Jammer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
Daar voorzien de spelregels niet in..
In één keer goedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:33 schreef ScottTracy het volgende:
7?
quote:Wat te doen als het topic stil ligt?
Het kan af en toe gebeuren dat het topic even stil ligt omdat iemand het antwoord niet weet of omdat de vraagsteller even verhinderd is. Dit is niet erg. Om toch de vaart erin te houden mag iemand een nieuwe vraag stellen als de vraagsteller 20 minuten niets van zich heeft laten horen.
Stel anders de volgende keer een vraag en zet het antwoord in een spoiler. En als je echt helemaal geen tijd heb, dan laat je de vraag voorbij gaan...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:35 schreef aeque het volgende:
Dus... Ik zie zovaak hetzelfde gebeuren als ik 's ochtends in dit topic kijk en dat er dan geen nieuwe vraag staat. Daar wordt nooit op gereageerd en hier op wel?
Beetje triest...
Zal ik dan ook even de regels citeren?quote:
quote:Als degene die een goed antwoord gaf geen nieuwe vraag stelt omdat hij of zij ineens weg moest wordt het reeds toegekende punt weer ingetrokken en gaat een speler die online is verder met de quiz door de vraag, in plaats van degene die hem had moeten stellen, in te voeren.
Geen vraag stellen na een goed antwoord is dus aftrek van het punt! Dit geldt natuurlijk alleen voor lurkers en niet voor welwillende spelers. Als echter blijkt dat ook welwillende spelers hier zich schuldig aan maken dan worden ook zij bestraft.
Ja, dat kan. En als je zegt: "sorry ik moet even weg, ik stel straks een nieuwe vraag" is er ook niks aan de hand. Maar uit jouw post bleek die intentie niet echt.quote:
quote:Dit geldt natuurlijk alleen voor lurkers en niet voor welwillende spelers.
quote:Als echter blijkt dat ook welwillende spelers hier zich schuldig aan maken dan worden ook zij bestraft.
Ik vind 'Lodewijk' toch maar een kort antwoord. 17 Franse koningen en hoop andere historische koningen heten ook Lodewijk.. 'Onze' Lodewijk wordt toch altijd aangeduid als Lodewijk Napoleon.quote:
Je wist niet dat je ging pauzeren?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:39 schreef aeque het volgende:
Voordat ik antwoorde wist ik niet eens dat ik weg moest.
quote:
Dat was het! Nieuwe vraag:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Excuses voor de vertraging. Maar Doom inderdaad, de cheats die ik altijd gebruikte: IDKFA voor alle wapens, sleutels en oneindige munitie en IDDQD was God Mode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |