Oh dat is jammer, logica was wel leuk geweestquote:Op maandag 29 juni 2009 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Er zit geen logica inCodes veranderen ook als ze in de sale komen, je kunt dus wel in catalogus gaan zoeken, maar daar vind je niet de juiste code.
Zet hem op je verlanglijstje, en dan 's morgen kijken of er andere kleuren bij staan.
And proud of it!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een bestellingen/pakketjes weer! Aso's!
Van mij ookquote:Op maandag 29 juni 2009 22:15 schreef Daph_ het volgende:
Bestelling staat sinds vrijdag/zaterdag manco.
Wat een geldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:35 schreef Daph_ het volgende:
Voornamelijk basic spulletjes besteldBestelling is nu inclusief preview 259 euries
![]()
Haha nice!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:35 schreef Daph_ het volgende:
Voornamelijk basic spulletjes besteldBestelling is nu inclusief preview 259 euries
![]()
Ik sta inclusief preview op ¤377,-quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wat een geldIk vraag me eigenlijk wel altijd af hoe mensen aan zo'n hoog bedrag komen.. Heb je dan de hele webwinkel ofzo in je winkelmandje zitten ;o
Nee hoor, is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wat een geldIk vraag me eigenlijk wel altijd af hoe mensen aan zo'n hoog bedrag komen.. Heb je dan de hele webwinkel ofzo in je winkelmandje zitten ;o
Wauw, zo hoog ben ik nog nooit gekomenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nice!
[..]
Ik sta inclusief preview op ¤377,-..
Het is dat ik er dingen uit heb gegooid, want ik stond op ¤492,-quote:
Wooooooquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is dat ik er dingen uit heb gegooid, want ik stond op ¤492,-.
Hahahaha ja, goeie vraag inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WooooooWaarin zou dat geleverd worden denk je?
In een megadoos ;oquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WooooooWaarin zou dat geleverd worden denk je?
Ik heb hem ook opnieuw ingevuld, hij pakte hem namelijk niet bij de artikelen die ik er vandaag bij gedaan heb..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:05 schreef Chicolate het volgende:
Ook de sale geplunderd voor mijn gevoel, al zijn het maar 3 artikelen extra. Heb nu iig wel de sportbroek die ik wilde in een andere kleur
. En nu niet meer wijzigen, wil het half juli wel echt hebben.
Alleen staat die sale-kortingscode er nu 2x in, want ik heb hem bij de nieuwe bestelling opnieuw ingevuld (wist niet of die eerste ook op dat tweede deel van toepassing zou zijn?) hoop wel dat ik daar dan geen gezeur mee krijg.
Zal ik ook een paintje makenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef Daph_ het volgende:
Voor de gelegenheid maar even een nieuwe paint van de bestelling gemaakt
[ afbeelding ]
Kleurtjesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef Daph_ het volgende:
Voor de gelegenheid maar even een nieuwe paint van de bestelling gemaakt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |