Hahahaaaaaaaaahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:09 schreef Muis006 het volgende:
Mijn mister en ik doen een duet:
Muizel: we zitten samen in de kamer
Heer Muis: en de teevee die staat zacht
Muizel: ik kan het bijna niet geloven
Heer Muis: la la la la la la la acht
Ach, het rijmt welquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaaaaaaaaahaha
Creativiteit viert weer hoogtij bij heren, dat zie je maar weer
Ja, geen idee dus. De beeb zei dat ik daar gewoon me own nasty self was. En dat schijnt genoeg te zijn. Echt, hand op mijn hart: géén ideequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
En wat dééd je nou precies op die wc waar CdV en je beeb bij waren?
Jij kreeg nog pennen van mij! Maar toen ik dat beloofde heb ik in de dagen daarna geen winkel gezien, dus dat ga ik morgen ook meteen regelenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:12 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga dr ook maar eens in liggen, mn ouders willen slapen. Trusten allemaal.
Oh nou echt ja!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Binnenkort is 'ie te zien met Johnny Depp en nog wat bekende namen, helpt dat?
Ze is op 3 juni weggegaan en ging volgens mij een maand. Ze komt volgens mij dus ergens begin juli terug!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je mag ook hardop gniffelen
Hoelang nog tot Botervlootje terug is?
Dát krijg ik zelfs niet bij elkaar gedroomd hoor!quote:
Breek me de bek nie losquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
Elisa misschien, die is ook goed in gekke dromen, maar ik niet! P
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
Zat je op de wc te Cruella de Villen?
Een tukje als in 'we staan daarna gewoon weer op, na een uurtje ofzo, ook al is het dan midden in de nacht' of waren jullie van plan om ook echt te gaan slapen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We deden even een tukje. Tot we bedachten dat alle deuren hier nog open staan
Tukje als in: kom we gaan éven liggen...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:50 schreef Greys het volgende:
Een tukje als in 'we staan daarna gewoon weer op, na een uurtje ofzo, ook al is het dan midden in de nacht' of waren jullie van plan om ook echt te gaan slapen?
Maar met alle deuren open, krijg je dan geen muggen?Of bedoel je met 'open' niet op slot.
Einde kruisverhoor
Yups, muggen te over. Maar ook een fijne spuitbus voor de slaapkamers (sorry mugjesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:56 schreef Greys het volgende:
@Elies! Krijg je dan geen muggen als je de deuren zo wijd open hebt staan? Ik durf de ramen boven amper open te zetten om even alles door te luchten ivm angst voor muggen. Ik doe dan de ramen open, spuit alle vitrage in met citroenspray en dan maar duimen dat ze wegblijven
Blijven ze bij jou dan ook echt uit de slaapkamer? Ik word altijd een beetje naar van die enorme citroenluchtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, muggen te over. Maar ook een fijne spuitbus voor de slaapkamers (sorry mugjes) en katten om de overige ruimtes muggenvrij te maken.
Ja hoor. Ik spuit ff en een kwartier later ligt alles hassikke deaud te wezen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef Greys het volgende:
Blijven ze bij jou dan ook echt uit de slaapkamer? Ik word altijd een beetje naar van die enorme citroenlucht
Doe ik (maar ik denk dat het te warm is om te slapen, dus ik zal zo wel weer hier belanden)quote:
Jaaaa hoor, al heel lang. Was heel slank op zoek naar recepten om de feta die ik over heb van de salade van gisteren op te makenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:15 schreef Muis006 het volgende:
De eerste post is stomtegen wie moet ik nou goeiemorgen zeggen?
Zijn er al lurkers wakker?
Oeh! Je kan bladspinazie laten slinken met een gefruit uitje en een teentje knoflook, dat uit laten lekken, met de feta mengen en dat zo opeten of in bladerdeeg doen en dan in de ovenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Jaaaa hoor, al heel lang. Was heel slank op zoek naar recepten om de feta die ik over heb van de salade van gisteren op te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |