Zo te zien niet neequote:Op maandag 29 juni 2009 11:36 schreef Dipkip het volgende:
Niet bijgevuld dus? Balen. Gaan jullie morgen weer vroeg opstaan?
Ja ik wel, ik moet toch uit m'n uitslaap ritme komen.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:36 schreef Dipkip het volgende:
Niet bijgevuld dus? Balen. Gaan jullie morgen weer vroeg opstaan?
Ik hoop niet dat je account geblokkeerd wordt.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:55 schreef grizegrijn het volgende:
7848 geeft 10 euro kortingEn werkt samen met die uit de OP.
6 dingen, 13 euro ipv 85
Heb je 6 kortingscodes ingevuld?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:55 schreef grizegrijn het volgende:
7848 geeft 10 euro kortingEn werkt samen met die uit de OP.
6 dingen, 13 euro ipv 85
Vanmorgen ben ik blijven liggen, maar dan slaap ik dus veel te lang, dus morgen ga ik proberen vroeg op te staan door de sale als motivatie te gebruikenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga morgen nog wel ff vroeg opstaan denk ikMaar rond een uur of 8, niet vroeger
Jij?
Hahahaquote:Op maandag 29 juni 2009 12:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vanmorgen ben ik blijven liggen, maar dan slaap ik dus veel te lang, dus morgen ga ik proberen vroeg op te staan door de sale als motivatie te gebruikenmaar idd niet eerder dan 8 uur.
Hoezo? Edit: oh, niet persoonlijk... Naja, ik hou wel van risico'squote:Op maandag 29 juni 2009 12:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je account geblokkeerd wordt.
Ik ben al een paar dagen ziek en dan ziek van het type wat 's ochtends het ergst is en dan 's avonds heb je zoiets van och, gaat wel weer. Allemaal plannen maken voor de volgende dag en dan de volgende ochtendquote:Op maandag 29 juni 2009 12:17 schreef Enfermera het volgende:
HahahaJa, als je te lang blijft liggen dan voel je je ook niet helemaal lekker, dat heb ik ook
![]()
Ben benieuwd of ze het morgen wel bijvullen..
Haha, ja dat ken ik!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben al een paar dagen ziek en dan ziek van het type wat 's ochtends het ergst is en dan 's avonds heb je zoiets van och, gaat wel weer. Allemaal plannen maken voor de volgende dag en dan de volgende ochtendbwuhuhuh, ziehiehiek
Joah naja... Ik heb meer een probleem met het feit dat je er niet kunt op vertrouwen wanneer het pakketje komt. Dan is het heel snel, maar het is ook vaak ontzettend laat. Dan staat er bijv weer: Helaas, levering te laat.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:20 schreef MagicMedicine het volgende:
Heb net ook weer eens wat besteld, maar vind die verzendtijden altijd zo lang.
Ohhh, 5 eurie maar!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:39 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb vandaag geshopt!En hoewel ik mezelf had voorgenomen om niet méér te kopen dan waar ik voor ging, ben ik toch nog even de H&M ingedoken. Schade: 5 euri
voor een soortement van pyjamabroek
Foto zal ik straks wel even maken
Ja eigenlijk wilde ik er twee meenemen maar ik heb me ingehoudenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh, 5 eurie maar!Valt mee
![]()
Ik heb ook geshopt, niet bij H&M maar bij Forecast, 3/4 broek in vaal turquoise gescoord in de sale; van 60 naar 50 eurie![]()
No Way! Ik heb van niks een artikelcodequote:Op maandag 29 juni 2009 17:55 schreef alors het volgende:
Er is trouwens wel aangevuld, moet je artikelnummers intikken of via je verlanglijstje. Ik heb een paar (ehmm te veel) toffe dingen gescoord, post zo wel wat, ga nu eerst even koken.
Wat goedd!!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wilde ik er twee meenemen maar ik heb me ingehouden
Niceeee.. You got picture?
Dankje voor de tipquote:Op maandag 29 juni 2009 17:55 schreef alors het volgende:
Er is trouwens wel aangevuld, moet je artikelnummers intikken of via je verlanglijstje. Ik heb een paar (ehmm te veel) toffe dingen gescoord, post zo wel wat, ga nu eerst even koken.
Gaaf kleurtje!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:42 schreef Enfermera het volgende:
Foto's van de broek die ik heb gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zit nog wel een beetje strakmaar dat komt wel goed als ik 'm eenmaal een paar keer gedragen heb
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |