Ja, dat had ik ook graag willen doen, maar ineens had ik gister de uitnodiging al in m'n mail.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:13 schreef Muis006 het volgende:
Tip van flip: voor een volgende keer zelf de uitnodigingen verzenden. Dan weet je zeker dat erin staat wat jij erin wil hebben
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om een 'welkom thuis!'-feestje voor haar beste vriendinnetje. Ja toch, DaD?
Oh sorry, ik zit niet op te letten geloof ik!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Greys, het is een welkomthuisfeestje voor m'n beste vriendin/huisgenootje, dus cadeautjes voor mij verwacht ik sowieso niet.. Maar ik zorg wel voor het eten en drinken ja (taart
), de versieringen en heb ook het hele verrassingsplan bedacht en zo.
Wat stomquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook graag willen doen, maar ineens had ik gister de uitnodiging al in m'n mail..
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat stomdat die andere persoon dan niet even overlegt? Ik zou banners ophangen met WELKOM THUIS *insert naam huisgenote*
En daaronder een kleintje met *insert naam stommeuitnodigingenverstuurder (m/v)* JE STINKT
Jij woont toevallig in de omgeving van R'dam?quote:
Ja!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jij woont toevallig in de omgeving van R'dam?![]()
* Lastpost denkt dat er in heel het land maar éen zo'n strandje is natuurlijk.
Dan had ik hetzelfde strandje in gedachten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
En ik heb het over het strandje in het Bergsche Bos!
Leuk he?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan had ik hetzelfde strandje in gedachten.![]()
Toffe plek inderdaad en niet dat geouwehoer wat je wel vaak krijgt op stranden als je even gaat uitwaaien met de hond.
Ik heb ook een hond ja, ze is slechts 6 maanden oud maar weegt inmiddels alweer bijna 25 kilo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk he?En ook altijd mensen die op het bruggetje blijven staan om te kijken naar al die uitgelaten hondjes! Bink gaat niet echt helemaal zwemmen met haar ouwe lijfje, maar die gaat 34 keer het water in en uit lopen tot haar buik, zeg maar. Die doet pootjebaden
![]()
En heel soms, als het echt warm is, dan lopen we dus vanaf dat restaurant (als ik ooit nog eens ga trouwen vier ik het daar, ik vind het daar zo leuk!) via dat ene paadje naar het strandje en dan is er langs dat paadje ook een vieze sloot en dan staat ze daar alvast van 'zal ik?'. Ieuwwwww!
Maar heb jij ook een hond of kom je daar gewoon af en toe lekker wandelen ofzo?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb ook een hond ja, ze is slechts 6 maanden oud maar weegt inmiddels alweer bijna 25 kilo.
Kruising tussen een Berner Senne en een Sint Bernard.![]()
Nu moet ik natuurlijk even m'n hond showen ook natuurlijk.
[ afbeelding ]
Die is leuk Maria!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kwam laatst trouwens tot de conclusie dat ik geen korte broeken hadMerendeel staat ook voor geen meter!
Maar nu heb ik deze![]()
[ afbeelding ]
Wat een lekkertje!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb ook een hond ja, ze is slechts 6 maanden oud maar weegt inmiddels alweer bijna 25 kilo.
[ afbeelding ]
Wij zijn van het openbaar vervoer, gaan ook geregeld naar Hoek van Holland (strand) en Den Haag met de hond, lekker in de trein en de tram enzo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is leuk Maria!
Al zal Neen daar waarschijnlijk anders over denken![]()
[..]
Wat een lekkertje!![]()
En wat een joekel zal dat worden! Mijn hond is maar 7 kilo
Wonen jullie een beetje dichtbij het strandje? Wij wonen in Bleiswijk, dus we hoeven alleen die slingerweg langs de skibaan af en we zijn er, dus dat is fijn!
Aaahw wat een leuke!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je niet gewoon een beetje afgevallen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:05 schreef ElisaB het volgende:
Kent iemand een ziekte waarbij het vet / pezen / kraakbeen rondom de uiteinden van je botten verdwijnt
Ik heb ineens een heel knokkige elleboog aan een kant en dat had ik voorheen echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |