nog nooit iemand zo snel zien happen als meikequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:19 schreef Meike26 het volgende:
Klopt wel Opa, maar dat bedoel ik dus... van die ONZinnige regeltjes... waarom zou ik dat niet mogen?
Ik doe wat ik wil...al mijn hele leven en daar gaat een forum als FOK! echt geen verandering in brengen...
Jezus Christus, ga Michael eens achterna zegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:03 schreef Meike26 het volgende:
@Me_Wesley,
Beter een mislukte grap uit te leggen dat ie met een klein beetje hoop toch nog grappiger word, dan dat je een deienkletser gaat ontleden en de hele clou van de grap zo op tafel legt...![]()
![]()
Maar oké, boodschap is duidelijk hoor.
gaat het niet ofzo? ben je autistisch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:19 schreef Meike26 het volgende:
Klopt wel Opa, maar dat bedoel ik dus... van die ONZinnige regeltjes... waarom zou ik dat niet mogen?
Ik doe wat ik wil...al mijn hele leven en daar gaat een forum als FOK! echt geen verandering in brengen...
je moet het niet te serieus nemen. Volgens mij is iedereen wel een keer gebashed op FOK! en meestal blijft het bij een paarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:11 schreef Meike26 het volgende:
Hoezo schaamtevoller? Moet ik me schamen voor alles wat ik tot nu toe in dit topic gepost heb? Waarom?
Ah...Het FOK! forum zit vol met ongeschreven regels... Users proberen in de val te lokken, te bashen, op fouten te wijzen en bovenal, met de andere populaire usertjes mee te lopen.
Ik vind het gewoon komisch dat de 1 zegt dat ik geemanicipeerder moet zijn en de Ikea gids uit m'n bolletje moet leren. Maar vervolgens lees ik ook dat ik gelijk een trucker-girl in tuinbroek ben. Hoe ver zit je dan met je wassen-neus in de jaren 90 zeg. Weet je wat, kijk mijn postgeschiedenis eens na... wat jullie daar zien zal jullie vermoedens heus wel beantwoorden... doe maar.
I don't give a fuck. Jezelf zijn en op FOK! een account hebben lijkt ook wel doodzonde op FOK!.
Nogmaals, het kan mij weinig schelen hoor... En nu heb ik ook een serieuze reactie op het ONZ forum gezet..... waar blijft die schandpaal nou?
hahaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
they're going to melt michael jackson down and make a childrens plastic slide so the kids can still go down on him.
omfg briljant.. die dubbele zonnebrilquote:
Hij heeft ons gewoon bij de neus genomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:41 schreef meisje. het volgende:
Wat gaan ze met zn lichaam doen?
niet goed voor het milieu.......
QFTquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:37 schreef Noorseviking het volgende:
Meike faalt hard omdat vrouwen nou eenmaal geen gevoel voor humor hebben.
let's go recycle!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Hij heeft ons gewoon bij de neus genomen.
dat heet geen foute michael jackson grap, maar 'racisme'. maarja, het zal wel niet zo bedoeld zijn, maar in dat geval is het weer pijnlijk omdat dit wederom bevestigd dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben (m.u.v. brigitte kaandorp)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:42 schreef RadioSlut het volgende:
Nouja, Michael is en blijft een neger, ondanks zijn witte huidskleur. Zou het dan niet kunnen dat hij te lui was om te ademen?
ja ik moet het wel met je eens zijn, ik probeer de humor ervan in te zien, maar aan de schrijfwijze kon ik al zien dat het uit de mond van een vrouw kwam. Zo eromheen-draaiend, niet recht to the pointquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:52 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
dat heet geen foute michael jackson grap, maar 'racisme'. maarja, het zal wel niet zo bedoeld zijn, maar in dat geval is het weer pijnlijk omdat dit wederom bevestigd dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben (m.u.v. brigitte kaandorp)
H4L---WILDERS4LIFE---H4L TROTS OP NEDERLAND!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:42 schreef RadioSlut het volgende:
Nouja, Michael is en blijft een neger, ondanks zijn witte huidskleur. Zou het dan niet kunnen dat hij te lui was om te ademen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |