Hmmmm. Metal was voor mij dan net weer een brug te ver. Grunge (en vage alternatieve herriebandjes) was wel een beetje mijn uiterste.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hmm ja, 't werd in mijn metal-kringen ook niet echt gewaardeerd, maar toch. Ik vond dat 't kon. Ik liep d'r verder niet echt grunge bij overigens.
25quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:23 schreef freecell het volgende:
Hazes heeft op mij echt nul indruk gemaakt...
En Kleurdoos is een jaar ouder dan ik
En bij Diana was ik ziek en lag in bed en mijn moeder kwam boven met wat eten en dergelijke en meldde mij dat ze een ongeluk had gehad
En metal.... Ach ja, toen ik TARA tegenkwam was het een aardige metalhead
Ach ik vond/vind alle soorten rock/metal, van 70's en stonerrock tot thrash of speedmetal wel leuk. Mijn allergrootste liefde in die tijd was The Cult.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmmm. Metal was voor mij dan net weer een brug te ver. Grunge (en vage alternatieve herriebandjes) was wel een beetje mijn uiterste.
quote:
heuj, ik ook 25, maar dan was je toch 10 bij kurt kobain?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
25
Ik ben ook van de rock, classic rock that is. (Pearl jam e.d)
En doemijmaaroldies (motown \o/ )
mijn moeder zat te tvén toen freddy dood was, ik ben erbij gaan zitten..en ik zei toen dat ik het zoooo mooi vond.. en toen zei zij ':{quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef moussy het volgende:
Lady Di ging dood op mijn verjaardag, mijn moeder belde me,niet om mij te feliciteren, maar om te vertellen dat ze dood was.. ik was 21 geworden trouwens.
En Freddy mercury ben ik echt van onderste boven geweest, mijn vriendje was net dood en groot fan van Queen.
En Bedankt... Alweerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dat ben je ook, en dat is altijd aan je te merken![]()
Mr Blue..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn moeder zat te tvén toen freddy dood was, ik ben erbij gaan zitten..en ik zei toen dat ik het zoooo mooi vond.. en toen zei zij ':{
Die meneer is vandaag dood gegaan ':{'
bij lady di was ik op de camping. en ik denk dat Rene Klein t meeste impact op me heeft gemaakt.
oja ik werd dat jaar 11quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
heuj, ik ook 25, maar dan was je toch 10 bij kurt kobain?
Alice in chains, Soundgarden.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmmm. Metal was voor mij dan net weer een brug te ver. Grunge (en vage alternatieve herriebandjes) was wel een beetje mijn uiterste.
Yes please.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alice in chains, Soundgarden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |