Hallo, ik moet nog tot half 6 hoor!quote:
succes danquote:
Jij bent geen baas meer he... dat wist je toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen moeten gewoon tot 19:00![]()
Oh, wacht ff, da's helemaal niet relaxed
whehehehquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij bent geen baas meer he... dat wist je toch?
[ afbeelding ]
Ik doe mijn best, maar ondertussen moet ik hier ook echt wat doen... ik rek het alleen zo lang mogelijk tot half 6quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:59 schreef tripack het volgende:
[..]
succes dandat wordt flink door posten
Zolang ik tijdens het "werken" kan posten?quote:
nou voor deze keer danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zolang ik tijdens het "werken" kan posten?
Best eng hoor, moeten "werken" op vrijdagquote:
hadden we jou laptop niet afgepakt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
gamen ook goed ????
Neen!quote:
Daar is het wel de tijd voor jah, voor reorganisatiesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:22 schreef Crazy-p het volgende:
drinkt maar een blikje cola light..
stomme staff meetings..
voelt een reorganisatie aan komen :S
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij bent geen baas meer he... dat wist je toch?
[ afbeelding ]
Had je dit nog niet gezien ofzo, is alweer van een tijdje terug hoorquote:
Jij denkt daar tijd voor te hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neen!
Vanavond maar ff snel potje UFC doen op PS3![]()
Welke game was je aan het doen dan?
ja ik heb ook een vast contract..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar is het wel de tijd voor jah, voor reorganisaties
Ik blijf hier iig nog wel ff zitten denk hahaha (of ik moet zelf weg willen ofzo)
Ik zat serieus al op je bericht te wachtenquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zat serieus al op je bericht te wachten![]()
Mogguh schat
whehehequote:
hahahahaquote:
Dan moet je niet lachen, dan moet je het als man voor me opnemen... en me niet uitlachen hangjas!quote:
Kzal dr over nadenken..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha
Jij even jou spelletjes/pagina's, ik even UFC![]()
Mooie tijd trouwens!
maar ik weet hoe het zitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan moet je niet lachen, dan moet je het als man voor me opnemen... en me niet uitlachen hangjas!
Ik ben al 99% gestopt met gamen gek, behalve steam heb k niet eens meer games op mijn pc staanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:45 schreef tripack het volgende:
[..]
maar ik weet hoe het zitik mag ook nooit gamen
Trackmania nationsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neen!
Vanavond maar ff snel potje UFC doen op PS3![]()
Welke game was je aan het doen dan?
neeee dit is mijn werk laptopquote:
en daar mag je zomaar op gamen? tssssquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Trackmania nations
[..]
neeee dit is mijn werk laptop
werk ook!quote:
Ik heb geen idee, ik vind het alleen een hoop geld!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef lynda het volgende:
oe.. ik heb pas 9000 schuld bij de IB..
vind ik alles meevallen na 4 jaar studeren
Ik Lyn's geval ben ik daar nog niet zo zkr vanquote:
Nee als ik maar binnen nu en 5 jaar een diploma haalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik vind het alleen een hoop geld!![]()
Als je nu dus zou stoppen, oet je dat dan betalen ofzo?
dus Lyn heeft gewoon leuk werk dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik Lyn's geval ben ik daar nog niet zo zkr van
D schijf staat vol gamesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
en daar mag je zomaar op gamen? tssss
-edit-quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |