We weten natuurlijk allemaal hoe schraal TMF en MTV geworden zijn, terwijl het vroeger echt hippe zenders waren. Los van het feit dat ze nu ervoor kiezen om een eerbetoon aan MJ uit te zenden, geeft dit maar weer aan hoe diep deze twee "muziekzenders" gezonken zijn.quote:Eerbetoon aan The King of Pop
Vanwege de plotselinge dood van Michael Jackson zijn MTV en TMF op dit moment bezig met het aanpassen van de programmering. Meer informatie hierover volgt.
Op MTV zal in ieder geval een nog nooit eerder uitgezonden special te zien zijn van Michael Jackson. Daarnaast zullen de sterrenreports “crispy news” aangepast zijn. Ook zullen de muziekuren ingevuld worden met de allerbeste hits uit de carrière van Michael Jackson.
Extra uitzendingen
TMF komt om 12.00 uur met een extra uitzending van Kijk Dit Nou met VJ Saar Koningsberger om het laatste nieuws te melden van het overlijden van The King of Pop. Daarnaast zal ook de uitzending van 16.30 uur, die tevens door VJ Saar Koningsberger zal worden gepresenteerd, geheel in het teken staan van Michael Jackson.
In de speciale live uitzendingen zullen de laatste feiten rondom de dood van Michael Jackson besproken worden en zullen er verschillende artiesten in de studio zijn om over deze legendarische muziekgenie te praten.
Weekend
Het hele weekend zal verder op MTV en TMF in het teken staan van Michael Jackson. Dit betekent dat alle videoclips die uitgezonden worden, uit de lange en indrukwekkende carrière van The King of Pop zullen zijn. Daarnaast zullen er verschillende specials voorbij komen op de zenders.
Eerbetoon
MTV en TMF willen op deze wijze eer betonen aan één van de grootste artiesten die de muziekindustrie ooit heeft gekend. “Michael Jackson is de meest invloedrijke artiest sinds de introductie van de kleuren TV. Zonder hem zou de hedendaagse muziekscene er nu heel anders uit hebben gezien. Hij was een inspiratiebron en katalysator voor vele andere artiesten, “ aldus Head of Music MTV Networks Eric Kross. “The King of Pop zal altijd in ons hart zijn!”
Bron: http://www.tvgids.nl/arti(...)n__The_King_of_Pop_/
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef wise het volgende:
Vroeger als artiest was hij wel ok.
Maar later toch een vies mannetje geworden.
En nu hij bijna dood is of dalijk echt dood is. Worden we weer overspoeld met Michael Jackson specials
Breezah.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Desunoto het volgende:
TMF nu ook.![]()
Zomaar de video van Bad afkappen.
En die irritante balk daar beneden met die berichtjes.
Mensen die zo origineel zijn om "Jij" terug te roepenquote:
En de clip van Thriller inkorten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Desunoto het volgende:
TMF nu ook.![]()
Zomaar de video van Bad afkappen.
En die irritante balk daar beneden met die berichtjes.
okquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha, daar hebben we de gangbangster weer
DER TIETEN WEGEN DAT AL !!!! NO WAY MANquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef muay-toy het volgende:
bommen droppen op MTV/TMF networks
trouwens no way dat Saar 50kilo weegt
Ik heb de tv maar weer uitgezet.quote:
Dries Roelvink kom er maar inquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef GodsSon het volgende:
zullen er verschillende artiesten in de studio zijn om over deze legendarische muziekgenie te praten.
Aha tmf...
Ok, dat wordt dus weer een pathetische aangelegenheid. Lange Frans zal er wel een mening over hebben en misschien Nick en Simon ook wel! Dan kunnen de pubers en huisvrouwen die mening overnemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef GodsSon het volgende:
zullen er verschillende artiesten in de studio zijn om over deze legendarische muziekgenie te praten.
Aha tmf...
Ik verwacht sowieso het onvermijdelijke Krezipquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ok, dat wordt dus weer een pathetische aangelegenheid. Lange Frans zal er wel een mening over hebben en misschien Nick en Simon ook wel! Dan kunnen de pubers en huisvrouwen die mening overnemen.
Ja, geef die pubers meteen een hartaanval.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb de tv maar weer uitgezet.
Maar wat een schande.
Als je dan als "muziek"zender een eerbetoon aan Michael Jackson wilt doen, doe dan geen achterlijke betaaldingen als TMF chat door het beeld heen en ga al helemaal geen clips inkorten.
Ja. En dan teksten als:"Hij was mijn idool, ik had posters van hem boven mijn bed." "hij is een voorbeeld voor ons."quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso het onvermijdelijke Krezip
Echt te triest.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:27 schreef MASD het volgende:
Nooo, ze verknippen alle videoclips. Zie je opeens een dansende Bart Simpson op je scherm.
Maar ze zyn allemaal opgegroeit met mj musiek. Een beetje respekt man.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet nog wel een tijd geleden zat ik TMF 10x *artiest hier* te kijken voor die ene keer dat Michael Jackson op was. Begonnen ze met Thriller... ik dacht fuck yes ze zenden de hele clip uit van het begin tot het eind... tv keihard aan... en dan opeens na het 1ste refrein bam reclame.
![]()
![]()
![]()
Kankerzender is en blijft het.
Het idee is prima inderdaad maar dit is werkelijk te triest om onder woorden te brengen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef Almere-Dude het volgende:
Het idee vind ik prima, maar wat een intens trieste uitvoering van een eerbetoon.
2 voorbeeldjes van wat ik gezien heb:
-Beat it word opeens afgekapt en dan komt opeens de parodie op Beat it, Eat it van Weird al Yankovitz(ofzo)
-Earth song, in het midden kappen ze hem af. WTF
Sjongejonge wat maak je je weer druk. Als je MJ wil zien ga je naar youtube.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef Desunoto het volgende:
Lieve kankermongolen bij TMF, ga maar weer verder met Lady GaGa uitzenden want hier zit niemand op te wachten.
Kusjes,
Desunoto
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef Juicyhil het volgende:
Eensch.
Ze hadden MJ gewoon vaker moeten draaien.
lady gaga is misschien nog de hoogste kwaliteitsmuziek die ze zo dagelijks op tmf draaienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef Desunoto het volgende:
Lieve kankermongolen bij TMF, ga maar weer verder met Lady GaGa uitzenden want hier zit niemand op te wachten.
Kusjes,
Desunoto
als je het einde van Earth Song nog wilt zien, hij is nu op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef Almere-Dude het volgende:
Het idee vind ik prima, maar wat een intens trieste uitvoering van een eerbetoon.
2 voorbeeldjes van wat ik gezien heb:
-Beat it word opeens afgekapt en dan komt opeens de parodie op Beat it, Eat it van Weird al Yankovitz(ofzo)
-Earth song, in het midden kappen ze hem af. WTF
Nee joh, The BeeGees.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef electronique het volgende:
[..]
lady gaga is misschien nog de hoogste kwaliteitsmuziek die ze zo dagelijks op tmf draaien
Ze lust er wel pap van, denk ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef ach het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een lekker dingGrote tetters heeft ze ook
schandequote:
Als zij praat komt er echt pure kanker in mijn orenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:45 schreef H.Moody het volgende:
[..]
Ik zou haar geven.![]()
[ afbeelding ]
Maar liever Miljuschka.![]()
[ afbeelding ]
Ja oké een vereiste is dan wel dat ze d'r bakkes dicht houdt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als zij praat komt er echt pure kanker in mijn oren
Zegt een knul van 14quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:13 schreef Remsjo het volgende:
Optieven met dat grafTMF. Beetje 12/13jarige kiddo's laten praten over t feit hoe goed ze MJ wel niet vonden. Het diepte punt was dat Saar aan een beller vroeg wat vond jij t beste nummer van MJ? Beller: Z,n laatste uitgebrachte single.
Droeftoeters daaro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |