met een knipoog. Klaar.
Dankje!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik heb Muis d'r te herkenbare post gemist maar ik geloof dat ze een knuffel nodig heeft*gooit virtual hugs richting einzhoben*
Volgens mij gaat het om een 'welkom thuis!'-feestje voor haar beste vriendinnetje. Ja toch, DaD?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
Veel plezier Progje!
DaD, je zeurt absoluut niet!Het is wel handig als mensen weten dat het ook JOUW feestje is en dat weten ze op deze manier niet. Even heel plat gezegd: je betaalt er ook aan mee neem ik aan en je hebt het mede bedacht. Misschien gaan er mensen zich wel beschaamd voelen op het feestje als ze niet wisten dat het ook jouw feestje is, dan hadden ze wat voor je mee willen nemen waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |