dit is niet mijn kennisgebied, ik stop met gokken:)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen panters of Ashton's. Het heeft een grappige naam. Die je eens gehoord waarschijnlijk nooit meer vergeet.
Sprinkhaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Eerste woord is een insect dat in deze tijd van het jaar mensen regelmatig wakker houdt.
Neuh. Ik wacht nog 5 min.quote:
Commercial.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef Susi het volgende:
Werd vast als tune van iets gebruikt, ik kende 't nummer niet van naam iig maar wel van deuntje
Van dat theatergezelschap had ik nog nooit gehoord, zoals ik al vermoedde.
Beantwoord deze dan eerst even.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:53 schreef qonmann het volgende:
probeer de vragen iets te varieren niet alleen maar entertainment
Ciaoquote:
Het is niet voor alcohol maar voor een bedrijf dat sinds 30 april j.l. ernstig nadenkt of hun spotjes nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:57 schreef Susi het volgende:
Ik heb geen idee overigens, dus van mij hoef je niets te verwachten.
Overigens zou ik zeggen dat het wel bij die reclames van die lui op Jamaica past.
Seriously easy going.
Volgens mij was het van een Centraal beheer reclame spotje? Apeldoorn?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:57 schreef Susi het volgende:
Ik heb geen idee overigens, dus van mij hoef je niets te verwachten.
Overigens zou ik zeggen dat het wel bij die reclames van die lui op Jamaica past.
Seriously easy going.
Ja dus, centraal beheer apeldoornquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is niet voor alcohol maar voor een bedrijf dat sinds 30 april j.l. ernstig nadenkt of hun spotjes nog wel kunnen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Volgens mij was het van een Centraal beheer reclame spotje? Apeldoorn?
Heel warm, nu moet ik nog weten welk samoa en de juiste score...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:30 schreef Rucebo het volgende:
Het was in ieder geval Australie. Ik geloof tegen Samoa. Score weet ik niet precies, 26-0?
die score klopt, maar wie nu als eerste de complete team namen op noemt met de juiste score erbij krijgt een punt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:06 schreef tong80 het volgende:
Heb de vraag niet eens gelezen
Kan ook 31-0 zijn
Tja en dan hebben we hier de lachende derdequote:
Iets met Maarten van Rossem ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:17 schreef Susi het volgende:Ach het gebeurt elke kant op.
is een levenshouding die zich kenmerkt door het wantrouwen van mensen en een pessimistische visie op de samenleving.
Wat is?
quote:
Voor scherpe voorwerpen en in het bijzonder messenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Een kind dat aan selectief mutisme lijdt, is bang voor ....
Ik kwam 'selectief mutisme' vandaag voor het eerst tegen in de krant en toen dacht ik: laat ik het vragen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:43 schreef Susi het volgende:
Oh, dat heeft een jochie hier in de buurt ook gedaan. Gedroeg zich thuis voorbeeldig, maar op school hield hij zijn mond altijd. Nu weet ik hoe dat heet,![]()
AKQ 1623:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:45 schreef Susi het volgende:
Milka
AKQ 1623:quote:
AKQ 1623:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:07 schreef Yankee het volgende:
Seat
Keurig, qonmann +1quote:
Doet Cancellaro nog mee ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Leuk parcours overigens, is grotendeels gelijk met het F1-circuit.
Cancellara doet mee, en omdat er geklommen moet worden zet ik mijn geld niet op hem.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Doet Cancellaro nog mee ?
Zo ja dan zet ik mijn geld op hem
Oh..koper was wel goed maar wat hoort er nog bij ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Zilver en chroom?
nee en chroom is het ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Koper en zilver?
AKQ 1623:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:05 schreef vaagsel het volgende:
koper en zink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |