Bron: HAFCquote:Heracles is de oefencampagne in het seizoen 2009-2010 met een overwinning begonnen. In Den Ham wonnen de Heraclieden met dubbele cijfers: 0-11.
De beginfase van de wedstrijd was voor Den Ham, die vooral de eerste helft makkelijk op de been bleven. De amateurs hadden zelfs een 2-0 voorsprong kunnen hebben, maar waren niet scherp in de afwerking. Ook kreeg doelman Jorg van Nieuwenhuyzen nog rood na een domme overtreding buiten de zestien. Bartek Pacuszka mocht daarna het doel verdedigen. De ruststand was 4-0 voor Heracles. Heracles begon met het beloftenelftal aan de eerste helft en Gertjan Verbeek bracht in de tweede helft de eerste selectie het veld op met onder andere proefspeler Antoine van der Linden centraal achterin naast Peter Reekers.
In de tweede helft vergrootte Heracles de score naar 11-0, waarbij Everton Ramos da Silva 4x doel trof. Mark Looms(blessure), Birger Maertens(blessure), Bas Dost(net terug van vakantie) en Juha Hakola(vakantie) waren er niet tijdens deze oefenwedstrijd.
Doelpuntenmakers: Bartek Pacuszka, Vojtech Schulmeister 2x, Willie Overtoom 2x, Everton Ramos da Silva 4x, Darl Douglas en Mark-Jan Fledderus.
Edit: Je had het al.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
Heeft iemand de opstellingen/doelpuntenmakers?
Hij speelde niet echt goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mijn held Schulmeister heeft er ook weer twee inliggen
Jup, volgens mij ook iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef Blawh het volgende:
'Onze' Pool denk ik, moet morgen volgens mij weer naar Enschede.
Pech liet wel wat leuke dingen zien, kan wel wat worden. Moet alleen wel werken aan zijn fysiek, hij is wel erg mager. Verder liet Jallo ook wel wat aardige dingen zien.quote:
Dat lost Verbeek wel op. Overdag trainen en 's nachts het krachthonk inquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:20 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Pech liet wel wat leuke dingen zien, kan wel wat worden. Moet alleen wel werken aan zijn fysiek, hij is wel erg mager. Verder liet Jallo ook wel wat aardige dingen zien.
Schulmeister heeft het gewoon niet echt, ik zie liever Everton en Dost in de spits.quote:
quote:FIFA: 'Heracles Almelo heeft uitstekend kunstgras'
Er is niets mis met het kunstgras van Heracles Almelo. Sterker nog, het is juist heel goed. Dat oordeelde de FIFA tijdens de jaarlijkse keuring. De Almeloërs kregen zelfs de hoogste waardering toegekend.
Het veld van Heracles kreeg een zogenaamde Two Star beoordeling. Heracles speelt haar wedstrijden op een grasmat die vorig seizoen is aangelegd. Ook traint de club een aantal maal per week in het stadion.
De spelers zelf kunnen ook goed overweg met de grasmat. Zij hebben zelf een bijdrage kunnen leveren aan het model, door aan te geven wat hun wensen zijn en wat ze reeds hebben meegemaakt op een kunstgrasveld.
Dat mag ook wel ... het is het beste dat Ten Cate te bieden heeft. En voor dit soort nieuwtjes doen ze het natuurlijk, goede reclame!quote:
Zijn nadeel is natuurlijk ook dat hij zo houterig en lomp oogt en als je dan ziet hoe Everton als warm mes door de verdedigingen schiet... Of kan schieten in ieder geval...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Schulmeister heeft het gewoon niet echt, ik zie liever Everton en Dost in de spits.
Ja, dat is waar. Flink het krachthonk in mag ook wel, wat meer spieren op de botten is geen luxe bij hem.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:21 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Dat lost Verbeek wel op. Overdag trainen en 's nachts het krachthonk in
Precies, als afmaker is Schulmeister nog wel aardig maar het probleem bij Heracles is dat je niet alleen voor de goal bent als spits.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zijn nadeel is natuurlijk ook dat hij zo houterig en lomp oogt en als je dan ziet hoe Everton als warm mes door de verdedigingen schiet... Of kan schieten in ieder geval...
Ik heb vorig seizoen Willem II - Heracles gezien, en toen was Everton ook lekker op dreef. Als hij in vorm is, maakt hij inderdaad de raarste bewegingen om langs de verdedigers te komen en dat is natuurlijk geniaal. Jammer genoeg is hij heel wisselvallig. Maar goed, respect voor deze jongen, je hoort hem nooit zeiken als hij weer eens moet zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zijn nadeel is natuurlijk ook dat hij zo houterig en lomp oogt en als je dan ziet hoe Everton als warm mes door de verdedigingen schiet... Of kan schieten in ieder geval...
quote:FC Twente haalt uit tegen Hengelose selectie
HENGELO – FC Twente heeft zaterdagmiddag met 11 – 0 gewonnen van de Hengelose selectie. De Tukkers sloten hiermee hun oefencampagne tegen amateurteams af. Aan de kant van FC Twente kregen Blaise N’Kufo en Sander Boschker rust.
quote:Rode kaart van Nieuwenhuyzen
DEN HAM - Heracles Almelo heeft de eerste oefenwedstrijd ter voorbereiding op het nieuwe seizoen dinsdagavond met 11-0 gewonnen van derdeklasser en Ham.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |