Ja op afstandquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja op afstandIets met radiografische stront
eens met klacht,paint en michael jacksonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik liep dus net even naar de bakker om wat lekkernijen te gaan halen, loopt er zoeen man voor me (Beetje een oudere type met rucanor schoenen) die had gewoon schijt (Ja echt schijt met stukjes) aan zijn broek hangen, het was als ik het goed heb bestuurd van een mens af, dus waar dat vandaan komt weet ik ook niet.
Maar zo fkking nasty bro.
Klacht: Man met schijt aan zijn broek.
Paint:
[ afbeelding ]
quote:
Waarschijnlijk heeft de beste man gewoon even in het park op een bankje en gesmolten Snickers gezeten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoe weet je nu of het schijt was? Heb je er dan aan geroken? Voor hetzelfde geld ging het om chocolade
Inderdaad. Wees eens aardig voor je medemens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoezo heb je het er niet even voor hem afgeklopt?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef Lundegaard het volgende:
Ik weet niet wat erger is: De man met poep aan zijn broek, of TS die aan de strontstructuur kan zien dat het van een mens is.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoezo heb je het er niet even voor hem afgeklopt?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de beste man gewoon even in het park op een bankje en gesmolten Snickers gezeten.
Direct maar aannemen dat het poep is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |