dit is niet mijn kennisgebied, ik stop met gokken:)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen panters of Ashton's. Het heeft een grappige naam. Die je eens gehoord waarschijnlijk nooit meer vergeet.
Sprinkhaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Eerste woord is een insect dat in deze tijd van het jaar mensen regelmatig wakker houdt.
Neuh. Ik wacht nog 5 min.quote:
Commercial.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef Susi het volgende:
Werd vast als tune van iets gebruikt, ik kende 't nummer niet van naam iig maar wel van deuntje
Van dat theatergezelschap had ik nog nooit gehoord, zoals ik al vermoedde.
Beantwoord deze dan eerst even.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:53 schreef qonmann het volgende:
probeer de vragen iets te varieren niet alleen maar entertainment
Ciaoquote:
Het is niet voor alcohol maar voor een bedrijf dat sinds 30 april j.l. ernstig nadenkt of hun spotjes nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:57 schreef Susi het volgende:
Ik heb geen idee overigens, dus van mij hoef je niets te verwachten.
Overigens zou ik zeggen dat het wel bij die reclames van die lui op Jamaica past.
Seriously easy going.
Volgens mij was het van een Centraal beheer reclame spotje? Apeldoorn?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:57 schreef Susi het volgende:
Ik heb geen idee overigens, dus van mij hoef je niets te verwachten.
Overigens zou ik zeggen dat het wel bij die reclames van die lui op Jamaica past.
Seriously easy going.
Ja dus, centraal beheer apeldoornquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is niet voor alcohol maar voor een bedrijf dat sinds 30 april j.l. ernstig nadenkt of hun spotjes nog wel kunnen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Volgens mij was het van een Centraal beheer reclame spotje? Apeldoorn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |