quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goot Dijkshoorn maar eens wat tipex door zijn neusgat. Of gewoon zo rechtstreeks in zijn aderen spuiten.
Stille tocht moonwalkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Plus jaarlijkse herdenkingen en een heiligverklaring
Met van die oplichtende stoeptegels!quote:
Ik vind dit erg goedkope -en erg mislukte- pogingen om te scoren. Ik vond Dijkshoorn ten tijde van BB1als Doordevil vermakelijk, daarna ging ie iets teveel in zijn -niet bestaande- verhevenheid geloven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Dijkshoorn nu echt zo'n eikel of is het wat gebash omdat ie met z'n hoofd boven het maaiveld uitsteekt? Ik volg hem niet echt, maar wat ik van hem las vond ik wel aardig eigenlijk
Ik vind het jammer dat het tv seizoen over is, anders hadden dijkshoorn en consorten in dit was het nieuws en draadstaal meer van dit soort grappen erin kunnen gooienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Dijkshoorn nu echt zo'n eikel of is het wat gebash omdat ie met z'n hoofd boven het maaiveld uitsteekt? Ik volg hem niet echt, maar wat ik van hem las vond ik wel aardig eigenlijk
Tis ook een erg trage denker weet ik uit ervaring... 1 op 1 gesprek legt hij het tegen iedereen af.. en nu schijnt die jammer genoeg ineens hip te zijn, willen de VI , dwdd en al die andere zakken hooi hem hebben om zijn "gedichten" te laten horen... Jankzakkerig mannetje..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dit erg goedkope -en erg mislukte- pogingen om te scoren. Ik vond Dijkshoorn ten tijde van BB1als Doordevil vermakelijk, daarna ging ie iets teveel in zijn -niet bestaande- verhevenheid geloven.
Dit komt op mij over als 'Kijk mij eens ontzettend stoer de dode Michael Jackson bashen met grappen die mijn neefje van 11 al te kinderachtig vindt.'
Ik vond die tipex wel aardigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind dit erg goedkope -en erg mislukte- pogingen om te scoren. Ik vond Dijkshoorn ten tijde van BB1als Doordevil vermakelijk, daarna ging ie iets teveel in zijn -niet bestaande- verhevenheid geloven.
Dit komt op mij over als 'Kijk mij eens ontzettend stoer de dode Michael Jackson bashen met grappen die mijn neefje van 11 al te kinderachtig vindt.'
Welke tekst?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ah ja, die tekst was niet eens tot mij doorgedrongen, 't was inderdaad flauw
Die typex tekst. Bovendien hadden Dijkshoorn, Draadstaal en consorten al lang grappen kunnen maken over MJ, hij was namelijk al een hele tijd zo dood als een pier wat mij betreft.quote:
Ik vind hem bij DWDD altijd zo sneu. Nooit valt hem een applaus van meer dan vier handen op elkaar ten deel. Pijnlijk om te zien. Maar wellicht vindt hij dat wel lekker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:56 schreef versabommie het volgende:
Tis ook een erg trage denken weet ik uit ervaring... 1 op 1 gesprek legt hij het tegen iedereen af.. en nu schijnt die jammer genoeg ineens hip te zijn, willen de VI , dwdd en al die andere zakken hooi hem hebben om zijn "gedichten" te laten horen... Jankzakkerig mannetje..
Dat applaus gaat toch altijd op afroep bij dat soort programma'squote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind hem bij DWDD altijd zo sneu. Nooit valt hem een applaus van meer dan vier handen op elkaar ten deel. Pijnlijk om te zien. Maar wellicht vindt hij dat wel lekker.
Nou ja zeg, alsof je met haar een discussie zou kunnen voeren. Ik zou haar ook gewoon laten lullen en ondertussen wat naar die tieten van d'r kijken. Wat moet je anders met zo'n "drie hoog achter slettebakje"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:59 schreef Copycat het volgende:
Sorry, maar iemand die zich zelfs door Patty Brard on camera in een hoek laat lullen?
Zouden ze dan mensen oproepen niet te applaudisseren voor hem? Dat is helemaal sneu.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat applaus gaat toch altijd op afroep bij dat soort programma's
Hij zat gewoon met zijn bek vol tanden, als een klein jochie in de hoek gezet. Dat vond ik toentertijd zo'n afgang.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja zeg, alsof je met haar een discussie zou kunnen voeren. Ik zou haar ook gewoon laten lullen en ondertussen wat naar die tieten van d'r kijken. Wat moet je anders met zo'n "drie hoog achter slettebakje"
Maar Brard is wel een drie hoog achter slettebakje toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zat gewoon met zijn bek vol tanden, als een klein jochie in de hoek gezet. Dat vond ik toentertijd zo'n afgang.
Die vond ik juist wel grappigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die typex tekst. Bovendien hadden Dijkshoorn, Draadstaal en consorten al lang grappen kunnen maken over MJ, hij was namelijk al een hele tijd zo dood als een pier wat mij betreft.
Brard is een doorgesnoven slettebakkie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:03 schreef versabommie het volgende:
Maar Brard is wel een drie hoog achter slettebakje toch?
en een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tochquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brard is een doorgesnoven slettebakkie.
Ja, ik had ook wel wat meer verwacht van Apeldoorn (30 april). Hoe harder hoe beter wat mij betreft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:03 schreef PC eend het volgende:
Altijd lekkere harde grappen, ook over zware onderwerpen.... moet kunnen, relativeert
Een vuige bermslet is ze, gewoon flink afraggen, desnoods anaal, en ergens dumpen (en nee, ik ga het niet doen)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
en een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |