Idd een hoog Calimero-gehalte, er is trouwens een verschil tussen krant en internet he.. In de krant staat:quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:38 schreef Zapper het volgende:
Ondanks het hoge Calimero-gehalte heb je hier wel degelijk een punt
Maar jij bent dan ook van het rooie kampquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Idd een hoog Calimero-gehalte, er is trouwens een verschil tussen krant en internet he.. In de krant staat:
Nieuwe trainer, nieuwe kansen
Heracles Almelo toont gretigheid in eerste oefenduel.
Leest al een stuk anders..
quote:Antoine van der Linden naar Heracles
ALMELO - Heracles Almelo is nagenoeg rond met Antoine van der Linden. De 33-jarige Rotterdammer werd woensdagmiddag op de persdag al gepresenteerd als nieuwe aanwinst.
Hij staat op de elftalfoto en stond journalisten uitvoerig te woord over zijn nieuwe club. Dinsdag speelde hij al mee in het oefenduel tegen Den Ham. Volgens voorzitter Jan Smit zijn de onderhandelingen met hem in ,,een afrondende fase''.
Van der Linden kwam eerder uit voor Sparta, het Engelse Swindon Town, FC Emmen en FC Groningen. Twee jaar geleden vertrok hij naar de Portugese club Maritimo Funchal, waarmee hij vorig seizoen Europees voetbal speelde. Van der Linden heeft daar een aflopend contract.
Van der Linden is blij met zijn nieuwe club: ,,Hartstikke mooi dat ik weer in de eredivisie ga spelen bij een mooie club. Heracles leeft en de ambities spreken me aan'', aldus de nieuwkomer.
Best wel, hoe dribbelde tussen een aantal verdedigers door.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:48 schreef methodmich het volgende:
Goede aanwinst lijkt me.
Nino Beukert naar Duitsland, doet ie goed.Beukert verlaat Heracles voor Duits avontuur
Maakte Willie Overtoom mooie goals gisteren?
pfff denk niet dat ik hem nog heb, zal vanavond nog wel een nieuwe makenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:24 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi shirt hoor
Inco: post die photoshop eens als je wil
je vergeet Qaysquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:27 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zal op zn voetbalzone's effe mijn favoriete opstelling van dit moment posten:
John Dost Hakola
Fledderus Quansah Schuurman
Looms VdLinden Maertens Breukers
Piecke
Met de pijnpunten op de plek van VdLinden, Looms en Schuurman, en de twijfelgevallen op alledrie de voorhoedeposities.
Denk dat ze nog een jong gastje moeten hebben voor achter Antoine.
Kut ja!quote:
Bijna zeker, dus hij moet van de foto worden gesoept mocht het niet rondkomen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:39 schreef Reddiablo het volgende:
is de aankoop van die Van der Linden nou al zeker, zo ja - hoe lang heeft 'ie getekend?
Zijn er hier trouwens Heracles Fok!kers die ook Football Manager spelen?
Ik ga dr over 4 weken naartoe, misschien mag ik zijn vrouw appartement wel even lenenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:50 schreef Reddiablo het volgende:
ik ben op zoek naar mensen die mij willen assisteren met Heracles - maar voor volgende berichten misschien beter per PM - te veel spammen is ook niet netjes
tsja, als hij zelf ook op de elftalfoto wil - dan moet het haast wel rond zijn, vind het wel een verrassende move na jaren lekker op zo'n Portugees eiland
Slechte timing.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ga dr over 4 weken naartoe, misschien mag ik zijn vrouw appartement wel even lenen
Als je op Feyenoord thuis doelt wel ja.quote:
quote:Andreas Lasnik op proef bij Heracles Almelo
Andreas Lasnik is (vanaf vanmiddag) de komende dagen op proef bij Heracles Almelo. De 25 jarige middenvelder speelde afgelopen seizoen voor Alemannia Aachen en kwam daarvoor uit voor ASK Köflach, SV Ried en Austria Wien in zijn vaderland Oostenrijk. Met Austria veroverde Lasnik in 2006 het landskampioenschap van Oostenrijk en hij won er in 2005 en 2006 de beker. In dienst van SV Ried werd hij uitgeroepen tot 'Bunesliga Young Star der Saison' in 2004-2005
quote:Heracles: over twee jaar een nieuwe thuishaven
Geschreven op donderdag, 2 juli om 13:29
Heracles Almelo heeft het financieel gezien niet gemakkelijk, maar lijkt het hoofd boven water te kunnen houden. De eredivisionist heeft het plan, dat over twee jaar het nieuwe stadion wordt betreden, nog altijd klaarliggen. Volgens voorzitter Jan Smit is het slechts wachten op goedkeuring vanuit de gemeenteraad, maar dat lijkt goed te gaan komen. Volgens TC/Tubantia kan Heracles pas denken aan een nieuw stadion als de Almelose gemeenteraad de bouw steunt. Smit zei op de persdag van woensdag dat steun vanuit de gemeente dichtbij lijkt. Heracles gaat er dan ook vanuit dat de club over twee jaar het nieuwe stadion kan betreden, dat plaats moet bieden aan 15.000 fans.
Heracles kan zonder de steun vanuit de gemeente niets, omdat de inkomsten terug worden gedrongen. Minder televisiegelden en sponsors die lijden onder de crisis hebben ervoor gezorgd dat Smit voor dit seizoen nog enkele tonnen nodig heeft om de begroting rond te krijgen. Daarbij wil de club nog een linksback en een middenvelder halen.
quote:Während Beckham Werbung für Armani macht, setzt Lasnik auf Dolce & Gabbana : „Ich kenne Domenico Dolce schon länger und bin auf seine Einladung im Urlaub für zwei Tage nach Mailand geflogen.“ Resultat: Sogar ein „Model-Foto“ auf der D&G-Homepage!
Ik zie geen nieuws over het stadion in dat berichtquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Zapper het volgende:
Mooi dat hij het bij Volendam weer mag proberen, valt nog genoeg plezier aan te beleven. Nu maar hopen dat hij iets constanter blijft spelen, want hij wisselde goede optredens nogal eens af met slechtere. En ja, de goal voorzet tegen PSV
Helaas haal ik 19.00 niet, maar ga er vanuit dat er uitgebreid verslag van jouw kant komtquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:41 schreef Blawh het volgende:
Die doorgetrokken strepen zijn wel mooi natuurlijk, maar gaan ten koste van de duidelijkheid van Ten Cate. Zal daarom ook geen optie geweest zijn.
Die Lasnik schijnt een creatieve jongen met een goede trap te zijn, alleen in zijn tijd bij Austria Wien had hij soms ook een broertje dood aan het verdedigende werk. Even kijken of ik morgen naar Ommen ga, ben wel erg benieuwd.
VVV trainer Jan van Dijk over Antoine van der Linden.quote:''Ik had hem graag bij ons gezien, maar hij kiest voor Heracles Almelo''
http://www.transfermarkt.(...)/858875/anzeige.htmlquote:Andi Lasnik hätte durchaus die technischen Qualitäten um in der 2. BuLi zu bestehen, kommt ja aus der Weststeiermark und war hier schon in frühen Jahren genial am Ball. Schade, dass er sich bei der Alemannia nicht so durchsetzen konnte, ob allerdings ein Wechsel zu einem "NoNameKlub" ,wie es Almelo zu sein scheint, das Richtige für ihn und seine Karriere ist, wage ich zu bezweifeln.
Ommen gaat mij ook niet lukken.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Helaas haal ik 19.00 niet, maar ga er vanuit dat er uitgebreid verslag van jouw kant komt
Gerucht ging ook even dat Vitess achter hem aan zat en akkoord was , maar van mij mogen jullie hem hebbenquote:Heracles bijna rond met Turkse aanvaller
3 juli 2009 - Heracles Almelo staat op het punt zich te versterken met Sinan Kaloglu, zo kan VoetbalPlus.nl exclusief onthullen. De Turkse aanvaller is afkomstig van het Duitse VFL Bochum.
Heracles en VFL Bochum hebben zich inmiddels kunnen vinden in de afkoopsom. Nu is het aan Heracles om er met de 28-jarige aanvaller uit te komen. De Turkse aanvaller speelt pas één seizoen in Europa. De aanvaller kwam in Duitsland echter nauwelijks aan spelen toe. De eenmalig international van Turkije hoopt nu op een vernieuwde kans.
bron: voetbal plus.nl
Betrouwbare bron ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Gerucht ging ook even dat Vitess achter hem aan zat en akkoord was , maar van mij mogen jullie hem hebben
Speelde dus niet denderend? Jammer. Zag wel een puike steekbal op Schulmeister in de samenvatting op Heracles.nlquote:Probleem van vorig seizoen was ook dat Heracles met een nummer tien speelde (Ricky van den Bergh) die minder oog had voor zijn omgeving, maar vooral ging voor eigen succes. De nieuwe aanvallende middenvelder moet – als het even kan – meer een passer zijn. Iemand met gevoel voor de ruimte. Of de Oostenrijker Andreas Lasnik daartoe in staat is moet worden betwijfeld, want de proefspeler kon in Ommen niet overtuigen. Verbeek wilde gisteravond nog geen waarde- oordeel over Lasnik uitspreken, maar de kans lijkt niet al te groot dat hij de man wordt die Everton gaat bedienen dit seizoen.
quote:Heracles Almelo en Sparta Rotterdam tonen belangstelling voor Gil Vermouth. Deze Israëlische flankspeler speelde het afgelopen seizoen op huurbasis bij Hapoel Tel Aviv.
Verdediger? Middenvelder? Aanvaller?quote:
We hebben Sparta in ieder geval al eens afgetroefd met een speler uit België, namelijk Maertens.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik ben gematigd positief. Hij heeft in ieder geval al veel wedstrijden gespeeld en is nog erg jong, goede combi.
En als Sparta hem wil moet hij wel goed zijn, die willen altijd al onze goede spelers hebben :/
Tuurlijk, uiteindelijk winnen wij altijd, net als in het kampioensjaarquote:Op zondag 5 juli 2009 14:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
We hebben Sparta in ieder geval al eens afgetroefd met een speler uit België, namelijk Maertens.
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:33 schreef Blawh het volgende:
Voor de rechterflank zochten ze nog een speler, ben benieuwd of dat deze jongen is.
Check eredivisielive.nl en dan het stukje over de voorbereiding.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is dat nieuw?
Enneh: hoe weet je dat ze nog flappen over hebben voor die verdediger+aanvallende middenvelder?
Heeft al getekend.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:15 schreef Incolumis het volgende:
die turk gaat ook al naar Vitesse lijkt me
Turkije hoort bij de Europese zone, of nietquote:Op maandag 6 juli 2009 13:27 schreef Blawh het volgende:
Denk toch dat die nooit serieus in beeld is geweest. Turkije is nog geen EU toch? Heracles zal ook geen 500.000 jaarsalaris aftikken (voor een 28-jarige speler).
Zou kunnen, weet niet precies hoe het zit. Dacht non-EU, maar kan ook best non-Europa zijn. Het was trouwens een Israëliër, dat valt ook onder Europa dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Turkije hoort bij de Europese zone, of niet
Dan lijkt me het nog sterker dat ze die Egyptenaar gaan halen.
Ohjaquote:Op maandag 6 juli 2009 13:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou kunnen, weet niet precies hoe het zit. Dacht non-EU, maar kan ook best non-Europa zijn. Het was trouwens een Israëliër, dat valt ook onder Europa dus je zou zomaar gelijk kunnen hebben.
Mag hij vertrekken dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Martina zou zomaar weer in beeld kunnen komen; die is niet met Ajax 1 mee naar De Lutte.
Dat wisten ze al van Sota lijkt me.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohja
Israël doet inderdaat mee met de Europese zone, weet niet hoe dat met Non-EU regels geldt dan.
Met Everton kwamen ze er toch ook pas laat achter dat ze hem dan meer moesten betalen?
quote:Antoine van der Linden definitief naar Heracles Almelo
Antoine van der Linden speelt het komende seizoen voor Heracles Almelo. De 33-jarige centrale verdediger trainde al enige tijd mee in Almelo en hij tekende een verbintenis voor één seizoen. Van der Linden debuteerde in het seizoen 1997-98 namens Sparta Rotterdam in het betaalde voetbal en kwam daarna uit voor Swindon Town (Engeland), Emmen en FC Groningen. De laatste twee seizoenen speelde hij voor het Portugese Maritimo Funchal, waar zijn contract afliep. “Antoine is gehaald voor de positie links centraal achterin”, aldus directeur Nico Jan Hoogma. “Hij is een prima centrale verdediger en brengt veel ervaring mee, een echte aanwinst voor ons.”
Voetbalzone.nlquote:FC Zwolle moet verdediger verkopen om spits te halen
Geschreven op maandag, 6 juli om 17:25
FC Zwolle versterkte zich al met een interessant rijtje spelers, maar trainer Jan Everse lijkt nog niet uitgewinkeld op de transfermarkt. Volgens RTV Oost is er voor het nieuwe seizoen nog behoefte aan een extra aanvaller binnen de ploeg. De enige manier waarop een dergelijke transfer tot stand kan komen, is echter door eerst een speler uit eigen gelederen te verkopen. Degene die daar het meest voor in aanmerking komt, lijkt verdediger Eric Botteghin. De 21-jarige Braziliaan sloot vorig seizoen zijn vierde jaar in Zwolse dienst af en was een onbetwiste basiskracht in de defensie van zijn werkgever.
De mogelijkheid bestaat ook dat niet Botteghin, maar Zdenko Kaprálik de deur uitwandelt. “We hebben nu drie verdedigers die rechts centraal kunnen spelen”, aldus Everse tegen het regionale medium. “Dat is er één teveel."
Zwolle begon maandag als laatste club in het betaalde voetbal aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Het versterkte zich tot op heden al met Saïd Bakkati, de Spanjaarden David López en Martin Guarino, Eldridge Rojer en de Hongaar Gergõ Beliczky.
Nu is het is het idd rond , wellicht heeft Heracles er wel verstandig aan gedaan om hem niet te nemen dat blijft afwachten.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:15 schreef Incolumis het volgende:
die turk gaat ook al naar Vitesse lijkt me
Ik weet het niet, het lijkt me wel een goede speler. Maar 5 ton salaris is voor ons gewoon teveel en ik verwacht ook niet dat hij ooit een serieuze optie is geweest. Eén artikel op internet maakt nog geen zomer.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nu is het is het idd rond , wellicht heeft Heracles er wel verstandig aan gedaan om hem niet te nemen dat blijft afwachten.
Heracles, sla je slag!quote:Snoyl keert RKC na twee jaar de rug toe
Geschreven op dinsdag, 7 juli om 16:36
Ferne Snoyl zal komend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet met RKC Waalwijk acteren in de Eredivisie. De verdediger had een nieuwe aanbieding op zak van de Brabanders, maar is daar tot op heden niet mee akkoord gegaan. Voorzitter Ad Passier verwacht dan ook dat de 24-jarige back zijn club zal verlaten. “We hebben naar ons idee een aanbieding gedaan met uitstekende voorwaarden voor een club als RKC Waalwijk”, zegt Passier op de officiële website van de Eredivisie-promovendus. “Snoyl zou hier op maandag op terugkomen, maar heeft dit nagelaten. We oriënteren ons nu op alternatieven voor de posities waarvoor Snoyl in aanmerking zou komen.”
Mocht de speler, die in de belangstelling zou staan van NAC Breda, alsnog besluiten dat hij graag bij RKC wil blijven, dan is die kans er nog altijd. “Desondanks staat de deur nog altijd op een kier”, voegt Passier aan zijn rede toe. Snoyl was de voorbije twee seizoenen actief in Waalwijk. In die periode speelde hij in totaal 44 duels.
Daarom! Kost niets, je hoeft geen topscout te zijn om te weten dat het een goede deal is!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:48 schreef Blawh het volgende:
Snoyl of Jong-a-pin inderdaad hopelijk. Als je Snoyl binnenhaalt voor niets dan betekent dat wel dat er extra geld vrijkomt voor een voor '10'.
quote:Eerste helft: Dennis Telgenkamp, Denis Mangafic, Peter Reekers, Gaby Jallo, Qays Shayesteh, Erwin Nieuwboer, Elias Pech, Willie Overtoom, Juha Hakola, Vojtech Schulmeister en Paddy John.
Tweede helft: Martin Pieckenhagen, Tim Breukers, Birger Maertens, Antoine van der Linden, Mark Looms, Dennis Rosink, Resit Schuurman, Mark-Jan Fledderus, Darl Douglas, Bas Dost en Everton Ramos da Silva.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |