Mwah, ik ga liever naar trainingen. Vind ik interessanter dan een oefenwedstrijd met slechts 4 onbetwiste basispelers tegen amateurs. Vorig jaar al genoeg lachwekkende wedstrijden gezien (Quick, Xanthi, Twentse amateurs, Sivasspor), daar ga ik niet weer gemiddeld 10 euri per wedstrijd voor betalen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:19 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Wanneer ik kan ga ik naar de oefenwedstrijden, nieuwe spelers of niet dat maakt toch niets uit?!
Je vergeet den Ham en die wedstrijd in Beckum nogquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, ik ga liever naar trainingen. Vind ik interessanter dan een oefenwedstrijd met slechts 4 onbetwiste basispelers tegen amateurs. Vorig jaar al genoeg lachwekkende wedstrijden gezien (Quick, Xanthi, Twentse amateurs, Sivasspor), daar ga ik niet weer gemiddeld 10 euri per wedstrijd voor betalen.
Xanthi was in Beckum, tegen Den Ham werd er tenminste nog ruim gewonnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je vergeet den Ham en die wedstrijd in Beckum nog
Met die Topmöllerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Xanthi was in Beckum, tegen Den Ham werd er tenminste nog ruim gewonnen.
Ik vond het serieus best een goede voetballer, beste techniek in ieder geval. Alleen zo lui als apestront.quote:
Die was wel echt dramatisch inderdaad. Dan kunnen ze ook nog wel wat derdeklassers gaan vragen om stage te lopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond het serieus best een goede voetballer, beste techniek in ieder geval. Alleen zo lui als apestront.En zich te groot voelen voor een 2e stage (als voetballer die nooit op het hoogste niveau gespeeld had).
Iedereen kotste hem uit.
![]()
De slechtste testspeler aller tijden is zonder twijfel Daniel Schumann.
quote:'Van der Linden ziet Cambuur niet zitten'
Antoine van der Linden verhuist niet naar SC Cambuur. De lange verdediger van Marítimo stond op de nominatie om in Friesland aan de slag te gaan, maar beide partijen zijn niet tot een akkoord gekomen.
Van der Linden, die in het bezit is van een aflopend contract in Portugal, heeft volgens Omroep Friesland te kennen gegeven niet voor de club uit te willen komen. Naast Cambuur heeft ook Heracles Almelo een oogje op de oud-speler van onder meer FC Groningen.
Alex Pama, algemeen directeur van Cambuur, hoopt deze week wel overeenstemming te bereiken over de huur van FC Groningen-verdediger Skhodran Metaj. Hij zou aangegeven hebben graag voor Cambuur uit te willen komen.
Naar trainingen en wedstrijden kan ook!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, ik ga liever naar trainingen. Vind ik interessanter dan een oefenwedstrijd met slechts 4 onbetwiste basispelers tegen amateurs. Vorig jaar al genoeg lachwekkende wedstrijden gezien (Quick, Xanthi, Twentse amateurs, Sivasspor), daar ga ik niet weer gemiddeld 10 euri per wedstrijd voor betalen.
Ik heb nog steeds een seizoenskaart in B.quote:
En voor nep versterkingen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor echte versterkingen zal het wel even duren, ben ik bang.
Plus nog 25 % van (evt) Elia, en 50 % van Bodde die er hopelijk bij komenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:47 schreef Blawh het volgende:
Het wordt er ook niet makkelijker op natuurlijk. VVV is financieel sterker dan degradant Volendam, daardoor heb je er alweer een concurrent bij die in dezelfde vijver wil vissen. Bovendien zien bepaalde concurrenten de begroting flink stijgen, ADOgaat bijvoorbeeld van 12 naar 15 miljoen. Gelukkig lijken ze daar nog wel een prutbeleid te voeren op technisch gebied.
Yup .. plannen genoeg. Nu de uitvoer nog ...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Plus nog 25 % van (evt) Elia, en 50 % van Bodde die er hopelijk bij komen![]()
En ja, we hebben een prutbeleid, wat afgelopen jaren maar weer bleek, dus eerst zien, dan geloven..
Jullie zullen ook stappen gaan maken als jullie een nieuw/groter stadion krijgen, daar waren toch plannen voor?
Heerkes wist dus wel voor zijn vakantie dat Heracles een andere trainer zocht. Ook kon hij dus als assistent bij het eerste blijven, dat is wat anders dan een baantje als jeugdtrainer zoals o.a. de VI vermeldde.quote:Gert Heerkes: volkomen verrast maar niet verbitterd
ALMELO - Gert Heerkes was ,,volkomen verrast'' toen hij dinsdag 19 mei te horen kreeg dat de clubleiding van Heracles Almelo op zoek ging naar een meer ervaren trainer. Hij heeft geen signalen ontvangen dat het bestuur deze plannen had: "Het is hun goed recht maar ik ben het er niet mee eens", zegt de ontslagen coach zaterdag in een interview met deze krant.
Heerkes zegt dat de nieuwe trainer Gertjan Verbeek hem alle ruimte heeft geboden in een poging hem te behouden voor de technische staf: ,,Maar het verschil met wat ik anderhalf jaar heb gedaan bij Heracles was te groot. Het voelde niet goed".
Heerkes wil niets liever dan zo snel mogelijk aan de bak bij een andere club. Hij heeft de tijd tegen want alle clubs zijn voorzien van een trainer en de meeste voorbereidingen zijn begonnen.
Mooi verhaal met Heerkes in de Tubantia, hij hoopt oprecht dat Heracles komend seizoen goed gaat presteren en heeft geen last van wraakgevoelens.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heerkes wist dus wel voor zijn vakantie dat Heracles een andere trainer zocht. Ook kon hij dus als assistent bij het eerste blijven, dat is wat anders dan een baantje als jeugdtrainer zoals o.a. de VI vermeldde.
Heracles heeft het dus niet zo smerig gespeeld als vele media willen doen geloven, dat heb je nu uit mond van beide partijen kunnen vernemen.
Storm en v/d Linden zijn geen namen waar ik heel blij van wordt. Ik heb liever dat ze een goede jonge verdediger nemen waar nog groeipotentie in zit en waar Heracles in de toekomst wat aan kan verdienen. V/d Linden als back-up zou wel een optie kunnen zijn, maar dat was in eerste instantie niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:07 schreef Blawh het volgende:
Bo Storm en v/d Linden trainden dus mee vandaag, waarschijnlijk op proef in eerste instantie. Ook hebben ze al goede contacten met een spits, maar dat gaat pas door als er een spits vertrekt. Bevestigd maar eens dat Heracles ook echt wel meerdere opties achter de hand heeft.
De Cziommers gaan liever ergens heen waar ze 3x meer kunnen verdienen als bij Heracles. Zet dat soort namen maar uit je hoofd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:27 schreef ElYefe het volgende:
Hmm, Storm en v.d. linden.. Toch nog niet echt de namen die ambitie uitspreken.. Waar blijven de Cziommers?
Niet dat ik weet, maar het schijnt dat ze wel interesse in een andere spits hebben getoond. Misschien zijn ze nog steeds met Everton aan het leuren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:10 schreef Damzkieee het volgende:
De Groningenfans die ik spreek zijn nog steeds te spreken over vd Linden. Ervaren man. Of hij het niveau nog heeft moet blijken, vandaar dat ik blij ben dat de spelers eerst op proef komen.
@Blawh: zouden ze er vanuit gaan dat er een spits gaat vertrekken dan?
Ha, en zo is dat. Wij kunnen er sowieso weinig aan doen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
Later vanavond trouwens een interview met Heerkes op rtvoost.nl. Hij geeft hierin nogmaals aan dat het positieve gevoel overheerst en dat Heracles een prachtige club is met een prachtige achterban.
Dat stond vanochtend ook al in de Tubantia. Heerkes is gewoon een hele redelijke man, die pech heeft dat Verbeek vrij is gekomen. De enige trainer die hem had kunnen vervangen deze zomer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
Later vanavond trouwens een interview met Heerkes op rtvoost.nl. Hij geeft hierin nogmaals aan dat het positieve gevoel overheerst en dat Heracles een prachtige club is met een prachtige achterban.
Ik denk dat het misschien wel een betere aankoop zou zijn dan Cziommer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:12 schreef Blawh het volgende:
Ik ben ook nog niet overtuigd. Aan de andere kant, je weet het nooit met bijvoorbeeld een Storm. Jarenlang jeugdinternational geweest van Denemarken en zat ook dichter tegen het eerste aan dan bijvoorbeeld een Lasse Schöne, toch ook geen misselijke speler.
Gertjan zou hem wel goed kennen van zijn periode bij Heerenveen, wellicht bloeit hij op bij Heracles.
Geen Storm dus, niet eens een onderhandeling ook.quote:Storm niet naar Heracles Almelo, onderhandelingen met Van der Linden lopen
Afgelopen zaterdag waren middenvelder Bo Storm (22) en verdediger Antoine van der Linden (33) op proef bij Heracles Almelo. De Deense middenvelder kreeg inmiddels een aanbieding, maar zegde vandaag af. Directeur Nico Jan Hoogma: “Bo Storm besloot niet op onze aanbieding in te gaan. Met Antoine van der Linden zijn we in onderhandeling, hij zal lopende die gesprekken meetrainen met de selectie.”
Dat weet je toch van te voren als je hier komt?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:12 schreef Incolumis het volgende:
kan ook zijn dat ie kunstgras niks vindt?
mja hij heeft goeie dingen met slechte dingen afgewisseld. denk dat het nog te vroeg is om een oordeel te vellen over hem, aangezien hij nog niet echt vaak heeft gespeeld, en als die speelde, ze vaak in 4-3-3 speelden wat niet echt een goed systeem is voor hem.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is na 1 seizoen trouwens de mening over Dost? Kan die al een beetje aanhaken?
Zeker, goede speler (in het begin en op het eind). Verprutst alleen wel erg veel opgelegde kansen.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is na 1 seizoen trouwens de mening over Dost? Kan die al een beetje aanhaken?
Kan een echt goede speler worden, moet zich nog wel wat ontwikkelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker, goede speler (in het begin en op het eind). Verprutst alleen wel erg veel opgelegde kansen.
Maar jij bent vroeger in een zwembad vol azijn gevallen geloof ikquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar jij bent vroeger in een zwembad vol azijn gevallen geloof ik
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef Zapper het volgende:
Volgens mij heb ik alleen maar afgegeven op Dost en Overtoom dit seizoen hoor
En Heerkes natuurlijk, maar dat is logisch.
Niet op Douglas?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:46 schreef Zapper het volgende:
Volgens mij heb ik alleen maar afgegeven op Dost en Overtoom dit seizoen hoor
En Heerkes natuurlijk, maar dat is logisch.
Mooi om te horenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Blawh het volgende:
En Breukers in het begin ook wel toch?
V/d Linden viel me niks niet tegen op de training trouwens, Pech heeft echt een goede techniek.
De techniek en het inzicht lijkt hij er wel voor te hebben, bij de positiespelletjes is het 1 van de beteren en ook de technische oefeningen doet hij goed met 2 benen. Alleen fysiek is hij wel erg licht en ook is hij verbaal nog niet echt aanwezig. Hij loopt wel vrij, maar echt de bal opeisen is er nog niet bij. Heeft denk ik nog wel even een periode nodig om zich aan te passen, maar kan op termijn zeker een basisspeler worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Mooi om te horen
Pech klaar voor het eerste, denk je?
Hoe kon ik die nou vergetenquote:
Hmm kan ik me niet herinneren. Wel een andere vaste klant hier die deze jongen totaal niet mochtquote:
quote:'Heracles heeft zijn eigen variant van de vuvuzela'
30/06/2009 08:24
De ogen gingen spiedend in het rond en daarna was er de gebiedende stem.
'Waar is Esther?', vroeg Heracles-voorzitter Jan Smit. Het antwoord kwam vanachter de coulissen. Pronte verschijning, klikkende hakjes. Esther. In haar geringde hand vermoedden we allemaal een vuvuzela, dat massavernietingingswapen dat door Zuid-Afrikaanse terroristen van de goede zeden is uitgevonden om de mensheid uit te roeien dan wel op z'n minst horendol te maken. Want Jan Smit wilde het wel van de daken toeteren.
Eindelijk was-ie erin geslaagd Gertjan Verbeek aan te trekken als trainer van Heracles Almelo. Voor drie seizoenen nog wel! De man die al na een half jaar Feyenoord uit De Kuip werd verjaagd, werd in Almelo ingehaald als een afgezant van een hogere voetbalbeschaving. Supertrainer, zo werd Verbeek letterlijk genoemd door Smit. Klaroengeschal.
En dus werd Esther naar binnen gecommandeerd, met in haar armen slechts drie glazen champagne. Wel zo bruisend, niet zo schetterend. De topmannen van Heracles proostten bij de presentatie van Gertjan Verbeek op een innige samenwerking. Verbeek roemde het platte, besluitvaardige organisatiemodel van Heracles. 'Alleen clubs die met korte lijnen werken, zijn succesvol. Kijk maar naar AZ, FC Twente en SC Heerenveen.' Verbeek op zijn beurt werd door Smit bejubeld als de ervaren trainer die over alle organisatorische en technische kwaliteiten beschikt om Heracles in de komende seizoenen te laten doorgroeien tot een stabiele middenmoter in de Eredivisie.
Indirect proostten de mannen ook op de plotselinge trainersdood van Gert Heerkes. Zo gaat dat immers in een Romeinse tragedie. Als er een nieuwe Caesar wordt geïnaugureerd, zijgen er elders in het paleis verse weduwen en wezen in verdriet bijeen. Eerlijk gezegd kan ik de terechtstelling van Gert Heerkes nog steeds niet plaatsen. Is hij nu het laatste slachtoffer in de liquidatiegolf die de trainers van de Eredivisie in het afgelopen seizoen overspoelde, of is hij slechts een voorbode van de ellende die zijn vakgenoten nog te wachten staat?
Bovendien, zo heel veel verwijtbaar gedrag valt Gert Heerkes als trainer van Heracles niet aan te rekenen. De afgelopen twee seizoenen hield hij de Almelose club met minimale middelen keurig in de Eredivisie. Zijn voornaamste probleem was eigenlijk dat hij de juiste persoon in de verkeerde tijd op de verkeerde plaats was. Het was de plaats waar de impulsief handelende Jan Smit het voor het zeggen heeft en de tijd waarin Gertjan Verbeek weer beschikbaar kwam. Anderhalf jaar geleden al bood Smit aan Verbeek zo'n beetje de volledige technische zeggenschap bij Heracles, maar kreeg toen nog nul op het rekest. Nu zijn absolute Wunschtrainer wél genegen was terug te keren, moest daarvoor alles en iedereen wijken. En in ieder geval Gert Heerkes.
Gertjan Verbeek had zich speciaal voor de gelegenheid gehuld in kekke jeans.
Want die kant gaat zijn eerste seizoen in Almelo op: kruistocht in spijkerbroek. Supertrainer of niet, ook hij stuitte vorige week al snel op de natuurlijke grenzen van Heracles Almelo, dat komend seizoen met een budget van 8,5 miljoen euro wederom een van de armlastigste clubs van de Eredivisie is. Nog vóór Verbeeks eerste officiële werkdag kondigden Simon Cziommer en Kees Luijckx aan geen trek te hebben hun carrière in Almelo te vervolgen. Moderne voetballers laten zich lokken door geld, niet door geloofsbrieven van voetbaldocenten.
De gelanceerde supertrainer reageerde stoïcijns. 'Heracles heeft een jonge, talentvolle spelersgroep. Als we daar tien tot vijftien procent meer uit kunnen halen, moeten we komend seizoen al snel verzekerd zijn van handhaving.' Daarom schalde afgelopen maandag tijdens de eerste training de stem van Gertjan Verbeek over het Almelose kunstgras en kreunden de mannen.
'Kom op nou, niet verslappen!' Met de bulderbas van Gertjan Verbeek heeft Heracles zijn eigen variant van de vuvuzela binnen.
Peter Wekking
Absoluut. Wat een baas aan het eind van het seizoenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:18 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Fledderus beviel me wel de laatste weken van de competitie, die kan zeer belangrijk worden op het middenveld.
Het probleem is dat onze spitsen bijna inwisselbaar zijn, geen steekt er kwalitatief bovenuit. Daardoor gaan trainers al snel wisselen wanneer het een tijdje wat minder gaat. Door dat wisselen wordt het echter niet vaak beter, het is belangrijk om snel keuzes te maken. Als Everton het vertrouwen krijgt kan hij best een goed seizoen gaan draaien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Elk jaar verwacht je wat van Everton, konden ze hem maar inruilen voor een betere spits...
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:35 schreef pfaf het volgende:
Vanavond nog mensen naar Den Ham voor de eerste van het seizoen? Het weer is er wel naar.
Bron: HAFCquote:Heracles is de oefencampagne in het seizoen 2009-2010 met een overwinning begonnen. In Den Ham wonnen de Heraclieden met dubbele cijfers: 0-11.
De beginfase van de wedstrijd was voor Den Ham, die vooral de eerste helft makkelijk op de been bleven. De amateurs hadden zelfs een 2-0 voorsprong kunnen hebben, maar waren niet scherp in de afwerking. Ook kreeg doelman Jorg van Nieuwenhuyzen nog rood na een domme overtreding buiten de zestien. Bartek Pacuszka mocht daarna het doel verdedigen. De ruststand was 4-0 voor Heracles. Heracles begon met het beloftenelftal aan de eerste helft en Gertjan Verbeek bracht in de tweede helft de eerste selectie het veld op met onder andere proefspeler Antoine van der Linden centraal achterin naast Peter Reekers.
In de tweede helft vergrootte Heracles de score naar 11-0, waarbij Everton Ramos da Silva 4x doel trof. Mark Looms(blessure), Birger Maertens(blessure), Bas Dost(net terug van vakantie) en Juha Hakola(vakantie) waren er niet tijdens deze oefenwedstrijd.
Doelpuntenmakers: Bartek Pacuszka, Vojtech Schulmeister 2x, Willie Overtoom 2x, Everton Ramos da Silva 4x, Darl Douglas en Mark-Jan Fledderus.
Edit: Je had het al.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
Heeft iemand de opstellingen/doelpuntenmakers?
Hij speelde niet echt goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mijn held Schulmeister heeft er ook weer twee inliggen
Jup, volgens mij ook iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef Blawh het volgende:
'Onze' Pool denk ik, moet morgen volgens mij weer naar Enschede.
Pech liet wel wat leuke dingen zien, kan wel wat worden. Moet alleen wel werken aan zijn fysiek, hij is wel erg mager. Verder liet Jallo ook wel wat aardige dingen zien.quote:
Dat lost Verbeek wel op. Overdag trainen en 's nachts het krachthonk inquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Pech liet wel wat leuke dingen zien, kan wel wat worden. Moet alleen wel werken aan zijn fysiek, hij is wel erg mager. Verder liet Jallo ook wel wat aardige dingen zien.
Schulmeister heeft het gewoon niet echt, ik zie liever Everton en Dost in de spits.quote:
quote:FIFA: 'Heracles Almelo heeft uitstekend kunstgras'
Er is niets mis met het kunstgras van Heracles Almelo. Sterker nog, het is juist heel goed. Dat oordeelde de FIFA tijdens de jaarlijkse keuring. De Almeloërs kregen zelfs de hoogste waardering toegekend.
Het veld van Heracles kreeg een zogenaamde Two Star beoordeling. Heracles speelt haar wedstrijden op een grasmat die vorig seizoen is aangelegd. Ook traint de club een aantal maal per week in het stadion.
De spelers zelf kunnen ook goed overweg met de grasmat. Zij hebben zelf een bijdrage kunnen leveren aan het model, door aan te geven wat hun wensen zijn en wat ze reeds hebben meegemaakt op een kunstgrasveld.
Dat mag ook wel ... het is het beste dat Ten Cate te bieden heeft. En voor dit soort nieuwtjes doen ze het natuurlijk, goede reclame!quote:
Zijn nadeel is natuurlijk ook dat hij zo houterig en lomp oogt en als je dan ziet hoe Everton als warm mes door de verdedigingen schiet... Of kan schieten in ieder geval...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Schulmeister heeft het gewoon niet echt, ik zie liever Everton en Dost in de spits.
Ja, dat is waar. Flink het krachthonk in mag ook wel, wat meer spieren op de botten is geen luxe bij hem.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:21 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Dat lost Verbeek wel op. Overdag trainen en 's nachts het krachthonk in
Precies, als afmaker is Schulmeister nog wel aardig maar het probleem bij Heracles is dat je niet alleen voor de goal bent als spits.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zijn nadeel is natuurlijk ook dat hij zo houterig en lomp oogt en als je dan ziet hoe Everton als warm mes door de verdedigingen schiet... Of kan schieten in ieder geval...
Ik heb vorig seizoen Willem II - Heracles gezien, en toen was Everton ook lekker op dreef. Als hij in vorm is, maakt hij inderdaad de raarste bewegingen om langs de verdedigers te komen en dat is natuurlijk geniaal. Jammer genoeg is hij heel wisselvallig. Maar goed, respect voor deze jongen, je hoort hem nooit zeiken als hij weer eens moet zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zijn nadeel is natuurlijk ook dat hij zo houterig en lomp oogt en als je dan ziet hoe Everton als warm mes door de verdedigingen schiet... Of kan schieten in ieder geval...
quote:FC Twente haalt uit tegen Hengelose selectie
HENGELO – FC Twente heeft zaterdagmiddag met 11 – 0 gewonnen van de Hengelose selectie. De Tukkers sloten hiermee hun oefencampagne tegen amateurteams af. Aan de kant van FC Twente kregen Blaise N’Kufo en Sander Boschker rust.
quote:Rode kaart van Nieuwenhuyzen
DEN HAM - Heracles Almelo heeft de eerste oefenwedstrijd ter voorbereiding op het nieuwe seizoen dinsdagavond met 11-0 gewonnen van derdeklasser en Ham.
Idd een hoog Calimero-gehalte, er is trouwens een verschil tussen krant en internet he.. In de krant staat:quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:38 schreef Zapper het volgende:
Ondanks het hoge Calimero-gehalte heb je hier wel degelijk een punt
Maar jij bent dan ook van het rooie kampquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Idd een hoog Calimero-gehalte, er is trouwens een verschil tussen krant en internet he.. In de krant staat:
Nieuwe trainer, nieuwe kansen
Heracles Almelo toont gretigheid in eerste oefenduel.
Leest al een stuk anders..
quote:Antoine van der Linden naar Heracles
ALMELO - Heracles Almelo is nagenoeg rond met Antoine van der Linden. De 33-jarige Rotterdammer werd woensdagmiddag op de persdag al gepresenteerd als nieuwe aanwinst.
Hij staat op de elftalfoto en stond journalisten uitvoerig te woord over zijn nieuwe club. Dinsdag speelde hij al mee in het oefenduel tegen Den Ham. Volgens voorzitter Jan Smit zijn de onderhandelingen met hem in ,,een afrondende fase''.
Van der Linden kwam eerder uit voor Sparta, het Engelse Swindon Town, FC Emmen en FC Groningen. Twee jaar geleden vertrok hij naar de Portugese club Maritimo Funchal, waarmee hij vorig seizoen Europees voetbal speelde. Van der Linden heeft daar een aflopend contract.
Van der Linden is blij met zijn nieuwe club: ,,Hartstikke mooi dat ik weer in de eredivisie ga spelen bij een mooie club. Heracles leeft en de ambities spreken me aan'', aldus de nieuwkomer.
Best wel, hoe dribbelde tussen een aantal verdedigers door.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:48 schreef methodmich het volgende:
Goede aanwinst lijkt me.
Nino Beukert naar Duitsland, doet ie goed.Beukert verlaat Heracles voor Duits avontuur
Maakte Willie Overtoom mooie goals gisteren?
pfff denk niet dat ik hem nog heb, zal vanavond nog wel een nieuwe makenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:24 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi shirt hoor
Inco: post die photoshop eens als je wil
je vergeet Qaysquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:27 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zal op zn voetbalzone's effe mijn favoriete opstelling van dit moment posten:
John Dost Hakola
Fledderus Quansah Schuurman
Looms VdLinden Maertens Breukers
Piecke
Met de pijnpunten op de plek van VdLinden, Looms en Schuurman, en de twijfelgevallen op alledrie de voorhoedeposities.
Denk dat ze nog een jong gastje moeten hebben voor achter Antoine.
Kut ja!quote:
Bijna zeker, dus hij moet van de foto worden gesoept mocht het niet rondkomen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:39 schreef Reddiablo het volgende:
is de aankoop van die Van der Linden nou al zeker, zo ja - hoe lang heeft 'ie getekend?
Zijn er hier trouwens Heracles Fok!kers die ook Football Manager spelen?
Ik ga dr over 4 weken naartoe, misschien mag ik zijn vrouw appartement wel even lenenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:50 schreef Reddiablo het volgende:
ik ben op zoek naar mensen die mij willen assisteren met Heracles - maar voor volgende berichten misschien beter per PM - te veel spammen is ook niet netjes
tsja, als hij zelf ook op de elftalfoto wil - dan moet het haast wel rond zijn, vind het wel een verrassende move na jaren lekker op zo'n Portugees eiland
Slechte timing.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ga dr over 4 weken naartoe, misschien mag ik zijn vrouw appartement wel even lenen
Als je op Feyenoord thuis doelt wel ja.quote:
quote:Andreas Lasnik op proef bij Heracles Almelo
Andreas Lasnik is (vanaf vanmiddag) de komende dagen op proef bij Heracles Almelo. De 25 jarige middenvelder speelde afgelopen seizoen voor Alemannia Aachen en kwam daarvoor uit voor ASK Köflach, SV Ried en Austria Wien in zijn vaderland Oostenrijk. Met Austria veroverde Lasnik in 2006 het landskampioenschap van Oostenrijk en hij won er in 2005 en 2006 de beker. In dienst van SV Ried werd hij uitgeroepen tot 'Bunesliga Young Star der Saison' in 2004-2005
quote:Heracles: over twee jaar een nieuwe thuishaven
Geschreven op donderdag, 2 juli om 13:29
Heracles Almelo heeft het financieel gezien niet gemakkelijk, maar lijkt het hoofd boven water te kunnen houden. De eredivisionist heeft het plan, dat over twee jaar het nieuwe stadion wordt betreden, nog altijd klaarliggen. Volgens voorzitter Jan Smit is het slechts wachten op goedkeuring vanuit de gemeenteraad, maar dat lijkt goed te gaan komen. Volgens TC/Tubantia kan Heracles pas denken aan een nieuw stadion als de Almelose gemeenteraad de bouw steunt. Smit zei op de persdag van woensdag dat steun vanuit de gemeente dichtbij lijkt. Heracles gaat er dan ook vanuit dat de club over twee jaar het nieuwe stadion kan betreden, dat plaats moet bieden aan 15.000 fans.
Heracles kan zonder de steun vanuit de gemeente niets, omdat de inkomsten terug worden gedrongen. Minder televisiegelden en sponsors die lijden onder de crisis hebben ervoor gezorgd dat Smit voor dit seizoen nog enkele tonnen nodig heeft om de begroting rond te krijgen. Daarbij wil de club nog een linksback en een middenvelder halen.
quote:Während Beckham Werbung für Armani macht, setzt Lasnik auf Dolce & Gabbana : „Ich kenne Domenico Dolce schon länger und bin auf seine Einladung im Urlaub für zwei Tage nach Mailand geflogen.“ Resultat: Sogar ein „Model-Foto“ auf der D&G-Homepage!
Ik zie geen nieuws over het stadion in dat berichtquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Zapper het volgende:
Mooi dat hij het bij Volendam weer mag proberen, valt nog genoeg plezier aan te beleven. Nu maar hopen dat hij iets constanter blijft spelen, want hij wisselde goede optredens nogal eens af met slechtere. En ja, de goal voorzet tegen PSV
Helaas haal ik 19.00 niet, maar ga er vanuit dat er uitgebreid verslag van jouw kant komtquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:41 schreef Blawh het volgende:
Die doorgetrokken strepen zijn wel mooi natuurlijk, maar gaan ten koste van de duidelijkheid van Ten Cate. Zal daarom ook geen optie geweest zijn.
Die Lasnik schijnt een creatieve jongen met een goede trap te zijn, alleen in zijn tijd bij Austria Wien had hij soms ook een broertje dood aan het verdedigende werk. Even kijken of ik morgen naar Ommen ga, ben wel erg benieuwd.
VVV trainer Jan van Dijk over Antoine van der Linden.quote:''Ik had hem graag bij ons gezien, maar hij kiest voor Heracles Almelo''
http://www.transfermarkt.(...)/858875/anzeige.htmlquote:Andi Lasnik hätte durchaus die technischen Qualitäten um in der 2. BuLi zu bestehen, kommt ja aus der Weststeiermark und war hier schon in frühen Jahren genial am Ball. Schade, dass er sich bei der Alemannia nicht so durchsetzen konnte, ob allerdings ein Wechsel zu einem "NoNameKlub" ,wie es Almelo zu sein scheint, das Richtige für ihn und seine Karriere ist, wage ich zu bezweifeln.
Ommen gaat mij ook niet lukken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Helaas haal ik 19.00 niet, maar ga er vanuit dat er uitgebreid verslag van jouw kant komt
Gerucht ging ook even dat Vitess achter hem aan zat en akkoord was , maar van mij mogen jullie hem hebbenquote:Heracles bijna rond met Turkse aanvaller
3 juli 2009 - Heracles Almelo staat op het punt zich te versterken met Sinan Kaloglu, zo kan VoetbalPlus.nl exclusief onthullen. De Turkse aanvaller is afkomstig van het Duitse VFL Bochum.
Heracles en VFL Bochum hebben zich inmiddels kunnen vinden in de afkoopsom. Nu is het aan Heracles om er met de 28-jarige aanvaller uit te komen. De Turkse aanvaller speelt pas één seizoen in Europa. De aanvaller kwam in Duitsland echter nauwelijks aan spelen toe. De eenmalig international van Turkije hoopt nu op een vernieuwde kans.
bron: voetbal plus.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |