Op ze zaak hebben wij gewoon zo een ranzig koffie automaat met 300 soorten koffie , thee, chocomelk , ken het wel , en allemaal merk goedkopie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Daar komt echt de meest kekke koggie uit.
God iedere dag weer is het alsof er een engel over mn bek staat te pissen, helaas hebben we op de zaak van die gore waterkoggie
Ik zou pas echt verbaasd zijn als henk zou bellen, en het blijkt een vrouw te zijn.quote:
ik kreeg een mail , en aan de hand daarvan belde ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:55 schreef Anosmie het volgende:
Weet je zeker dat ze niet gewoon Come in zei?
Hierzo bij ons he. Noemen we mannige vrouwen Henk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik zou pas echt verbaasd zijn als henk zou bellen, en het blijkt een vrouw te zijn.
Hoi Henk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hierzo bij ons he. Noemen we mannige vrouwen Henk.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dooddoener hè, een vrouw oud noemen.
Wattan, is er iemand dood ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:52 schreef Jarno het volgende:
My god. Ik begin wel een beetje genoeg te krijgen van de maasahysterie die hie rop FOK! binnen 3 tellen ontstaat als er iets meer gebeurt dan een boom die omgezaagd wordt.
Nou idd. Is de webert al warm J ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:52 schreef Jarno het volgende:
My god. Ik begin wel een beetje genoeg te krijgen van de maasahysterie die hie rop FOK! binnen 3 tellen ontstaat als er iets meer gebeurt dan een boom die omgezaagd wordt.
Ik ga morgen naar Transformersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:37 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Ik zit in de zon.
Straks BBQ en daarna naar de Transformers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |