Ik heb het net ook al rond geroepen, maar niemand wilt toegeven dat hij de schuldige is.quote:
Foltertechnieken. Coffeeboarding.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb het net ook al rond geroepen, maar niemand wilt toegeven dat hij de schuldige is.
Tja, met een pot waar 10 kopjes in kunnen, en 12 aanwezigen is die pot toch al vrij snel leeg en dus meestal wel versquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef Clupea het volgende:
Wachten = verse koffie.
De moeite waard lijkt me.
Fok!king hel wat heb jij het zwaar. Wees blij dat je niet van die topping-troep hoeft te drinken man! Ik zou graag 5 min wachten voor een bakkie gemalenkoffiebonenkoffie!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Trannellius het volgende:
Op m'n werk hebben we nog een ouderwets koffiezetapparaat. Niet zo'n luxe espressomachine met de meest exotische koffiebonen die door elven in het maanlicht zijn geplukt, maar zo eentje waar je zelf gewoon schepjes koffie doet in een filterzakje, en bestaat uit 1 enkele smaak: zwart.
Iedereen pakt dus uit dezelfde koffiepot, en het is dan ook normaal dat wanneer je het laatste kopje pakt je meteen ff nieuwe zet. Kleine moeite.
Maar je ziet hem al aankomen, sommigen denken daar anders over. De laatste weken tref ik dat ding zo vaak leeg aan, waardoor ik dus weer moet wachten op mijn koffie. Zoals op dit moment.
Klacht: zet verdomme eens koffie!
Hoeft niet. Luister maar naar Herman Finkers.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef Clupea het volgende:
Wachten = verse koffie.
Boh gek, dat is in het lollerengels.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef Westsidee het volgende:
TS is collega van mij?![]()
Dit mailtje kreeg ik laatst:
"Dear colleagues,
Please allow me to remind you all to make new coffee when (almost) emptying the pot. Leaving one drop of coffee in the pot does not excuse you from this duty.
Thank you!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |