7:40 rij ik iedere werkdag wegquote:Op zondag 28 juni 2009 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Wat moeten jullie allemaal vroeg weg 's ochtends
Geldig t/m 5 juliquote:Op zondag 28 juni 2009 20:06 schreef Bob. het volgende:
Geld die kortingscode voor de sale nu nog steeds eigenlijk? Want dan ga ik misschien toch ook maar eens vroeg op staan.
True, het verschilt per ochtend. Soms 7 uur, soms pas na 8en.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:58 schreef alors het volgende:
Op maandag zijn ze soms heel vroeg, maar soms ook pas kwart voor 8, net als ik m'n bus moet gaan halen. Maar ik ben eindelijk vrij en heb genoeg bijgeslapen om een vroeg de wekker te zetten.
Van de karige bestelling die ik gister heb gekregen, hou ik waarschijnlijk maar één ding van, dus dan kan ik het net zo goed met korting opnieuw bestellen. Hoef ik de verzendkosten (die ze nu steeds rekenen) ook niet te betalen
Oh, het kan nog vroeger hoor. Voor mijn werk ga ik 6 uur op en neem ik de trein van 6:38quote:Op zondag 28 juni 2009 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Wat moeten jullie allemaal vroeg weg 's ochtends
Dan zat ik al op kantoorquote:
Whahahahaaa!!! En ik denken WOW een enthousiaste shopaholic-DUDE!quote:
Ja of een sarcastische DUDE die ons zit te sarrenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:03 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Whahahahaaa!!! En ik denken WOW een enthousiaste shopaholic-DUDE!
Ik moet toch een excuus verzinnen om op tijd op te staanquote:Op zondag 28 juni 2009 19:35 schreef alors het volgende:
Wie gaat er morgen nog meer z'n wekker zetten voor de sale?
Ik kreeg zojuist deze:quote:Op zondag 28 juni 2009 22:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet toch een excuus verzinnen om op tijd op te staan. 8 uur is wel vroeg genoeg imho, dan is de supergeweldige sportbroek die ik al in mn mandje heb liggen er vast nog wel in andere kleuren
.
"we zijn rond uur weer open" ... geniaal, mogen gaan raden hoe laat ze in gedachte hadden. Wilde even zeker weten dat ie niet al in behandeling is, dat ik morgen niet voor niets opsta.
quote:Belangrijke informatie!
Deze mededeling niet nogmaals tonen.
Oh ja, die kreeg ik daarna ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |