Mooi verhaal met Heerkes in de Tubantia, hij hoopt oprecht dat Heracles komend seizoen goed gaat presteren en heeft geen last van wraakgevoelens.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heerkes wist dus wel voor zijn vakantie dat Heracles een andere trainer zocht. Ook kon hij dus als assistent bij het eerste blijven, dat is wat anders dan een baantje als jeugdtrainer zoals o.a. de VI vermeldde.
Heracles heeft het dus niet zo smerig gespeeld als vele media willen doen geloven, dat heb je nu uit mond van beide partijen kunnen vernemen.
Storm en v/d Linden zijn geen namen waar ik heel blij van wordt. Ik heb liever dat ze een goede jonge verdediger nemen waar nog groeipotentie in zit en waar Heracles in de toekomst wat aan kan verdienen. V/d Linden als back-up zou wel een optie kunnen zijn, maar dat was in eerste instantie niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:07 schreef Blawh het volgende:
Bo Storm en v/d Linden trainden dus mee vandaag, waarschijnlijk op proef in eerste instantie. Ook hebben ze al goede contacten met een spits, maar dat gaat pas door als er een spits vertrekt. Bevestigd maar eens dat Heracles ook echt wel meerdere opties achter de hand heeft.
De Cziommers gaan liever ergens heen waar ze 3x meer kunnen verdienen als bij Heracles. Zet dat soort namen maar uit je hoofd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:27 schreef ElYefe het volgende:
Hmm, Storm en v.d. linden.. Toch nog niet echt de namen die ambitie uitspreken.. Waar blijven de Cziommers?
Niet dat ik weet, maar het schijnt dat ze wel interesse in een andere spits hebben getoond. Misschien zijn ze nog steeds met Everton aan het leuren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:10 schreef Damzkieee het volgende:
De Groningenfans die ik spreek zijn nog steeds te spreken over vd Linden. Ervaren man. Of hij het niveau nog heeft moet blijken, vandaar dat ik blij ben dat de spelers eerst op proef komen.
@Blawh: zouden ze er vanuit gaan dat er een spits gaat vertrekken dan?
Ha, en zo is dat. Wij kunnen er sowieso weinig aan doen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
Later vanavond trouwens een interview met Heerkes op rtvoost.nl. Hij geeft hierin nogmaals aan dat het positieve gevoel overheerst en dat Heracles een prachtige club is met een prachtige achterban.
Dat stond vanochtend ook al in de Tubantia. Heerkes is gewoon een hele redelijke man, die pech heeft dat Verbeek vrij is gekomen. De enige trainer die hem had kunnen vervangen deze zomer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef Blawh het volgende:
Later vanavond trouwens een interview met Heerkes op rtvoost.nl. Hij geeft hierin nogmaals aan dat het positieve gevoel overheerst en dat Heracles een prachtige club is met een prachtige achterban.
Ik denk dat het misschien wel een betere aankoop zou zijn dan Cziommer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:12 schreef Blawh het volgende:
Ik ben ook nog niet overtuigd. Aan de andere kant, je weet het nooit met bijvoorbeeld een Storm. Jarenlang jeugdinternational geweest van Denemarken en zat ook dichter tegen het eerste aan dan bijvoorbeeld een Lasse Schöne, toch ook geen misselijke speler.
Gertjan zou hem wel goed kennen van zijn periode bij Heerenveen, wellicht bloeit hij op bij Heracles.
Geen Storm dus, niet eens een onderhandeling ook.quote:Storm niet naar Heracles Almelo, onderhandelingen met Van der Linden lopen
Afgelopen zaterdag waren middenvelder Bo Storm (22) en verdediger Antoine van der Linden (33) op proef bij Heracles Almelo. De Deense middenvelder kreeg inmiddels een aanbieding, maar zegde vandaag af. Directeur Nico Jan Hoogma: “Bo Storm besloot niet op onze aanbieding in te gaan. Met Antoine van der Linden zijn we in onderhandeling, hij zal lopende die gesprekken meetrainen met de selectie.”
Dat weet je toch van te voren als je hier komt?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:12 schreef Incolumis het volgende:
kan ook zijn dat ie kunstgras niks vindt?
mja hij heeft goeie dingen met slechte dingen afgewisseld. denk dat het nog te vroeg is om een oordeel te vellen over hem, aangezien hij nog niet echt vaak heeft gespeeld, en als die speelde, ze vaak in 4-3-3 speelden wat niet echt een goed systeem is voor hem.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is na 1 seizoen trouwens de mening over Dost? Kan die al een beetje aanhaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |