Dat is 'ie nu toch al niet meerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik twijfel of ik een impulsieve actie ga doen. Maar als ik er lang over nadenk, dan is het niet meer impulsief.
Ik bedoelde die opmerking niet serieus hoor lieve Cuequote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen op jou kunnen vallen.. maarja kwestie van smaak, je hebt of je hebt het niet
ik welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik bedoelde die opmerking niet serieus hoor lieve Cue
Plagen is zoentjes vragen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik snap niet hoe mensen op jou kunnen vallen.. maarja kwestie van smaak, je hebt of je hebt het niet
Jij gladde rakker jij...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Hmm je hebt wel een beetje gelijk
Had het er laatst met mijn zussie over en die vroeg zich ook af "Hoe naïv zijn die meiden allemaal wel niet dat ze op je vallen met je standaard gladde praatjes?! "
Babes & Hunksquote:
Er staan al meer foto's van vrouwen in dit topic dan van mannen en Feitosa vroeg om beeldmateriaal.quote:
wat heb je nou gedaan dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:05 schreef vencodark het volgende:
Nou, de 'impulsieve' actie is uitgevoerd. Jeuj.
Je hebt 'm gesmst?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:05 schreef vencodark het volgende:
Nou, de 'impulsieve' actie is uitgevoerd. Jeuj.
ik zag een man meer nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er staan al meer foto's van vrouwen in dit topic dan van mannen en Feitosa vroeg om beeldmateriaal.
Ik val zo niet op gladjakkersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Hmm je hebt wel een beetje gelijk
Had het er laatst met mijn zussie over en die vroeg zich ook af "Hoe naïv zijn die meiden allemaal wel niet dat ze op je vallen met je standaard gladde praatjes?! "
Daar denkt mijn muur iets anders overquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef kwaakvaak het volgende:
Hadden die maar geen muur moeten worden
Maar goed minibreak zit er weer op Aan de slag maar weer Telefoon terug op standje ipod en doen wat ik wel goed kan Code schrijven
"Die seks van gisteravond was echt PRUT"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
Ik heb ff iemand iets verteld wat ik ff kwijt moest.
Ok, goed zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo dat was echt enorm grappig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Die seks van gisteravond was echt PRUT"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Ik ben eigenlijk heel verlegenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik val zo niet op gladjakkersVeel liever een beetje verlegen man
Je moet gewoon niet fokken op je werk kerel!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:14 schreef KudFokker het volgende:
Mogen die plaatjes aub in een spoiler ivm werk?
Nummer 2quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
We zijn dan niet voor niks pro impulsieve actiesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben al wegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet fokken op je werk kerel!
Niet op gladjakkers, wel op fout. En ik heb een zwak voor nerds.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik val zo niet op gladjakkersVeel liever een beetje verlegen man
alweer of nog steeds?quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
Beiden Alle 3 zou ik ze niet in de categorie verlegen man stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kan niet meequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ikheb even iets over PP (iom Murm) in de OP gezet, commentaar etc opmerkingen hier of via PM.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beiden zou ik ze niet in de categorie verlegen man stoppen
wie zijn de niet leuke mensen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
Hmm er komen wel leuke mensen op de ParkPop meet
Ik sla vrouwen en draag soms een bril!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet op gladjakkers, wel op fout. En ik heb een zwak voor nerds.
Netjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:19 schreef Belsezar het volgende:
Maandag lekker vrij voor elkaar gekregen zo last minute
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We zijn dan niet voor niks pro impulsieve acties
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het maar 2 magere scharminkels op die foto's die er bij staan
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd jaAl; is die megan veel erger
Tja ik vind dat gewoon erg dun.. al snap ik wel dat je het mooi vind.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
Mag ik dan nu van jullie beide een fotootje zien?
Er zit niemand tussen die ik niet zou willen meeten eigenlijkquote:
Ja, ik zal wel met flink wat bier in de trein naar huis gaan na PP dus dit moest wel. Anders was ik een vaatdoekje op kantoorquote:
Het zijn er 3quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beiden Alle 3 zou ik ze niet in de categorie verlegen man stoppen
Gedver, dus jij wil mij zien?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zit niemand tussen die ik niet zou willen meeten eigenlijk
En vond het ook leuk om jou in het echt te zien in het Vondelpark![]()
Deze foto's zijn al beter. Ik had het slechts over de foto's die bij het linkje stonden, daar waren het twee graatpakhuizen. Ik vind die Megan trouwens wel een uber dom hoofd hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |