Dus ze doen het met opzet!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:11 schreef Biels het volgende:
Dat leer je in je HBO management klasje, of op de PABO. Aandachtig luisteren ofzo.
Yes. Om aan te geven dat je de ander verstaat, maar ook begrijptquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:15 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dus ze doen het met opzet!![]()
Een of andere geleerde die ooit bedacht heeft dat dat juist gespreksbevorderend werkt?
Dat het overkomt alsof je aandachtig luistert ja... Of dat je beter dingen in je opneemt als je ze herhaalt...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:15 schreef Gwywen het volgende:
Dus ze doen het met opzet!![]()
Een of andere geleerde die ooit bedacht heeft dat dat juist gespreksbevorderend werkt?
Als je het denkvermogen van een goudvis hebt wel jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Kekaa het volgende:
En dat je ook beter onthoudt wat er gezegd is, denk ik...
Ja, want anders is woorden onthouden echt lastig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Kekaa het volgende:
Zeer terecht jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:25 schreef TNA het volgende:
Hier wilde ik laatst ook een topic over openen, zeer terechte klacht.
wat er gezegd is ja, denk ik ook..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Kekaa het volgende:
...Terecht...quote:
Verbieden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:11 schreef Biels het volgende:
Dat leer je in je HBO management klasje, of op de PABO. Aandachtig luisteren ofzo.
Dat is de bedoeling. Helaas zijn de mentale capaciteiten van de meeste (nuance!) scholieren aan de PABO zo beperkt dat het tegenwoordig maar zo moet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:48 schreef rekenwonder het volgende:
Zeer terechte klacht.
[..]
Verbieden.
Is het niet zo dat je daar leert om te resumeren? Dat lijkt me iets anders dan - als een drooling hermit - het herhalen van de laatste paar woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |