Ik ga dr over 4 weken naartoe, misschien mag ik zijn vrouw appartement wel even lenenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:50 schreef Reddiablo het volgende:
ik ben op zoek naar mensen die mij willen assisteren met Heracles - maar voor volgende berichten misschien beter per PM - te veel spammen is ook niet netjes
tsja, als hij zelf ook op de elftalfoto wil - dan moet het haast wel rond zijn, vind het wel een verrassende move na jaren lekker op zo'n Portugees eiland
Slechte timing.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ga dr over 4 weken naartoe, misschien mag ik zijn vrouw appartement wel even lenen
Als je op Feyenoord thuis doelt wel ja.quote:
quote:Andreas Lasnik op proef bij Heracles Almelo
Andreas Lasnik is (vanaf vanmiddag) de komende dagen op proef bij Heracles Almelo. De 25 jarige middenvelder speelde afgelopen seizoen voor Alemannia Aachen en kwam daarvoor uit voor ASK Köflach, SV Ried en Austria Wien in zijn vaderland Oostenrijk. Met Austria veroverde Lasnik in 2006 het landskampioenschap van Oostenrijk en hij won er in 2005 en 2006 de beker. In dienst van SV Ried werd hij uitgeroepen tot 'Bunesliga Young Star der Saison' in 2004-2005
quote:Heracles: over twee jaar een nieuwe thuishaven
Geschreven op donderdag, 2 juli om 13:29
Heracles Almelo heeft het financieel gezien niet gemakkelijk, maar lijkt het hoofd boven water te kunnen houden. De eredivisionist heeft het plan, dat over twee jaar het nieuwe stadion wordt betreden, nog altijd klaarliggen. Volgens voorzitter Jan Smit is het slechts wachten op goedkeuring vanuit de gemeenteraad, maar dat lijkt goed te gaan komen. Volgens TC/Tubantia kan Heracles pas denken aan een nieuw stadion als de Almelose gemeenteraad de bouw steunt. Smit zei op de persdag van woensdag dat steun vanuit de gemeente dichtbij lijkt. Heracles gaat er dan ook vanuit dat de club over twee jaar het nieuwe stadion kan betreden, dat plaats moet bieden aan 15.000 fans.
Heracles kan zonder de steun vanuit de gemeente niets, omdat de inkomsten terug worden gedrongen. Minder televisiegelden en sponsors die lijden onder de crisis hebben ervoor gezorgd dat Smit voor dit seizoen nog enkele tonnen nodig heeft om de begroting rond te krijgen. Daarbij wil de club nog een linksback en een middenvelder halen.
quote:Während Beckham Werbung für Armani macht, setzt Lasnik auf Dolce & Gabbana : „Ich kenne Domenico Dolce schon länger und bin auf seine Einladung im Urlaub für zwei Tage nach Mailand geflogen.“ Resultat: Sogar ein „Model-Foto“ auf der D&G-Homepage!
Ik zie geen nieuws over het stadion in dat berichtquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Zapper het volgende:
Mooi dat hij het bij Volendam weer mag proberen, valt nog genoeg plezier aan te beleven. Nu maar hopen dat hij iets constanter blijft spelen, want hij wisselde goede optredens nogal eens af met slechtere. En ja, de goal voorzet tegen PSV
Helaas haal ik 19.00 niet, maar ga er vanuit dat er uitgebreid verslag van jouw kant komtquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:41 schreef Blawh het volgende:
Die doorgetrokken strepen zijn wel mooi natuurlijk, maar gaan ten koste van de duidelijkheid van Ten Cate. Zal daarom ook geen optie geweest zijn.
Die Lasnik schijnt een creatieve jongen met een goede trap te zijn, alleen in zijn tijd bij Austria Wien had hij soms ook een broertje dood aan het verdedigende werk. Even kijken of ik morgen naar Ommen ga, ben wel erg benieuwd.
VVV trainer Jan van Dijk over Antoine van der Linden.quote:''Ik had hem graag bij ons gezien, maar hij kiest voor Heracles Almelo''
http://www.transfermarkt.(...)/858875/anzeige.htmlquote:Andi Lasnik hätte durchaus die technischen Qualitäten um in der 2. BuLi zu bestehen, kommt ja aus der Weststeiermark und war hier schon in frühen Jahren genial am Ball. Schade, dass er sich bei der Alemannia nicht so durchsetzen konnte, ob allerdings ein Wechsel zu einem "NoNameKlub" ,wie es Almelo zu sein scheint, das Richtige für ihn und seine Karriere ist, wage ich zu bezweifeln.
Ommen gaat mij ook niet lukken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Helaas haal ik 19.00 niet, maar ga er vanuit dat er uitgebreid verslag van jouw kant komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |