Gezien de stats had je dat wel verdiend jaquote:
excuus daarvoor..quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, toen ik het zei wist ik ook nog niet dat ik m'n nieuwe middenvelder moest laten spelen en de al verkochte nog kon laten spelen...
Ik hoop maar dat die blessure meevalt, m'n beste spits die in een vormcrisis zit omdat ie net terug kwam van een blessure
+1, dus het valt meequote:
quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland treningspakken (VII) in Wietse Kranenbarg Stadion 22-07-2009 17:05
ja dat viel mij ook al op.. hoe doe je dat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:35 schreef Flappekz het volgende:
Tweede wedstrijd op rij 0-0 gespeeld. Kijken of ik de derde er aan vast kan plakken:
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland FC Mattheus Eugenius (VIII) in Vulture's Nest 22-07-2009 17:05 (10/39)
Gewoon. Waardeloze spelers neerzetten tegen al even zulke waadeloze tegenstandersquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook al op.. hoe doe je dat?
dat eerste lukt me welquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon. Waardeloze spelers neerzetten tegen al even zulke waadeloze tegenstanders
Da's niet zo bijdehand....quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat eerste lukt me wel
Fuck.. ik kom er net achter dat ik ben vergeten mn briljante reserve middenvelder ben vergeten op te stellen
even waardeloos?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon. Waardeloze spelers neerzetten tegen al even zulke waadeloze tegenstanders
eerder al had Borisz dat aangegeven ivm zn vakantie oid.. en ik had er over heen gelezen en kreeg het later pas onder ogen.. dus ik had geen tijd meer om dit te overleggen, maar het past gewoon in het schema verder..quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef pekel het volgende:
Waarom is mijn wedstrijd een week uitgesteld?
Okquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
eerder al had Borisz dat aangegeven ivm zn vakantie oid.. en ik had er over heen gelezen en kreeg het later pas onder ogen.. dus ik had geen tijd meer om dit te overleggen, maar het past gewoon in het schema verder..
quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:34 schreef Flappekz het volgende:
Wel weer duidelijk welke poule alles het beste heeft geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |