Hmmmm. Metal was voor mij dan net weer een brug te ver. Grunge (en vage alternatieve herriebandjes) was wel een beetje mijn uiterste.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hmm ja, 't werd in mijn metal-kringen ook niet echt gewaardeerd, maar toch. Ik vond dat 't kon. Ik liep d'r verder niet echt grunge bij overigens.
25quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:23 schreef freecell het volgende:
Hazes heeft op mij echt nul indruk gemaakt...
En Kleurdoos is een jaar ouder dan ik
En bij Diana was ik ziek en lag in bed en mijn moeder kwam boven met wat eten en dergelijke en meldde mij dat ze een ongeluk had gehad
En metal.... Ach ja, toen ik TARA tegenkwam was het een aardige metalhead
Ach ik vond/vind alle soorten rock/metal, van 70's en stonerrock tot thrash of speedmetal wel leuk. Mijn allergrootste liefde in die tijd was The Cult.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmmm. Metal was voor mij dan net weer een brug te ver. Grunge (en vage alternatieve herriebandjes) was wel een beetje mijn uiterste.
quote:
heuj, ik ook 25, maar dan was je toch 10 bij kurt kobain?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
25
Ik ben ook van de rock, classic rock that is. (Pearl jam e.d)
En doemijmaaroldies (motown \o/ )
mijn moeder zat te tvén toen freddy dood was, ik ben erbij gaan zitten..en ik zei toen dat ik het zoooo mooi vond.. en toen zei zij ':{quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef moussy het volgende:
Lady Di ging dood op mijn verjaardag, mijn moeder belde me,niet om mij te feliciteren, maar om te vertellen dat ze dood was.. ik was 21 geworden trouwens.
En Freddy mercury ben ik echt van onderste boven geweest, mijn vriendje was net dood en groot fan van Queen.
En Bedankt... Alweerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef MamsX het volgende:
[..]
Dat ben je ook, en dat is altijd aan je te merken![]()
Mr Blue..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn moeder zat te tvén toen freddy dood was, ik ben erbij gaan zitten..en ik zei toen dat ik het zoooo mooi vond.. en toen zei zij ':{
Die meneer is vandaag dood gegaan ':{'
bij lady di was ik op de camping. en ik denk dat Rene Klein t meeste impact op me heeft gemaakt.
oja ik werd dat jaar 11quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
heuj, ik ook 25, maar dan was je toch 10 bij kurt kobain?
Alice in chains, Soundgarden.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmmm. Metal was voor mij dan net weer een brug te ver. Grunge (en vage alternatieve herriebandjes) was wel een beetje mijn uiterste.
Yes please.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alice in chains, Soundgarden.....
juist door dat nummer idd..omdat ik het zo mooi vond. En het was voor het eerst dat ik iemand 'kendequote:
Ik heb toen zelfs dat boek nog gekocht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:30 schreef MamsX het volgende:
I'm mister Blue I'm here to stay with you
And no matter what you do when you're lonely, I'll be lonely too
Juistquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Monstermagnet, Orange Goblin...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Yes please.. Maar ook Dinosaur Jr, Pavement, Kyuss
, Tool, etc, etc, etc.
Ik zat toen net even in mijn Bad Religion periode.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Yes please.. Maar ook Dinosaur Jr, Pavement, Kyuss, Tool, etc, etc, etc.
Ik hoop het niet tochquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:34 schreef Jarno het volgende:
Roepen dat ik blij ben dat een comeback tour er niet in zit gaat te ver zeker?
god ja, ik was ze alweer vergetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:34 schreef Jarno het volgende:
Rene Klein. Mijn god. Wat een gedrocht van een song is dat zeg..
Monster Magnet.quote:
Wâldrock, oh god. Mijn eerste keer daarheen was echt drama. Nou ja, heen viel wel mee, het ging meer om terug. Er reed geen enkele trein of wat dan ook, dus uiteindelijk de nacht doorgebracht op een bankje op station Leeuwarden. Samen met nog een stuk of 50 festivalgangers. Op een gegeven moment had er één een trein die daar stond opengebroken, waarna we allemaal in ieder geval in het treinstel konden zitten, tot de eerste trein om een uur of 6.30 ging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zat toen net even in mijn Bad Religion periode.Maar veel van bovenstaande bands ook gezien realiseer ik me nu
Wâldrock.
Mijn god. Weet je dat ik heel dat Orange Goblin niet kende en dat ik het nu even op Amazon zit te luisteren en ik het te gek vind?!quote:
Alhoewel wij vier dorpen verderop woonden bleven we slapen daar. Tent mee op vrijdag en dan op zondag weer terug. 7 jaargangen gezien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wâldrock, oh god. Mijn eerste keer daarheen was echt drama. Nou ja, heen viel wel mee, het ging meer om terug. Er reed geen enkele trein of wat dan ook, dus uiteindelijk de nacht doorgebracht op een bankje op station Leeuwarden. Samen met nog een stuk of 50 festivalgangers. Op een gegeven moment had er één een trein die daar stond opengebroken, waarna we allemaal in ieder geval in het treinstel konden zitten, tot de eerste trein om een uur of 6.30 ging.
dat ken ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef MamsX het volgende:
Het merendeel is van voor mijn tijd wat ik waardeer.
zo kan ik alle liedjes van Bob Marley mee zingen
(maarja dat is me er met de paplepel ingegoten)
Wat behulpzaam van je, Ik zag net een dikke negering door de straat lopen in legging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef lady-wrb het volgende:
effe heel wat anders:
ingrid ik liep vanochtend door de action en daar stond een dikke negerin () bij de leggings.
moest meteen aan je denken en heb even de maten gecheckt.
ze gaan tot en met XL (en kost iets van tegen de 3 euro)
Haha, mooie verhalen. Ben ooit eens naar een festival in Zuid Frankrijk geweest (naam kwijt, too much weed i guess, iig stonden de Peppers er toen ook) en de eerste nacht was het een NOODweer, niet normaal meer. Toen we terugkwamen op de camping was ook nog eens alles wat we bij ons hadden weggeroofd (incl. een tent die aan flarden lag), echt, we zijn linea recta naar huis gegeaan toen. Vanuti Zuid Frankrijk lekker met boemeltreintjes terug naar huis zien te komen, was erg leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wâldrock, oh god. Mijn eerste keer daarheen was echt drama. Nou ja, heen viel wel mee, het ging meer om terug. Er reed geen enkele trein of wat dan ook, dus uiteindelijk de nacht doorgebracht op een bankje op station Leeuwarden. Samen met nog een stuk of 50 festivalgangers. Op een gegeven moment had er één een trein die daar stond opengebroken, waarna we allemaal in ieder geval in het treinstel konden zitten, tot de eerste trein om een uur of 6.30 ging.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef lady-wrb het volgende:
effe heel wat anders:
ingrid ik liep vanochtend door de action en daar was stond een dikke negerin () bij de leggings.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn god. Weet je dat ik heel dat Orange Goblin niet kende en dat ik het nu even op Amazon zit te luisteren en ik het te gek vind?!. Hoe heeft dat langs me heen kunnen gaan???
Hatsjee!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef lady-wrb het volgende:
effe heel wat anders:
ingrid ik liep vanochtend door de action en daar stond een dikke negerin (...) moest meteen aan je denken
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat ken ik
simon en garfunkel
bob dylan
boudewijn de groot
herman van veen
Ik ga op jacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Igraine het volgende:
[..]
![]()
![]()
'Blue Snow' is een van mijn favorieten, die je moet je echt even luisteren.
the mamas and the papas, the beatles, en idd boudewijn de groot, ABBA, Bee Geesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:44 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ik ben echt te laat geboren!!
En de Dijk (stond ik daar als 14 jarig meisje tussen alle oude lullen)
simon en garfunkelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat ken ik
simon en garfunkel
bob dylan
boudewijn de groot
herman van veen
en straks gaat het weer over etenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef aeque het volgende:
Ging t eerst over MJ nu gaat het ineens over dikke negerinnen met leggings...
ABBAquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:45 schreef Wampi het volgende:
[..]
the mamas and the papas, the beatles, en idd boudewijn de groot, ABBA, Bee Gees
Oh ja, en ABBA ook nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef MamsX het volgende:
Ik ben helemaal dol op Abba. Iedereen lacht me uit als ik dat mensen vertel
serieus niet? sjees...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet zelf niet eens waar ik was toen de vliegtuigen het WTC invlogen...
Ha, Dire Straits ben ik als 15 jarig knulletje nog bij geweest in de Kuip.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben opgegroeid met The Beatles, The Band, Blood Sweat and Tears. Bij mijn vader en The Who en Dire Straits bij mijn moeder.
Tja, dat is ook vragen om problemen hè
Ik zat toen thuis en zag live de 2e gaan. Ik dacht serieus dat WW3 was begonnen. (Eventjes hoor)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet zelf niet eens waar ik was toen de vliegtuigen het WTC invlogen...
het is net een gesprekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef aeque het volgende:
Ging t eerst over MJ nu gaat het ineens over dikke negerinnen met leggings...
sept 1980 hierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Wampi het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben uit hetzelfde bouwjaar als taartjesfee, denk ik
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij Diana kwam ik na het stappen m`n nest uitrollen en hoorde van m`n toenmalige schoonmoeder dat lady Di dood was, het mens stond er helemaal bij te janken
Nou!! ik ook. ik had een wipper met een 8 weken oude baby aan mijn voeten en heb echt gedacht dat het nooooooooooooit meer goed zou komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef Belana het volgende:
[..]
serieus niet? sjees...
dat is iets wat ik nooit meer vergeet...
en reken maar dat ik heb zitten janken bij die beelden...
Nah! Die hoes! Die motorgeluiden! Dat nummer!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Igraine het volgende:
[..]
![]()
![]()
'Blue Snow' is een van mijn favorieten, die je moet je echt even luisteren.
ik ook, ik ben ook als een debiel gaan mailen en bellen, een oom van P. woont er vlak bij. Toevallig was hij in het WTC voor een meeting.. op 1 hoog, hij kon veilig van het balkon af springen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zat toen thuis en zag live de 2e gaan. Ik dacht serieus dat WW3 was begonnen. (Eventjes hoor)
Oh leuk! Toen ik 15 was was ik zoekende, Mijn vader is toen meegegaan naar een concert van Duran Duran.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ha, Dire Straits ben ik als 15 jarig knulletje nog bij geweest in de Kuip.. Eerst zou m'n pa meegaan maar later bleek de overbuurman enorm fan te zijn en heeft die me op sleeptouw genomen.
Volgens mij heb ik zelfs YPPY nog gebeld om te zeggen dat ze voorzichtig moest doen (die zat in R'dam). Geen idee waar ze precies voorzichtig mee moest doen of wat ik precies verwacht had, maar hey! Een gewaarschuwd mens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zat toen thuis en zag live de 2e gaan. Ik dacht serieus dat WW3 was begonnen. (Eventjes hoor)
Oh Jarno, zullen we trouwen? Yppy is er toch niet en mijn man leest niet op Fok!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah! Die hoes! Die motorgeluiden! Dat nummer!
.
Ik zal kijken of ik ruimte kan maken in m'n agenda.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh Jarno, zullen we trouwen? Yppy is er toch niet en mijn man leest niet op Fok!
spinning wheelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben opgegroeid met The Beatles, The Band, Blood Sweat and Tears. Bij mijn vader en The Who en Dire Straits bij mijn moeder.
Tja, dat is ook vragen om problemen hè
Eb hoe ging dat Fee? Op zich toch prima qua timing, beter nu dan ergens in december als het weer zo "leeft" zou ik denken. Mijn oudste liet zich licht geergerd ontvallen: als het december is geloof ík het zelfs weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Over Sinterklaas gesproken..ik heb oudste gisteren ingelicht nadat hij weer begon over dat kapotte stuk speelgoed wat hij bovenop de keukenkastjes had gevonden..zarte piet had dat toch meegenomen?
De timing suckte behoorlijk, maar het stond me nu zo tegen om er weer een kulverhaal van te maken!
Die arme jongen heeft al zoveel stress momenteel
* aeque serveert de firkandellenquote:
De omschrijving op Amazon:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh Jarno, zullen we trouwen? Yppy is er toch niet en mijn man leest niet op Fok!
quote:Rarely comes along an album that bridges the gap between generations, but with Orange Goblin's second album 'Time Travelling Blues', they have done it & rather seamlessly at that. At last, bikers from the '60s into Iron Butterfly, Vanilla Fudge & Steppenwolf, stoners from the '70s into Grand Funk, Deep Purple & Motorhead, and '90s druggies into White Zombie, Monster Magnet & Metallica can bang their collective heads! Nine potent tracks, each a brain-numbing trip.
Everly Brothers is ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dire straits idd
en doe mij de everly brothers maar
oh en? wat vond hij er van?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Over Sinterklaas gesproken..ik heb oudste gisteren ingelicht nadat hij weer begon over dat kapotte stuk speelgoed wat hij bovenop de keukenkastjes had gevonden..zarte piet had dat toch meegenomen?
De timing suckte behoorlijk, maar het stond me nu zo tegen om er weer een kulverhaal van te maken!
en wat vond hij ervan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zo bejaard is ie toch nog niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef Jelief het volgende:
Paul Simon en Herman, mijn bejaarde helden!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh en? wat vond hij er van?
spuit 11
zie eer paar posts hogerquote:
Ja, welbeschouwd is het dat ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij was behoorlijk ontdaan! Moest er ook wel wat traantjes van laten!
En net tussen de middag hadden we het er ook weer even over, hij vond het maar raar dat grote mensen zoveel moeite doen (zelfs een hele stoomboot laten komen) om kinderen in Sinterklaas te laten geloven
Ik ken hem een beetje..tegen de tijd dat het weer november is, besterft hij het van de zenuwen en zit hij als eerste voor het sinterklaasjournaal, met rode koontjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, welbeschouwd is het dat ook.A gos, arme ziel. Hopelijk kan hij nog wel wat plezier halen in het delen van het geheim voor zijn jongere gezinsleden.
sterkte voor oudste..
Ik kwam erachter op pakjes avond.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:04 schreef MamsX het volgende:
Is ook wel naar om te horen, maar je kan het gewoon het beste van je mama horen.
Ik kwam er achter door 5tegen5 met als vraag zoiets als
Grootste fabeltjes waar kinderen in geloven. op 1 stond sinterklaas![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:04 schreef Jelief het volgende:
@ mous
nou uuhm tja ....
(heb een jaar of 10 geledenop de eerste rij gezeten bij Herman van Veen en moest toch steeds weer naar die geweldig mooie blote voeten in witte leren schoenen kijken, en later nog hem ontmoet inde kleedkamer, voorwie het niet weet die man is zoals hij zingt)
yup...zeker live in Utrecht als heel vredenburg meezingt hou ik het niet droogquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:05 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens brian may met too much love will kill you, na freddy's dood.. dat was wel
Ik hou van het nummer Broertje van hemquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:04 schreef Jelief het volgende:
@ mous
nou uuhm tja ....
(heb een jaar of 10 geledenop de eerste rij gezeten bij Herman van Veen en moest toch steeds weer naar die geweldig mooie blote voeten in witte leren schoenen kijken, en later nog hem ontmoet inde kleedkamer, voorwie het niet weet die man is zoals hij zingt)
Nee echt niet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef Belana het volgende:
[..]
serieus niet? sjees...
dat is iets wat ik nooit meer vergeet...
en reken maar dat ik heb zitten janken bij die beelden...
huh wat? zoeken gaatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik hou van het nummer Broertje van hem
Idem, ik heb geen idee waar ik was...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Kleurdoos het volgende:
en de bijlmerramp trouwens.. ik zat op de basisschool en had geen flauw idee waar iedereen zich druk om maakte.. vliegtuig neergestort.. zag je zo vaak op tv. Nu snap ik atuurlijk dat het kwam omdat het in nederland was..en die flat..maargoed.
bijlmerramp. t laatste jaar op de basisschool, onze meester was net zijn dochterje verloren, klas onhandelbaar dat ze een maatschappelijkwerker uit de bijlmer hierheen gehaald hadden. hij blij, hij had zijn flat precies in t verongelukte stukquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Kleurdoos het volgende:
en de bijlmerramp trouwens.. ik zat op de basisschool en had geen flauw idee waar iedereen zich druk om maakte.. vliegtuig neergestort.. zag je zo vaak op tv. Nu snap ik atuurlijk dat het kwam omdat het in nederland was..en die flat..maargoed.
Staat op de cd Anne, ik kan hem niet vinden op joetjoepquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:12 schreef Jelief het volgende:
[..]
huh wat? zoeken gaat
en ik dacht dat ik zo ongeveer wel alles kende!
Hahahaha, ja net zo als oudste hier.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ken hem een beetje..tegen de tijd dat het weer november is, besterft hij het van de zenuwen en zit hij als eerste voor het sinterklaasjournaal, met rode koontjes![]()
Gehuild heb ik ook niet. Dat doe ik sowieso maar weinig, maar in dit geval was ik ook echt te veel in shock, volgens mij. Ik had kort na het eerste vliegtuig de tv aangezet en zag ook live de tweede erin vliegen. Ik kon het gewoon niet geloven, alles wat ik zag en hoorde. Ik dacht ook geen dingen als WW# of dit komt nooit meer goed. Volgens mij dacht ik eigenlijk niet echt op dat moment, zo in ongelofelijk wat er allemaal gebeurde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee echt niet...
Ik vond het wel heel erg en natuurlijk ben ik geschrokken. Maar ik kan me niet herinneren dat ik heb gehuild ofzo. En ik weet echt niet waar ik was toen.
Vinnikookleuk. Cortez the killerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hier nog een ouwe sok qua muzieksmaak, ben van 1981 maar ben twee weken geleden naar Neil Young geweest. Heerlijk.
Ter verdediging wil ik aanvoeren dat ik nogal veel Tom Clancy boeken las destijds.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik dacht ook geen dingen als WW# of dit komt nooit meer goed.
Die heb ik niet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Staat op de cd Anne, ik kan hem niet vinden op joetjoep
Dierendag '92 ik had mijn eerste migraine-aanval ooit. Van alle dingen die je onthoudt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat was hier idem dito... vooral dat surrealistische gevoel dat ik kreeg... ik met mijn ukje van net 2 mnd aan de borst en dan dit...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gehuild heb ik ook niet. Dat doe ik sowieso maar weinig, maar in dit geval was ik ook echt te veel in shock, volgens mij. Ik had kort na het eerste vliegtuig de tv aangezet en zag ook live de tweede erin vliegen. Ik kon het gewoon niet geloven, alles wat ik zag en hoorde. Ik dacht ook geen dingen als WW# of dit komt nooit meer goed. Volgens mij dacht ik eigenlijk niet echt op dat moment, zo in ongelofelijk wat er allemaal gebeurde.
Haha, ja, dat is wel een goed excuusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ter verdediging wil ik aanvoeren dat ik nogal veel Tom Clancy boeken las destijds.
Hey! Ze zijn even oud, jou ?? en mijn middelste.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:19 schreef Stout het volgende:
[..]
Dat was hier idem dito... vooral dat surrealistische gevoel dat ik kreeg... ik met mijn ukje van net 2 mnd aan de borst en dan dit...
nouja de vuurwerkramp weet ik uiteraard nogal heeeeeeeel erg goedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Haha, ja, dat is wel een goed excuus
De bijlmerramp weet ik niet meer. Kan me de ramp enzo wel herinneren uiteraard, maar wanneer en waar ik was niet. Eens opzoeken welk jaar dat was.
De vuurwerkramp dan weer wel. Thuis, en mijn toenmalige vriendje studeerde in Enschede. Ik wist niet of hij in Enschede of bij zijn ouders was, dus was wel even paniek. GElukkig belde hij vrij snel dat hij bij zijn ouders zat, dus niets aan de hand met hem.
Die van mij is van 27 juni 2001... hij was toen 2mnd en 15 dagenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey! Ze zijn even oud, jou ?? en mijn middelste.
ja, jij woonde er toen in hé ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nouja de vuurwerkramp weet ik uiteraard nogal heeeeeeeel erg goed
Wat goed zeg !!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:23 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik tussendoor even heel blij zijn met mijn goede bloedsuikerspiegel bij het meten net
En nu even goede boodschappen doen, om het ook goed te houden!
yay!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:23 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik tussendoor even heel blij zijn met mijn goede bloedsuikerspiegel bij het meten net
En nu even goede boodschappen doen, om het ook goed te houden!
Had mijnese ook moeten komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef Stout het volgende:
[..]
Die van mij is van 27 juni 2001... hij was toen 2mnd en 15 dagen
Die van mij was de 4e juli bedacht maar die kwam dus lekker vroegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had mijnese ook moeten komen.Hij besloot pas de 12e juli te komen, na lichte dwang ook nog.
de dag nadat Herman Brood van het Hilton sprong.(zie vorige topic)
I knowquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:29 schreef Stout het volgende:
[..]
Die van mij was de 4e juli bedacht maar die kwam dus lekker vroeg(blij toe trouwens, hij was nu al 8 pond, stel je voor nog 3 weken a een pond erbij
)
Lag?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef Ynske het volgende:
Pim Fortuyn, toen lag ik in Zeeland op de camping
auw... 4800 gramquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
I know4800 gram
En Pim Fortuin weet ik ook nog, was op bezoek geweest en had in de auto het interview gehoord. Stap uit, kinders uit de auto, naar binnen, journaal aan en toen dat.Echt bizar...
wat liefquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:31 schreef Estrys het volgende:
Heej ik ben nog niet zo oud en ik kan ook alle oude liedjes meezingen. Simon en Garfunkel bijvoorbeeld![]()
Iemand die bij ons bedrijf werkt via de sociale werkvoorziening kwam zojuist zijn trouwkaart brengen. Maar het was niet helemaal duidelijk of hij nou alle collega's uitnodigde of niet. Nou heeft iemand even een telefoontje gedaan om het duidelijk te krijgen, het is niet de bedoeling dat er iemand komt van de collega's. Maar hij wist het allemaal niet zo goed. Zo schattigHij wilde gewoon heel trots de kaart laten zien.
Ben al bezig voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
ja. deken voor de caravan, boek erbij, radio aan, hond erbij op de deken. kan me dat nog goed voor de geest halen, mn ouders en zus waren toen weg, en ik bij de hondquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:12 schreef Jelief het volgende:
[..]
huh wat? zoeken gaat
en ik dacht dat ik zo ongeveer wel alles kende!
Christan heeft het niet, maar het is - zeggen ze - ook niet erfelijk. Niemand anders in mijn familie heeft het in elk geval. Maar het uit zich pas vrij laat over het algemeen, vanaf een jaar of 20 (ik was 19 toen de eerste vlek kwam, daarna jaren niks en ergens in mijn dertiger jaren barstte het los).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:17 schreef MamsX het volgende:
Beetje late spuit elf reactie hoor.
Maar PAPSX heeft dus ook vitiligo vlekken en ik ben benieuwd of X het ook zal hebben.
Ooh wat lief dat je nog een reactie geeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan heeft het niet, maar het is - zeggen ze - ook niet erfelijk. Niemand anders in mijn familie heeft het in elk geval. Maar het uit zich pas vrij laat over het algemeen, vanaf een jaar of 20 (ik was 19 toen de eerste vlek kwam, daarna jaren niks en ergens in mijn dertiger jaren barstte het los).
Zo, en nu ga ik opzoeken waar Blokker zit in Groesbeek en dan nog een stel Fisher Price kassa's ophalen
O ja, ik ken ook nog iemand die het op een niet nader te noemen plek heeft... Ziet er wel maf uit als je die plek net eens even flink wilt gaan verwennen en je ziet het voor het eerst... Maar goed, het is niet besmettelijk, dus gewoon lekker doorgegaan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:53 schreef aeque het volgende:
Het begon bij mij op m'n 16e geloof ik. Op een niet nader te noemen plek..
Vreemd topic wordt ditquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:58 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
O ja, ik ken ook nog iemand die het op een niet nader te noemen plek heeft... Ziet er wel maf uit als je die plek net eens even flink wilt gaan verwennen en je ziet het voor het eerst... Maar goed, het is niet besmettelijk, dus gewoon lekker doorgegaan!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:58 schreef Pandora73 het volgende:
O ja, ik ken ook nog iemand die het op een niet nader te noemen plek heeft... Ziet er wel maf uit als je die plek net eens even flink wilt gaan verwennen en je ziet het voor het eerst... Maar goed, het is niet besmettelijk, dus gewoon lekker doorgegaan!
Hier ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:52 schreef Lishe het volgende:
Mous, ik durf je lied amper op te zetten. Ik moest al huilen toen je vertelde net over rene in de tuin....
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:30 schreef Jarno het volgende:
Ik vond vooral het Tribute to Freddy concert echt geweldig destijds.
Cassettebandjes!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]ik ook.
Ik was toen heel veel in in een jongerensoos en daar hebben we het met z n allen op een groot scherm gekeken. Ik heb het cassettebandjedaarvan ook echt helemaal stuk gedraaid.
Holy shit... even een tukkie doen en we zijn al weer over de helft van een nieuwe SC!
oooooh cassettebandjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Cassettebandjes!. Verzamelcassettebandjes maken!
![]()
.
ach ja, we hebben allemaal onze eigen dingen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee echt niet...
Ik vond het wel heel erg en natuurlijk ben ik geschrokken. Maar ik kan me niet herinneren dat ik heb gehuild ofzo. En ik weet echt niet waar ik was toen.
Is het zo mooi weer dan? Hier is het echt zwaar bewolkt en waait het best hard. En nu dreigt het ook met regen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga maar eens een nieuwe parasol kopen.Met de auto!
Airco aan!
Volgens buienradar hangt de meeste bewolking nog hardnekkig boeven Belgie, daar mag het ook ff lekker blijven hangen ivm de bbq van vanavond!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is het zo mooi weer dan? Hier is het echt zwaar bewolkt en waait het best hard. En nu dreigt het ook met regen.![]()
hoho, dan moet ze wel een legging aanhebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lady dank je voor het kijken, minder is dat je aan mij denkt bij een dikke negerin.
en tip van de sluierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef Ynske het volgende:
k vind de nummers van Boudewijn de Groot ook heel mooi
We hebben volgende week Teamleidersdagen met een verkoopthema. En de kassa's zijn de prijs voor het winnende teamquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:52 schreef Lishe het volgende:
Rewimo, wat ga je toch doen met die kassa's?
Nou, niet als een biertafel misschien dan. Maar mn buik moet er ook bij in he.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoho, dan moet ze wel een legging aanhebben![]()
maar waarom zo'n grote maat? jij hebt toch geen reet als een biertafel?
Jaaaa, Abba, ik ook, ik heb alles van zequote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef MamsX het volgende:
Ik ben helemaal dol op Abba. Iedereen lacht me uit als ik dat mensen vertel
Zijn ze in de aanbieding bij de Blokker? * prinseszondererwt kleuterklas heeftquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hebben volgende week Teamleidersdagen met een verkoopthema. En de kassa's zijn de prijs voor het winnende team
Ik had ook alle lp's, en mijn beste vriendinnetje ook. En dan dansten we en we konden alles meezingen. Eerste groep waar ik fan van was. En dat alles op de basisschool. Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jaaaa, Abba, ik ook, ik heb alles van zeFan vanaf het begin (toen jullie er nog niet waren dus
)
Waarvoor moesten jullie met eva naar het zkh?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:03 schreef Lois het volgende:
Jemig wat gaan de bankjes hard. Moet ik nog teruglezen? Nee he?![]()
Wij zijn weer thuis na een halve dag ziekenhuis met Eva. Gelukkig is alles goed gegaan, en ze ligt hier lekker naast me op de bank Nick jr. te kijken.
Ik geloof niet dat ik al eens verwend ben op mijn kuitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef MamsX het volgende:
![]()
Het begint 9 van de 10 keer op die niet nader te noemen plek
Bij de speelgoedwinkel kosten ze 25, bij Blokker 18quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zijn ze in de aanbieding bij de Blokker? * prinseszondererwt kleuterklas heeft
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik al eens verwend ben op mijn kuit
O wacht, ik ben dus die 10eHeb ik weer.
Thanks. Nog te duur voor mijn klassenbudget, maar het scheelt idd behoorlijk dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij de speelgoedwinkel kosten ze 25, bij Blokker 18Als je 12 van die dingen moet hebben tikt dat aardig aan. Maar zelfs voor eentje is 7 euro best de moeite.
Ik wil wel eens bij onze 2e hands winkel kijken wat ze kosten ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:29 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Thanks. Nog te duur voor mijn klassenbudget, maar het scheelt idd behoorlijk dan.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Lois fijn dat alles goed is gegaan met/bij Eva![]()
nomnomnom wij hebben straks lekker chorizo paella![]()
die pakken staan voor 4 euro nog wat bij de appie en voor 1 euro bij Xenos
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:37 schreef moussy het volgende:
[..]ga ik ook eens voor kijken.
Ik heb een kindermaaltijd, door Cas uitgezocht: Poffertjes, knakworstjes, huzarensalade en stukjes komkommer en tomaat
ik heb ergere combi's gegeten![]()
Ik ook, en toen moest ik nog anderhalf uur met het ov uit Rotterdam naar Hilversum zonder enige berichtgevingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zat toen thuis op mijn werk en zag live de 2e gaan. Ik dacht serieus dat WW3 was begonnen. (Eventjes hoor)
Cas' combi?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:58 schreef Vicky het volgende:
ik heb geen zin om te koken.. veel te warm.. maar nu weet ik neit wat ik wel wil eten
Die heeft ook geen zinquote:
k heb er laatst gepost voor geloof 10 euroquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:29 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Thanks. Nog te duur voor mijn klassenbudget, maar het scheelt idd behoorlijk dan.
*heftig ja kniktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Zwanger zijn met dit weer zou verboden moeten worden
meneer wilde geen tokoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:33 schreef huuphuup het volgende:
Ik wou net zeggen, stuur M. langs de toko![]()
![]()
eet smakelijk dan van de bestelboerpizza
het huis hier is echt een bende, of er een bom ontploft is, maar ik heb zo erg geen zin om nu op te ruimen enzo*zucht* ik denk dat k straks maar gewoon een lekkere koele douche neem ofzo. K heb het erg benauwd.
eBay.de al gecheckt? Je mag ze best via mij laten versturen, scheelt vaak een hoop verzendkostenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:12 schreef huuphuup het volgende:
Hij weet niet wat ie mistnja, vast wel haha maar bij wijze van
![]()
Blugh, ik ben aan het uitkijken naar een paar teva sandalen omdat mn slippers niet meer passen () maar nu zie ik dat het ene paar wat ik een beetje okay leuk eruit vond zien bijna overal uitverkocht is
![]()
muh
De meadow, in zwart, donkerbruin en lichtbruin.
Dank je.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:32 schreef Stout het volgende:
[..]
Ik wil wel eens bij onze 2e hands winkel kijken wat ze kosten ?
Het Goed in N?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dank je.Maar ik zal zelf eerst wel eens gaan neuzen bij Het Goed enzo. Heeft geen haast, de vakantie komt eraan.
Ik ben er pas 1x geweest, grote zaak! Ik zal van de week even kijken of we alle 12 de kassa's inderdaad nodig hebben (we gaan uit van 6 winnaars in een team maar er zijn ook teams van 5). Je weet nooitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja Rewimo, in Nijmegen inderdaad. Meestal is het niet wat ik zoek, maar ze hebben wel redelijk veel vind ik.
oh wat lief!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
eBay.de al gecheckt? Je mag ze best via mij laten versturen, scheelt vaak een hoop verzendkosten
misschien hebben ze ze nog maar bij de Trekpleister waren de Birkenstoks nu in de aanbiedingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:12 schreef huuphuup het volgende:
Hij weet niet wat ie mistnja, vast wel haha maar bij wijze van
![]()
Blugh, ik ben aan het uitkijken naar een paar teva sandalen omdat mn slippers niet meer passen () maar nu zie ik dat het ene paar wat ik een beetje okay leuk eruit vond zien bijna overal uitverkocht is
![]()
muh
De meadow, in zwart, donkerbruin en lichtbruin.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben er pas 1x geweest, grote zaak! Ik zal van de week even kijken of we alle 12 de kassa's inderdaad nodig hebben (we gaan uit van 6 winnaars in een team maar er zijn ook teams van 5). Je weet nooit
die vind ik zelf niet zo heel mooiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien hebben ze ze nog maar bij de Trekpleister waren de Birkenstoks nu in de aanbieding
zelf vind ik ze heerlijk lopen
Tuurlijk. En Teva's vallen gewoon, niet te klein en niet te grootquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:28 schreef huuphuup het volgende:
oh wat lief!
hmm.. nog niet gecheckt nee.
Ik heb namelijk totaal geen ervaring met die teva dingen qua maat enzo. Ik heb van mezelf 38.5 das nu zeker weten wel 39maar ik weet niet hoe die dingen vallen enzo. Ik zie wel dat als er in NL al dit model aangeboden wordt ze alleen die donkerbruine hebben, en ik wil eigk die lichte
![]()
Ik ga nog even rondkijken, vind je het goed als ik je aanbod in mn achterhoofd hou?
daar loopt de hele wereld nu opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:31 schreef MamsX het volgende:
Birkenstocks lopen zo lekker.
heb ik ook tijdens zwangerschap op gelopen ivm vocht.![]()
Ja ! En nog eens zijn boek bekijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef Rewimo het volgende:
Heb jij dat ook, dat je de avond voor z'n verjaardag gaat terugdenken?
ik heb al een winkel gevonden in NL die ze schijnt te hebben. Binnenkort maar eens langsgaan, vind het toch wel fijn om te passenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:16 schreef Macka66 het volgende:
Huup, Ecco sandalen zijn ook heel goed verstelbaar en lopen net zo goed als Teva's.
Fuente, gefeliciteerd met je broer!
Oo.. Volgende week al mevrouw Taart?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Feli met je broer Fuente!
Boudewijn de Groot
Avond
Die draaien wij bij het tekenen volgende week
ff checken (rent trap op en af) ja, hij slaapt eindelijk...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:30 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd met je broer, Fuente![]()
Stout, slaapt ie al?Toen we daarstraks de tuin doorwandelden onweerde het achter ons. Voor het huis schijnt de zon. Onweer is helemaal niet hier gekomen, maar het koelt wel wat af
Gefeliciteerd ! Wat een doorzetter !quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:14 schreef Fuente het volgende:
Ik moet even spuien
Vandaag kreeg mijn oudste broer zijn diploma voor zijn universitaire studie in Wageningen. Hij heeft er keihard voor moeten werken, de stad viel hem tegen toen hij er ging wonen, de studie was zwaar, het afstuderen ging met veel tegenslagen, maar vandaag kreeg 'ie dan eindelijk z'n diploma!
Ben er helemaal blij van, het was warm, plakkerig, zweterig etc, maar vooral heel erg mooi
Aah, wat jammer kim. Hoe is het nu met Lilah?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:55 schreef k_i_m het volgende:
Het is hier muziekweekend. En mijn wederhelft en ik zouden eens uit de band springen en het kind zou naar oma gaan. Maarja, dat zit er nu natuurlijk niet in. En nou hoor ik de hele avond al muziek overal vandaan waaien en heb ik een pesthumeur, want ik had me er heel erg op verheugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |