Oh, ook lekkerquote:Op maandag 29 juni 2009 20:01 schreef Noortje. het volgende:
Dat witte t-shirt uit die anti-AIDS collectie kan je meteen weer deleten, die schijn nog erger door dan het gemiddelde H&M shirt.
Dan nog maar een keer hetzelfde shirtje. =]quote:Op maandag 29 juni 2009 20:04 schreef Noortje. het volgende:
Mja of nog iets bestellen wat pas zo laat geleverd wordt en dat dan terugsturen.
Haha preciesquote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gaaf kleurtje!
En inderdaad, als je hem een maat groter koopt is hij té wijd als je hem een dag gedragen hebt. Daar ben ik al zovaak mee de mist in gegaan.
Idd, rekt het niet dan scheurt het welquote:Op maandag 29 juni 2009 19:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gaaf kleurtje!
En inderdaad, als je hem een maat groter koopt is hij té wijd als je hem een dag gedragen hebt. Daar ben ik al zovaak mee de mist in gegaan.
;O dat strikje wil ik oook!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:00 schreef Crientj het volgende:
Yay. ^^ Nieuwe spulletjes besteld.
[ afbeelding ]
Die wilde ik hebben, maar mn moeder vond hem dusdanig truttig en zo niet iets voor mij dat ik hem maar geannuleerd heb. ;o ;{
[ afbeelding ]
Lijkt me toch wel een leuk shirt ;o, vraag me af of hij doorschijnt..
[ afbeelding ]
Rozeee. =D![]()
[ afbeelding ]
*Kuch, niet voor mij. Cadeautje voor iemand
[ afbeelding ]
Und dezelfde in het blauw; denk dat mn zusje die gaat inpikken
[ afbeelding ]
Tja; voor 1,90 dat laten liggen? Dacht het echt niet
[ afbeelding ]
Die heb ik al in het grijs, zit heeeerlijk. Laatst nog gekeken; maar ze hadden alleen nog maar XL liggen.
Dus nu maar in het zwart.
quote:
Heb je toevallig de code voor dat zwarte omslagvest?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:33 schreef alors het volgende:
Mijn bescheiden bestelling
[ afbeelding ]
Tevens 2 dingen van mijn vorige bestelling nogmaals gedaan, maar nu met 25% korting![]()
Die broek had ik in de winkel al gekocht, maar dat was de 1% elasthan versie, en dit is de 2% versie, en ja dat scheelt aanzienlijk.
39-5657, hij is donkergrijs btwquote:Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Heb je toevallig de code voor dat zwarte omslagvest?
Er zit geen logica inquote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef Chicolate het volgende:
Iemand een idee of deze er ook in andere kleuren is en wat de code daarvan is? Zit er eigenlijk een logica in dit codes? (tel er 10 bij op en je krijgt een andere kleur oid?)
[ afbeelding ]
Sportbroek uit de sale
Bij de bestelling gegooid, thanks.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
39-5657, hij is donkergrijs btwmt xs/s of m/l
Oh dat is jammer, logica was wel leuk geweestquote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Er zit geen logica inCodes veranderen ook als ze in de sale komen, je kunt dus wel in catalogus gaan zoeken, maar daar vind je niet de juiste code.
Zet hem op je verlanglijstje, en dan 's morgen kijken of er andere kleuren bij staan.
And proud of it!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een bestellingen/pakketjes weer! Aso's!
Van mij ookquote:Op maandag 29 juni 2009 22:15 schreef Daph_ het volgende:
Bestelling staat sinds vrijdag/zaterdag manco.
Wat een geldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:35 schreef Daph_ het volgende:
Voornamelijk basic spulletjes besteldBestelling is nu inclusief preview 259 euries
![]()
Haha nice!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:35 schreef Daph_ het volgende:
Voornamelijk basic spulletjes besteldBestelling is nu inclusief preview 259 euries
![]()
Ik sta inclusief preview op ¤377,-quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wat een geldIk vraag me eigenlijk wel altijd af hoe mensen aan zo'n hoog bedrag komen.. Heb je dan de hele webwinkel ofzo in je winkelmandje zitten ;o
Nee hoor, is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wat een geldIk vraag me eigenlijk wel altijd af hoe mensen aan zo'n hoog bedrag komen.. Heb je dan de hele webwinkel ofzo in je winkelmandje zitten ;o
Wauw, zo hoog ben ik nog nooit gekomenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nice!
[..]
Ik sta inclusief preview op ¤377,-..
Het is dat ik er dingen uit heb gegooid, want ik stond op ¤492,-quote:
Wooooooquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is dat ik er dingen uit heb gegooid, want ik stond op ¤492,-.
Hahahaha ja, goeie vraag inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WooooooWaarin zou dat geleverd worden denk je?
In een megadoos ;oquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WooooooWaarin zou dat geleverd worden denk je?
Ik heb hem ook opnieuw ingevuld, hij pakte hem namelijk niet bij de artikelen die ik er vandaag bij gedaan heb..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:05 schreef Chicolate het volgende:
Ook de sale geplunderd voor mijn gevoel, al zijn het maar 3 artikelen extra. Heb nu iig wel de sportbroek die ik wilde in een andere kleur
. En nu niet meer wijzigen, wil het half juli wel echt hebben.
Alleen staat die sale-kortingscode er nu 2x in, want ik heb hem bij de nieuwe bestelling opnieuw ingevuld (wist niet of die eerste ook op dat tweede deel van toepassing zou zijn?) hoop wel dat ik daar dan geen gezeur mee krijg.
Zal ik ook een paintje makenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef Daph_ het volgende:
Voor de gelegenheid maar even een nieuwe paint van de bestelling gemaakt
[ afbeelding ]
Kleurtjesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef Daph_ het volgende:
Voor de gelegenheid maar even een nieuwe paint van de bestelling gemaakt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |