Niet zeuren, gewoon je adres PM-en. Voordat een ander misbruik maakt van Merels vrijgevigheid en jouw staatslot inpikt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat liefmaar dat hoeft echt niet! Ik zit ook niet in geldnood ofzo ;P
En ik vind torte kandjes ook vies!
Okeequote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon je adres PM-en. Voordat een ander misbruik maakt van Merels vrijgevigheid en jouw staatslot inpikt.
Shocker!quote:
Wil jij er ook een?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon je adres PM-en. Voordat een ander misbruik maakt van Merels vrijgevigheid en jouw staatslot inpikt.
Wat dan wat danquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Shocker!![]()
Muis schreef ook iets heel erg fout in een mailtje vanmiddag!Maar het is juist grappig als je iets zo ongelofelijk fout schrijft (zoals jij nu met tantjes) dat het duidelijk is dat je het normaal nooit fout zou doen maar dat je ergens anders zat met je gedachten
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:01 schreef loveli het volgende:
[..]
I'd work it.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
En daarbij vroeg je mij net wel om een winnend staatslot, dus dan nu niet ineens gaan terugkrabbelen als het je in de schoot geworpen wordtPas op, anders koop ik een zalmkleurig zonnehoedje voor je.
Verkleed??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:04 schreef Merel het volgende:
Oh en PF en ik hebben vanavond bedacht dat we binnenkort mijn unbirthday party vieren (à la Alice in Wonderland) en dat jullie dan allemaal uitgenodigd zijn
JA ik had hem al gevondenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou je vast, want het is een erge!
Lag ipv lach!
Daar kom ik weer met mijn tekenfilm antipathie (is Alice in Wonderland ook iets van Disney of ben ik nu een gruwelijke cultuurbarbaar? Ik weet dat het iets met speelkaarten en konijnen is!)... maar Alice vierde dus haar onjaardag? En wanneer ben je dat van plan? Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:04 schreef Merel het volgende:
Oh en PF en ik hebben vanavond bedacht dat we binnenkort mijn unbirthday party vieren (à la Alice in Wonderland) en dat jullie dan allemaal uitgenodigd zijn
Ja! Ja! Zo eentje bedoelde ik precies!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:05 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Zonnehoedje gevonden, maar hij lijkt me wat klein.
Dat kan ik niet garanderenquote:
Binnenkort is 'ie te zien met Johnny Depp en nog wat bekende namen, helpt dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kom ik weer met mijn tekenfilm antipathie (is Alice in Wonderland ook iets van Disney of ben ik nu een gruwelijke cultuurbarbaar? Ik weet dat het iets met speelkaarten en konijnen is!)... maar Alice vierde dus haar onjaardag? En wanneer ben je dat van plan? Klinkt leuk!
Nee joh, niets ergs aan. Da's zo'n overduidelijke waarvan je zeker weet dat diegene het normaal heus wel weet!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA ik had hem al gevonden
Ohh wat errag
Agja. Kan gebeuren togik was een damsel in distress dus dan mach het!
Je mag ook hardop gniffelenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, niets ergs aan. Da's zo'n overduidelijke waarvan je zeker weet dat diegene het normaal heus wel weet!Ik moest stiekem gniffelen, dat wel
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ja! Zo eentje bedoelde ik precies!
Maar dan in het zalm. What was I thinking
Het vloekte ook echt bij zijn rode baardhaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |