Waar ging je hiervoor heen? Bevalt Didim je meer dan waar je hiervoor heen ging? En hoe is het nu in Didim, ik hoorde dat er veel minder Turken zijn dan eerst. Waar ongeveer woon je?quote:
Onbeantwoordquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef ClioSporT het volgende:
Dat zijn best veel vragen ja van een vreemdeling.
Nee, jij wel?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef msnk het volgende:
Koerden in opstand of zo zag ik op TV? Gaan jullie nu massaal emigreren om je vaderland te verdedigen?
Welke zenderquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef msnk het volgende:
Koerden in opstand of zo zag ik op TV? Gaan jullie nu massaal emigreren om je vaderland te verdedigen?
Aha zoals altijd dus ongeveer..quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:30 schreef msnk het volgende:
Volgens mij was het op Kanal D. Maar dat was een paar uur geleden. Mijn moeder zat te kijken en ik ving een glimp op toen ik langsliep.
Stel koerden van de DTP die een demonstratie hielden en er werd groot "APO" geschreven met in brand gestoken.. Ja wat was het, fakkels perhaps
Ook zeiden ze iets over een nieuwe kaart van Koerdistan die morgen vrijgegeven zou worden of zo
quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:29 schreef xminator het volgende:
Vieze parasieten, er mot een einde aan komen!
Kanal D en Show en consorten zijn de hele tijd aan het ophitsen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:30 schreef msnk het volgende:
Volgens mij was het op Kanal D. Maar dat was een paar uur geleden. Mijn moeder zat te kijken en ik ving een glimp op toen ik langsliep.
Stel koerden van de DTP die een demonstratie hielden en er werd groot "APO" geschreven met in brand gestoken.. Ja wat was het, fakkels perhaps
Ook zeiden ze iets over een nieuwe kaart van Koerdistan die morgen vrijgegeven zou worden of zo
Gebeurt ook niet vaak dat wij het eens zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef Burakius het volgende:
Pure ophitsing van Kanal D. Zijn gewoon iets van 20 koerden.. en een paar omstanders er omheen, heel goed opgenomen vanuit verschillende hoeken om het een masse te maken.
Lekker Koerden en Turken tegen over elkaar proberen te zetten. Het eeuwenoude spelletje
Zie Xminator voor het gewilde effect
CELEBRATION I SAY:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet vaak dat wij het eens zijn.
Of hij was op mijn verjaardagsfeestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
CELEBRATION I SAY:
[ afbeelding ]
De olifant in kwestie drinkt een non-alcoholische drank en heeft rare ogen sinds geboorte
Het grappige is ik kijk nooit naar sensatie nieuws, dus geen:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef Burakius het volgende:
Pure ophitsing van Kanal D. Zijn gewoon iets van 20 koerden.. en een paar omstanders er omheen, heel goed opgenomen vanuit verschillende hoeken om het een masse te maken.
Lekker Koerden en Turken tegen over elkaar proberen te zetten. Het eeuwenoude spelletje
Zie Xminator voor het gewilde effect
Mijn schoonmoeder is hier nu op bezoek in NL maar die had de wekker gewoon op half 10 gezetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:03 schreef Ayca het volgende:
Morgen, doen jullie allemaal mee? In mijn omgeving wordt het elk jaar minder...
Volgens mij had ik een tijdje terug een topic van jouw gelezen, dus je bent getrouwd met je turkse vriendin?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is hier nu op bezoek in NL maar die had de wekker gewoon op half 10 gezet
Tja ze is Aleviet? Of ze komt uit de grote stad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is hier nu op bezoek in NL maar die had de wekker gewoon op half 10 gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |