Betrouwbare bron ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Gerucht ging ook even dat Vitess achter hem aan zat en akkoord was , maar van mij mogen jullie hem hebben
Speelde dus niet denderend? Jammer. Zag wel een puike steekbal op Schulmeister in de samenvatting op Heracles.nlquote:Probleem van vorig seizoen was ook dat Heracles met een nummer tien speelde (Ricky van den Bergh) die minder oog had voor zijn omgeving, maar vooral ging voor eigen succes. De nieuwe aanvallende middenvelder moet – als het even kan – meer een passer zijn. Iemand met gevoel voor de ruimte. Of de Oostenrijker Andreas Lasnik daartoe in staat is moet worden betwijfeld, want de proefspeler kon in Ommen niet overtuigen. Verbeek wilde gisteravond nog geen waarde- oordeel over Lasnik uitspreken, maar de kans lijkt niet al te groot dat hij de man wordt die Everton gaat bedienen dit seizoen.
quote:Heracles Almelo en Sparta Rotterdam tonen belangstelling voor Gil Vermouth. Deze Israëlische flankspeler speelde het afgelopen seizoen op huurbasis bij Hapoel Tel Aviv.
Verdediger? Middenvelder? Aanvaller?quote:
We hebben Sparta in ieder geval al eens afgetroefd met een speler uit België, namelijk Maertens.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik ben gematigd positief. Hij heeft in ieder geval al veel wedstrijden gespeeld en is nog erg jong, goede combi.
En als Sparta hem wil moet hij wel goed zijn, die willen altijd al onze goede spelers hebben :/
Tuurlijk, uiteindelijk winnen wij altijd, net als in het kampioensjaarquote:Op zondag 5 juli 2009 14:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
We hebben Sparta in ieder geval al eens afgetroefd met een speler uit België, namelijk Maertens.
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:33 schreef Blawh het volgende:
Voor de rechterflank zochten ze nog een speler, ben benieuwd of dat deze jongen is.
Check eredivisielive.nl en dan het stukje over de voorbereiding.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is dat nieuw?
Enneh: hoe weet je dat ze nog flappen over hebben voor die verdediger+aanvallende middenvelder?
Heeft al getekend.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:15 schreef Incolumis het volgende:
die turk gaat ook al naar Vitesse lijkt me
Turkije hoort bij de Europese zone, of nietquote:Op maandag 6 juli 2009 13:27 schreef Blawh het volgende:
Denk toch dat die nooit serieus in beeld is geweest. Turkije is nog geen EU toch? Heracles zal ook geen 500.000 jaarsalaris aftikken (voor een 28-jarige speler).
Zou kunnen, weet niet precies hoe het zit. Dacht non-EU, maar kan ook best non-Europa zijn. Het was trouwens een Israëliër, dat valt ook onder Europa dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Turkije hoort bij de Europese zone, of niet
Dan lijkt me het nog sterker dat ze die Egyptenaar gaan halen.
Ohjaquote:Op maandag 6 juli 2009 13:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou kunnen, weet niet precies hoe het zit. Dacht non-EU, maar kan ook best non-Europa zijn. Het was trouwens een Israëliër, dat valt ook onder Europa dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben.
Mag hij vertrekken dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Martina zou zomaar weer in beeld kunnen komen; die is niet met Ajax 1 mee naar De Lutte.
Dat wisten ze al van Sota lijkt me.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohja
Israël doet inderdaat mee met de Europese zone, weet niet hoe dat met Non-EU regels geldt dan.
Met Everton kwamen ze er toch ook pas laat achter dat ze hem dan meer moesten betalen?
quote:Antoine van der Linden definitief naar Heracles Almelo
Antoine van der Linden speelt het komende seizoen voor Heracles Almelo. De 33-jarige centrale verdediger trainde al enige tijd mee in Almelo en hij tekende een verbintenis voor één seizoen. Van der Linden debuteerde in het seizoen 1997-98 namens Sparta Rotterdam in het betaalde voetbal en kwam daarna uit voor Swindon Town (Engeland), Emmen en FC Groningen. De laatste twee seizoenen speelde hij voor het Portugese Maritimo Funchal, waar zijn contract afliep. “Antoine is gehaald voor de positie links centraal achterin”, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “Hij is een prima centrale verdediger en brengt veel ervaring mee, een echte aanwinst voor ons.”
Voetbalzone.nlquote:FC Zwolle moet verdediger verkopen om spits te halen
Geschreven op maandag, 6 juli om 17:25
FC Zwolle versterkte zich al met een interessant rijtje spelers, maar trainer Jan Everse lijkt nog niet uitgewinkeld op de transfermarkt. Volgens RTV Oost is er voor het nieuwe seizoen nog behoefte aan een extra aanvaller binnen de ploeg. De enige manier waarop een dergelijke transfer tot stand kan komen, is echter door eerst een speler uit eigen gelederen te verkopen. Degene die daar het meest voor in aanmerking komt, lijkt verdediger Eric Botteghin. De 21-jarige Braziliaan sloot vorig seizoen zijn vierde jaar in Zwolse dienst af en was een onbetwiste basiskracht in de defensie van zijn werkgever.
De mogelijkheid bestaat ook dat niet Botteghin, maar Zdenko Kaprálik de deur uitwandelt. “We hebben nu drie verdedigers die rechts centraal kunnen spelen”, aldus Everse tegen het regionale medium. “Dat is er één teveel."
Zwolle begon maandag als laatste club in het betaalde voetbal aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Het versterkte zich tot op heden al met Saïd Bakkati, de Spanjaarden David López en Martin Guarino, Eldridge Rojer en de Hongaar Gergõ Beliczky.
Nu is het is het idd rond , wellicht heeft Heracles er wel verstandig aan gedaan om hem niet te nemen dat blijft afwachten.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:15 schreef Incolumis het volgende:
die turk gaat ook al naar Vitesse lijkt me
Ik weet het niet, het lijkt me wel een goede speler. Maar 5 ton salaris is voor ons gewoon teveel en ik verwacht ook niet dat hij ooit een serieuze optie is geweest. Eén artikel op internet maakt nog geen zomer.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nu is het is het idd rond , wellicht heeft Heracles er wel verstandig aan gedaan om hem niet te nemen dat blijft afwachten.
Heracles, sla je slag!quote:Snoyl keert RKC na twee jaar de rug toe
Geschreven op dinsdag, 7 juli om 16:36
Ferne Snoyl zal komend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet met RKC Waalwijk acteren in de Eredivisie. De verdediger had een nieuwe aanbieding op zak van de Brabanders, maar is daar tot op heden niet mee akkoord gegaan. Voorzitter Ad Passier verwacht dan ook dat de 24-jarige back zijn club zal verlaten. “We hebben naar ons idee een aanbieding gedaan met uitstekende voorwaarden voor een club als RKC Waalwijk”, zegt Passier op de officiële website van de Eredivisie-promovendus. “Snoyl zou hier op maandag op terugkomen, maar heeft dit nagelaten. We oriënteren ons nu op alternatieven voor de posities waarvoor Snoyl in aanmerking zou komen.”
Mocht de speler, die in de belangstelling zou staan van NAC Breda, alsnog besluiten dat hij graag bij RKC wil blijven, dan is die kans er nog altijd. “Desondanks staat de deur nog altijd op een kier”, voegt Passier aan zijn rede toe. Snoyl was de voorbije twee seizoenen actief in Waalwijk. In die periode speelde hij in totaal 44 duels.
Daarom! Kost niets, je hoeft geen topscout te zijn om te weten dat het een goede deal is!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:48 schreef Blawh het volgende:
Snoyl of Jong-a-pin inderdaad hopelijk. Als je Snoyl binnenhaalt voor niets dan betekent dat wel dat er extra geld vrijkomt voor een voor '10'.
quote:Eerste helft: Dennis Telgenkamp, Denis Mangafic, Peter Reekers, Gaby Jallo, Qays Shayesteh, Erwin Nieuwboer, Elias Pech, Willie Overtoom, Juha Hakola, Vojtech Schulmeister en Paddy John.
Tweede helft: Martin Pieckenhagen, Tim Breukers, Birger Maertens, Antoine van der Linden, Mark Looms, Dennis Rosink, Resit Schuurman, Mark-Jan Fledderus, Darl Douglas, Bas Dost en Everton Ramos da Silva.
Quansah en de '10' waren er nog niet. Rosink en Schuurman zullen dan plaats moeten maken lijkt me.quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:53 schreef Damzkieee het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Rosink en Schuurman opgaan voor een basisplaats.
Evenals Douglas natuurlijk
quote:NAC Breda heeft drie vleugelverdedigers in beeld om de naar Málaga vertrokken Patrick Mtiliga op te volgen. Volgens BN/De Stem is Ferne Snoyl de eerste keus van de Brabantse ploeg, die Mike Zonneveld (PSV) en Jeffrey Leiwakabessy (Anorthosis Famagusta) als alternatieven op het verlanglijstje hebben staan. Snoyl besloot onlangs om zijn aflopende contract bij RKC Waalwijk niet te verlengen en kan zodoende transfervrij vertrekken. De linkspoot werd al eerder in verband gebracht met een transfer naar Breda, maar is nu een serieuze optie. De 24-jarige Snoyl zou echter ook in de belangstelling staan van de Engelse promovendus Birmingham City.
Wanneer deze ploeg met Snoyl aan de haal gaat, richt NAC zich op Zonneveld en Leiwakabessy. Bij eerstgenoemde, die mag vertrekken bij PSV, is het echter maar de vraag of hij linksback wil spelen. Zonneveld prefereert een rol op het middenveld. Leiwakabessy speelt momenteel op Cyprus voor Anorthosis Famagusta.
quote:Elf Heraclesliederen op cd
ALMELO - Een cd met louter Heraclesliederen is vanaf zondag te koop bij de supportersvereniging Hart voor Heracles. Die gaat het album tijdens het Open Huis van Heracles aan de man brengen.
De cd bevat elf Heraclessongs die eerder dit jaar ten gehore zijn gebracht tijdens het Heracles Songfestival. Bij de cd zit een boekje met foto’s plus alle songteksten. Supportersvereniging Hart voor Heracles heeft de cd laten maken om het succes van het eerste songfestival te benadrukken. „Bovendien zaten er zulke mooie nummers bij dat we het zonde zouden vinden als die in de vergetelheid zouden raken”, aldus Albert Vondeling van de supportersvereniging.
Maak me ook geen zorgenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het lijkt me wel een goede speler. Maar 5 ton salaris is voor ons gewoon teveel en ik verwacht ook niet dat hij ooit een serieuze optie is geweest. Eén artikel op internet maakt nog geen zomer.
Maar maak je geen zorgen, wij zijn dit soort berichten en de afwezigheid van aankopen gewend en hebben inmiddels een harde huid
2 miljoen is ie voor julliequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef Prosac het volgende:
Wat moet die Maertens eigenlijk kosten?
Die gast die maar 10 minuten per wedstrijd kan spelen tochquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Juwel
Rahim is nog transfervrij. Die was voor Heracles eerste optie, Maertens was niet eens in beeld gekomen als die topper had verlengd. Misschien wat voor jullie?quote:
Botsen met Verbeek? Dat lijkt me onmogelijk, ik kan me niet voorstellen dat voetballers ooit zouden botsen met een aimabel man als Gert Jan Verbeekquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
Laat maar lekker in ArnhemLijkt me ook dat zo'n man gaat botsen met Verbeek
Tuurlijk waren die niet de schuld van Verbeek. En dat gezeik van die spelers over het "te harde" trainen, daar heb je nog nooit een speler over gehoord behalve die Feyenoorders, en Verbeek heeft genoeg spelers onder zijn hoede gehad (velen waren positief, zie Huntelaar).quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Blawh het volgende:
Ach, dat stempel dat Verbeek heeft gekregen mag ook wel met een korrel zout genomen worden. Alle blessures bij Feyenoord waren ook de schuld van Verbeek, dat valt momenteel reuze mee bij ons.
Niet weer Quansah.quote:BILLERBECK - Kwame Quansah en Birgir Maertens hopen donderdag weer de groepstraining te hervatten bij Heracles. Beide spelers kampen op het trainingskamp van de club in het Duitse Billerbeck met kleine blessures. Quansah heeft nog steeds last van de knie. Een kwetsuur, die hem vorig seizoen ook al parten speelde.
Inderdaad, kan geen kwaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Tijd voor een duits ziekenhuis :/
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Blawh het volgende:
Ach, dat stempel dat Verbeek heeft gekregen mag ook wel met een korrel zout genomen worden. Alle blessures bij Feyenoord waren ook de schuld van Verbeek, dat valt momenteel reuze mee bij ons.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:23 schreef Blawh het volgende:
BILLERBECK - Kwame Quansah en Birgir Maertens hopen donderdag weer de groepstraining te hervatten bij Heracles. Beide spelers kampen op het trainingskamp van de club in het Duitse Billerbeck met kleine blessures. Quansah heeft nog steeds last van de knie. Een kwetsuur, die hem vorig seizoen ook al parten speelde.
Niet weer Quansah.
Chivas Guadalajara: Luis Michel, Edgar Mejia (46.Jesus Padilla), Hector Reywood, Juan Ocampo, Gonzalo Rineta (60.Omar Esparza), Edgar Solis, Anauri Ponce (60.Xavier Baez), Ramon Morales (64.Antonio Salazar), Javier Hernandez, Julio Nava (57.Michel Vazquez), Marco Rabian (60.Patricio Aranjo),quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:40 schreef Elvislives het volgende:
Haha geniaal, van Chivas winnen! Over de jaren heen wel een topclub, maar dit jaar een beetje zoals Feijenoord. Neemt niet weg dat er nog steeds veel internationals spelen en dit gewoon een knappe prestatie is. Hebben jullie de opstelling van Chivas?
Overigens zullen die internationals vandaag niet meegespeeld hebben ivm de Gold Cup
Sja is echt een oefenduel opstelling, aantal vaste spelers met talenten op plaatsen van de spelers die in de VS zitten op dit moment. Vriendschappelijke duels kennen ze niet trouwens hier, gister liet de bondscoach Aguirre even zien nog een aardig balletje te kunnen raken:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Chivas Guadalajara: Luis Michel, Edgar Mejia (46.Jesus Padilla), Hector Reywood, Juan Ocampo, Gonzalo Rineta (60.Omar Esparza), Edgar Solis, Anauri Ponce (60.Xavier Baez), Ramon Morales (64.Antonio Salazar), Javier Hernandez, Julio Nava (57.Michel Vazquez), Marco Rabian (60.Patricio Aranjo),
Ze waren wel smerig aan het trappen in een vriendschappelijk duel![]()
Godverdomme wat lachen iddquote:Op maandag 13 juli 2009 09:38 schreef Zapper het volgende:
Dat eerste, voor balans in het team.
Jan Smit: "Jongens, mag het vuurwerk éven stop?"
Epic.
Scouting wat doe je?quote:Furat Miran deze week op proef bij Heracles Almelo
Furat Miran (17) zal deze week op proef meetrainen bij Heracles Almelo. De Zweed kan zowel op het middenveld als in de aanval uit de voeten. Hij speelt voor Atvidabergs FF waar hij uitkomt in het hoogste jeugdelftal. Vorig seizoen speelde hij voor Ostria Lambohov in de derde divisie.
Kijk naar Goran Lovre, volgens de medici bij FC Groningen was zijn seizoen voorbij wegens zijn blessure aan de lies. Meneer vliegt naar Belgrado voor een arts daar en speelt vervolgens direct de wedstrijd van de zondag erop. Heeft geen potje gemist.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:00 schreef Blawh het volgende:
Ik heb eerder mijn twijfels over de Nederlandse medici. Eerst Boakye waarbij 2x een blessure over het hoofd wordt gezien, toen 3 liesbreuken bij Steur die een heel seizoen verschillende keren niet geconstateerd zijn en nu weer voor de 3e of 4e keer gedonder met de knie van onze beste speler.
[..]
Inderdaad, kan geen kwaad.
Whoo, niet meer een-na-laatste!quote:Begrotingen Eredivisionisten seizoen 2009/10
01. Ajax 65,0
02. PSV 59,0
03. AZ 40,0
04. Feyenoord 38,0
05. FC Twente 31,0
06. SC Heerenveen 29,8
07. FC Groningen 17,0
08. FC Utrecht 16,5
09. ADO Den Haag 15,0
10. Vitesse 14,0
11. NAC Breda 13,5
12. NEC 12,7
13. Roda JC 12,5
14. Willem II 12,0
15. Sparta Rotterdam 10,5
16. Heracles Almelo 8,5
17. VVV-Venlo 7,0
18. RKC Waalwijk 6,2
Maar Heracles heeft naar het schijnt nog aardig wat te besteden. Laat ze dat dan maar grotendeels aan één speler besteden. Het volk eist toch minstens één topperquote:Op maandag 13 juli 2009 21:26 schreef Damzkieee het volgende:
Lijkt me absoluut onhaalbaar, als Vitesse hem al niet kan betalen.
We hebben nog nooit een topper gehaald. We hebben wel (relatieve) toppers gekweekt, bijvoorbeeld Quansah, Wuytens en Klavan. Waren misschien nog niet goed genoeg voor de eredivisie toen ze kwamen maar hebben zich zo goed ontwikkeld dat ze de transfer naar het hogere plan hebben verdiend.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar Heracles heeft naar het schijnt nog aardig wat te besteden. Laat ze dat dan maar grotendeels aan één speler besteden. Het volk eist toch minstens één topper
quote:RKC Waalwijk blameerde zich dinsdag met een gelijkspel tegen zondaghoofdklasser JVC Cuijk. Trainer Ruud Brood zag zijn ploeg niet verder komen dan 1-1. Jeff Stans scoorde voor de promovendus.
quote:
quote:Sparta Rotterdam wil in de toekomst nog nadrukkelijker inzetten op de eigen jeugd. Eerder al ging deze visie ten koste van middenvelder Arne Slot en nu heeft hoofdtrainer Frans Adelaar laten weten dat ook Yuri Rose uit mag kijken naar een nieuwe club. De dertigjarige offensieve middenvelder speelt sinds 2005 op Het Kasteel. In tegenstelling tot Slot zit Rose nog wel bij de wedstrijdselectie van de Rotterdammers, maar de kans op speeltijd lijkt gering voor de Purmerender. “De selectie van Sparta is groot. Veel jonge jongens breken door en dat gaat ten koste van anderen”, weet Richard Grootscholten, technisch directeur van Sparta.
“Als je afscheid kunt nemen van spelers die op hun beurt een goede club vinden, levert dat geld op”, aldus Grootscholten in Voetbal International. “Wij hebben tegen Adelaar gezegd: ‘Ga eens kijken wie je nodig hebt en op wie je wellicht minder vaak een beroep zult gaan doen.’”
“Arne komt nu niet in de plannen voor, al betekent het niet dat hij weg moét”, gaat de beleidsbepaler verder. “Als blijkt dat Rose ook weinig aan spelen toe komt, moet je naar een oplossing zoeken die voor alle partijen de beste is.” Rose speelde in totaal 113 competitiewedstrijden voor de Kasteelheren, waarin hij 21 maal doel trof. De Noord-Hollander speelde eerder voor FC Volendam, Heracles Almelo en SC Heerenveen.
Mwah, heeft natuurlijk al wel de nodige bagage voor zijn leeftijd. Subtop eredivisie, jeugdinternational, Olympische spelen. Zou voor ons een topper geweest zijn. Had gehoopt dat hij wel zou komen vanwege Gert-Jan, maar geld speelt natuurlijk de belangrijkste rol.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Calvin Jong-a-Pin wilde niet naar Heracles volgens de VI; waar denkt die jongen dat ie dan naar toe kan?.
Goed , heb je een punt. Als ik Smit zo hoor dan zijn ze op zoek naar een topper á lá Sneijder. Dan kun je zo'n Rose maar beter achter de hand houden voor als het weer misgaatquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:44 schreef Blawh het volgende:
Rose als backup? Lijkt me niet iemand die ons nu omhoog gaat helpen. Was wel een held in de eerste periode van Verbeek natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef Damzkieee het volgende:
Mwoaah wel een tijd hoor
Ligt een kunstgrasveld ook. Wij moeten er geregeld tegen spelen. Enorm trieste kleedkamers, dat wel.
Het aantal spelers dat niet komt wordt zo langzamerhand wel erg groot of niet. Al paniek in Almelo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef Blawh het volgende:
Geen Snoyl, geen Jong-a-Pin. Wie zullen ze uit de hoge hoed gaan toveren?
Paniek? We zijn niet anders gewend.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Het aantal spelers dat niet komt wordt zo langzamerhand wel erg groot of niet. Al paniek in Almelo?
Ligt eraan of ze een linksback of een centrale verdediger gaan halen. Volgens mij doet Jallo het wel goed toch? De linksback positie is met Jallo en Looms dan toch wel dubbel bezet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef Blawh het volgende:
Geen Snoyl, geen Jong-a-Pin. Wie zullen ze uit de hoge hoed gaan toveren?
Dat is zo, maar met dat wat er op dit moment is gekomen en dat wat er is weggegaan is Heracles volgens mij aardig achteruit gegaan. Ben bang dat het weer een lang seizoen gaat worden voor Heracles. In 1,5 maand kan nog veel gebeuren, maar de competitie begint al over 2 weken..quote:
Nou wat is er weggegaan? Boakye speelde al zelden, Ricky was kampioen latjeschieten en verder wat tweede keuzes. Daar zijn spelers voor teruggehaald. Alleen het verlies van Wuytens is groot, maar op zijn positie zoekt Smit nog een échte versterking. Ik vind het nog wel meevallen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Dat is zo, maar met dat wat er op dit moment is gekomen en dat wat er is weggegaan is Heracles volgens mij aardig achteruit gegaan. Ben bang dat het weer een lang seizoen gaat worden voor Heracles. In 1,5 maand kan nog veel gebeuren, maar de competitie begint al over 2 weken..
Dat dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou wat is er weggegaan? Boakye speelde al zelden, Ricky was kampioen latjeschieten en verder wat tweede keuzes. Daar zijn spelers voor teruggehaald. Alleen het verlies van Wuytens is groot, maar op zijn positie zoekt Smit nog een échte versterking. Ik vind het nog wel meevallen.
Gezien de selecties van VVV en RKC zullen we echt niet rechtstreeks degraderen.
Peter Reekers, Antoine van der Linden, Resit Schuurman? Leuke speler voor de breedte, maar daarmee steven je af op eenzelfde seizoen als vorig jaar. Tot de laatste speeldag met samen geknepen billen voetbal kijken, kan ook leuk zijn. Maar misschien kom je nu aan het eind van de rit wel 3pt tekort. Maar goed, misschien is Pech wel een groeibriljantje en zit ik er (hopelijk) volledig naast. Ik zie het alleen somber in, maar jullie gelukkig niet!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou wat is er weggegaan? Boakye speelde al zelden, Ricky was kampioen latjeschieten en verder wat tweede keuzes. Daar zijn spelers voor teruggehaald. Alleen het verlies van Wuytens is groot, maar op zijn positie zoekt Smit nog een échte versterking. Ik vind het nog wel meevallen.
Gezien de selecties van VVV en RKC zullen we echt niet rechtstreeks degraderen.
Zoals Maertens?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
Dat zou net het verschil kunnen zijn voor een speler die kiest voor pak em beet Sparta in plaats van Heracles.
Ach, die mag alweer vertrekken bij Sparta. Maertens zou bij de Nederlandse middenmoot/ subtop niet uit de toon vallen.quote:
Misschien wel iets voor jullie dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, die mag alweer vertrekken bij Sparta.
quote:
Die slome duikelaar past niet in het plaatje van de '10' die ze zoeken. Het wordt een topper of niks (mss een huurling).quote:
Dat was idd een grapjequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Grapje hè?
Die vond ons te min destijds.
Ben zelf niet zo rancuneus, maar volgens mij waren er flink wat fluitconcerten de vorige keer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:32 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Dat was idd een grapjeWordt die nog steeds door jullie uitgefloten?
quote:De zoektocht naar een creatieve middenvelder is nog steeds in volle gang maar heeft nog niet geleid tot een aankoop. Volgens voorzitter Jan Smit zijn er volop bewegingen op de markt, zijn er deze week veel contacten maar is er nog niets concreets te melden.
Ik denk dat wij er wel aardig voorstaan omdat we een goede basis hebben, leuke talenten die al aan de eredivisie hebben mogen ruiken in afgelopen seizoenen. We hebben zeker een laag budget maar het feit dat we al heel wat jaartjes in de eredivisie spelen is positief voor het algemene niveau van de spelersgroep.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:42 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Peter Reekers, Antoine van der Linden, Resit Schuurman? Leuke speler voor de breedte, maar daarmee steven je af op eenzelfde seizoen als vorig jaar. Tot de laatste speeldag met samen geknepen billen voetbal kijken, kan ook leuk zijn. Maar misschien kom je nu aan het eind van de rit wel 3pt tekort. Maar goed, misschien is Pech wel een groeibriljantje en zit ik er (hopelijk) volledig naast. Ik zie het alleen somber in, maar jullie gelukkig niet!
En laatst zei 'ie nog dat we voor augustus nog niets hoefden te verwachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |