In zo'n geval draag ik dan een effen hemdje in dezelfde kleur als de blouse. Maar als je inderdaad al revers hebt die van een ander materiaal zijn dan je jasje, en dan een blouse, en een hemd, zou mij ook te druk worden denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef Dipkip het volgende:
Ja losschieten idd ook, het staat gewoon te strak daar, tis net alsof ze die blousjes compleet tietloos ontwerpen terwijl ze in jurken e.d. wel ruimte hebben.
Hemdje kan wel leuk zijn, maar ik wil graag de optie hebben het niet te doen. Bijvoorbeeld onder een pak. Dan vind ik pak + blousje + hemdje te druk in dat gebied, zelfs als je er geen ketting bij draagt. Het staat ook wat meer casual vind ik. Dat vind ik niet altijd gepast en het is ook niet altijd makkelijk een goed er bij kleurend hemdje te vinden.
Heb bijv. voor wat nettere gelegenheden een zwart pak met een suede achtig jasje met satijnen revers, daar draag ik dan bijv. een cremekleurige blouse onder. Daar wil ik dan niet óók nog een hemdje bij, wordt veel te druk.
Ik ook!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:08 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb standaard een hemdje onder me blouse en alle knoopjes open tot onder mn borst, anders voel ik me zo naakt zonder hemdje
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:19 schreef Dipkip het volgende:
Mijn misschien toch nog een sjaal bestellinkje ook
Maar ik zie nu eigenlijk al dat ze mn sjaal hebben geannuleerd. Tussen de bestelling en het bedrag van het pakket zit precies de 7,90 verschil die de sjaal kostte. Er zitten nog wel andere dingen in van dat bedrag, maar die staan allemaal gewoon nog op de site.
![]()
Heel veel knoopjes zijn slecht aangenaaid. Maar die kun je zelf nog wel even goed vastnaaien toch?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik geloof dat de knoopjes van mijn turkoise 4,90 vestje nu al overleden zijn - en ik heb 'm pas één keer een paar uurtjes aangehad
Ik mag het niet van mezelfquote:Op zondag 28 juni 2009 19:35 schreef alors het volgende:
Wie gaat er morgen nog meer z'n wekker zetten voor de sale?
verleidelijkquote:Op zondag 28 juni 2009 19:35 schreef alors het volgende:
Ik moet naar school, helaas. Dacht dat ik vrij was.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:35 schreef alors het volgende:
Dapperquote:Op zondag 28 juni 2009 19:40 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb mijn bestelling laatst geannuleerd en de H&M shop uit mijn bladwijzers verwijderd.
Maar dan moet je juist toch vroeg opstaan?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik moet naar school, helaas. Dacht dat ik vrij was.Anders had ik het wel gedaan. Misschien dinsdag
Ja, dat zou wel kunnen, maar ik moet 7:25 weg voor de trein. En meestal is dat net te vroeg, dan hebben ze denk ik nog niet bijgevuld. Maar ik kan het idd allicht proberen en mn wekker 10 min eerder zettenquote:Op zondag 28 juni 2009 19:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar dan moet je juist toch vroeg opstaan?Even 10 minuten achter de pc kruipen en hup! De sale plunderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |