ik hoorde ook al de hilarische grap :quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:10 schreef Houzer het volgende:
De artsen zongen in het ziekenhuis naar MJ toen zijn hart stopte.
Beat it, beat it
Maar helaas.
Je mot ook meer koffie drinken dan heb je een beetje spuit poep , en ka nje zachtjes vegen , krijg je ook geen last van tarrels.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:28 schreef Houzer het volgende:
Godverdomme net ff een lekkere pot zitten schijten niet normaal.
Hleaas heb ik wel last van een schrale anus, dankzij het te hard raggen met het wc papier.
Ik heb al 5 bakken espresso op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Je mot ook meer koffie drinken dan heb je een beetje spuit poep , en ka nje zachtjes vegen , krijg je ook geen last van tarrels.
Ja, een Jura van 1500 euro vind de baas niet zo'n enorm tof idee.quote:
Niet ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, een Jura van 1500 euro vind de baas niet zo'n enorm tof idee.
Daar komt echt de meest kekke koggie uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, een Jura van 1500 euro vind de baas niet zo'n enorm tof idee.
Op ze zaak hebben wij gewoon zo een ranzig koffie automaat met 300 soorten koffie , thee, chocomelk , ken het wel , en allemaal merk goedkopie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Daar komt echt de meest kekke koggie uit.
God iedere dag weer is het alsof er een engel over mn bek staat te pissen, helaas hebben we op de zaak van die gore waterkoggie
Ik zou pas echt verbaasd zijn als henk zou bellen, en het blijkt een vrouw te zijn.quote:
ik kreeg een mail , en aan de hand daarvan belde ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:55 schreef Anosmie het volgende:
Weet je zeker dat ze niet gewoon Come in zei?
Hierzo bij ons he. Noemen we mannige vrouwen Henk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik zou pas echt verbaasd zijn als henk zou bellen, en het blijkt een vrouw te zijn.
Hoi Henk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:56 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hierzo bij ons he. Noemen we mannige vrouwen Henk.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dooddoener hè, een vrouw oud noemen.
Wattan, is er iemand dood ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:52 schreef Jarno het volgende:
My god. Ik begin wel een beetje genoeg te krijgen van de maasahysterie die hie rop FOK! binnen 3 tellen ontstaat als er iets meer gebeurt dan een boom die omgezaagd wordt.
Nou idd. Is de webert al warm J ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:52 schreef Jarno het volgende:
My god. Ik begin wel een beetje genoeg te krijgen van de maasahysterie die hie rop FOK! binnen 3 tellen ontstaat als er iets meer gebeurt dan een boom die omgezaagd wordt.
Ik ga morgen naar Transformersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:37 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Ik zit in de zon.
Straks BBQ en daarna naar de Transformers.
Jaquote:
Jeugdsentiment. Ik had bijna al die transformers vroeger samen met m'n broertje. Van mij mogen ze nog 6 films maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:03 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja
Van het verhaal verwacht ik niet heel veel, wel van de transformers
Soundwave![]()
D: D
:D:D: D:D::D:D
D:D:
Idem en idem.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jeugdsentiment. Ik had bijna al die transformers vroeger samen met m'n broertje. Van mij mogen ze nog 6 films maken.
Goedzo. Laat ze die slecht verteerbare nitrietrijke meuk aan de konijnen voeren A.quote:
Een Jura, of een Quick Mill. De Quick Mills hebben als nadeel dat je de piston zelf moet vullen, maar hebben dus ook als voordeel dat je wat makkelijker kan varieren met diverse soorten koffie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Daar komt echt de meest kekke koggie uit.
Sla is voer dat door voer gegeten wordtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goedzo. Laat ze die slecht verteerbare nitrietrijke meuk aan de konijnen voeren A.
Ja, maar nu klopt er niks meer van door alle sponsordeals met GM.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:12 schreef Armageddon het volgende:
Jeugdsentiment. Ik had bijna al die transformers vroeger samen met m'n broertje. Van mij mogen ze nog 6 films maken.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, maar nu klopt er niks meer van door alle sponsordeals met GM.
Valt nog mee dat Optimus Prime niet ineens een Opel Vivaro is.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:58 schreef Jarno het volgende:
Jezus H, die opmerking van je in SHO. Ik lig al 10 minuten dubbel.
Tvp.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
Het schijnt trouwens dat Michael Jackson dood is?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
Die Michael Jackson was toch het mannelijke alterego van LaToya Jackson?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
Wat, zijn neus?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:13 schreef Jarno het volgende:
Het is nog niet bevestigd hoor.
Het schijnt allemaal aan een zijden draadje te hangen.quote:
niet van plastic ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het schijnt allemaal aan een zijden draadje te hangen.
Barbie Girlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Anosmie het volgende:
So fantastic, made of plastic.
Bend me , shape me.
I'm elastic.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef Jarno het volgende:
Hoe vinden jullie m'n Sylvie smiley? [ afbeelding ] .
Is dat el ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef Jarno het volgende:
Lijkt verdacht veel op de smeiley.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef Jarno het volgende:
Ze gaf blowjobs in het amsterdamse uitgaans circuitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef Houzer het volgende:
Als Silvie sterft krijgen we dan ook weer topics vol met: Ze heeft zoveel voor de wereld betekend?
Het lijkt welquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:53 schreef Anosmie het volgende:
H. Ik hoor net dat jij een vuige kinderkwetser bent.
Michael would be so proud.
Dan komt de directie van Gucci hoogstpersoonlijk tranen met tuiten huilen. Scheelt toch weer een flink stukje omzet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef Houzer het volgende:
Als Silvie sterft krijgen we dan ook weer topics vol met: Ze heeft zoveel voor de wereld betekend?
Nou de komende maanden hoeft ze niet vaak naar de kapper denk ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:59 schreef Metatron het volgende:
En vergeet de kapper niet natuurlijk. Zonder haar is het toch weer wat langer sparen voor de niewue kappersauto.
Nee dan ben ik al weg als ze die spelen.quote:
Ik wil ook weg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dan ben ik al weg als ze die spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |