Ik hoor juist vaak dat je ervan gaat walgen, als je bepaald eten te vaak zietquote:Op zondag 5 juli 2009 23:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm ja maar het is nogal moeilijk om gezond te eten als je de hele dag tussen de doner zit![]()
Heb het wel een tijdje geprobeerd door dan gewoon salades met kip ofzo te maken, maar dat was het toch niet helemaal..
Ja, dat klopt welquote:Op zondag 5 juli 2009 23:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoor juist vaak dat je ervan gaat walgen, als je bepaald eten te vaak ziet![]()
Doner zou ik volgens mij wel sneller gek van worden dan lahmacun :p
ZO MAG IK HET HORENquote:Op maandag 6 juli 2009 13:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Elinizin hamuruyla...Terug naar jullie aanrecht.
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Burakius het volgende:
IK HEB ME HBO DIPLOMA GEHAALD! ! !EYYYUEYEEEUUEYEEEEUUUYYYYY
Er staat 'en' hequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:32 schreef Burakius het volgende:
O wee het niet in het gedachtegoed van Atatürk past, degene die natuurlijk de oude Turkse cultuur die duizenden jaren oud is heeft gevormd
waar?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:57 schreef Min-e het volgende:
Ticket is gereserveerd, half augustus, ga ik ook.
Net even nagekeken, de 22ste begint het toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:07 schreef ClioSporT het volgende:
Wil je er wel even op attenderen dat je tijdens de ramadan dus in turkije zit : )
Hey,quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:44 schreef ACT-F het volgende:
Hallo lieve Turkjes van me![]()
Groeten uit een regenachtig Tekirdağ
In Tekirdağ? Wees welkomquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:47 schreef Min-e het volgende:
Hey,
Alles goed? Ik kom ook over een maandje!
Bedankt!quote:
* Terug zwaaitquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:57 schreef Min-e het volgende:
Bedankt!Maar als ik erover heen vlieg zal ik zeker naar je zwaaien.
![]()
7 wekenquote:Hoelang blijf je? Kun je ook meegenieten van het zwarte zee klimaat.
Geen idee..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jammer ben wel voor de bayram weer terug, ben jij dan nog daar?
7 weken?quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Geen idee..
Hoezo eigenlijk, was je van plan m'n handje te kussen ?
Insgelijksquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:06 schreef Min-e het volgende:
Als je zin hebt in een ritje kom je langs?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat we dit jaar naar fethiye gaan heeft dan wel 1 minpunt, ik kan ze niet vers van de bomen plukken![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:32 schreef Ayca het volgende:
gok eens wat ik nu aan het eten ben
Beter dan het helemaal niet kunnen eten :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat we dit jaar naar fethiye gaan heeft dan wel 1 minpunt, ik kan ze niet vers van de bomen plukken
Ik eet nu seftali
Ik ben een pure Turk.
Is dat je vakantiegevoel hitquote:
Met andere woorden, jij kan dat liedje uit je hoofd..quote:
Dit nummer doet me denken aan een Turkse vriendin van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:44 schreef Ayca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel interessant hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.![]()
wetshandhaving in turkijequote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:31 schreef ACT-F het volgende:
Rookverbod my ass hier in Turkije. Zolang de toko gesloten is kun je gewoon roken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
had het ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:31 schreef ACT-F het volgende:
Rookverbod my ass hier in Turkije. Zolang de toko gesloten is kun je gewoon roken
![]()
![]()
"gewoon"quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:57 schreef IHVK het volgende:
Morgenavond in Turkije als alles goed gaat.
Maar wel gewoon Kayseri.![]()
![]()
Vrijdagavond in Turkije
Ik ben een pure Turk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: