Thank God voor de uitvinding van de honcho.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Waarom gaat het nou echt godverdomme de touwtakketyphus weer schijtweer worden het hele weekend!.
Parkpop is best ok, maar niet in de stromende regen....
true! En ik heb er eenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thank God voor de uitvinding van de honcho.
Honcho met een poncho!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komen allemaal lekkere dingen langs!quote:
Je was me te snel afquote:
waar jat je zoiets?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij een sixpack Heineken vorig jaarquote:
Ik hou me de laatste tijd gewoon netjes inquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef Catbert het volgende:
Het gaat vandaag weer niet echt hard trouwens. Iemand goeie verhalen? Of moet ik maar gewoon werk gaan doen...
Ik heb tentamens. De komende 2 weken ben ik heeeel braaf.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef Catbert het volgende:
Het gaat vandaag weer niet echt hard trouwens. Iemand goeie verhalen? Of moet ik maar gewoon werk gaan doen...
Hoe braafquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik hou me de laatste tijd gewoon netjes indus geen goede verhalen van mijn kant
Geen gooeie verhalen, beetje frustie.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef Catbert het volgende:
Last van m'n schouder, maarverder wel goed. Beetje aan het klungelen met een rapportage waarvan m'n begeleider leuk zei van: mooie test of we je hier willen hebbenquote:
Ja het lijkt wel of deze week de fut er een beetje uit is in singlesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef Catbert het volgende:
U is goed!!quote:
Majoor kan niet masseren? Maar, spannend!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Last van m'n schouder, maarverder wel goed. Beetje aan het klungelen met een rapportage waarvan m'n begeleider leuk zei van: mooie test of we je hier willen hebben
en hoe is t met jou dan?
Jij met je stellingenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
doe er wat aan dan. Poneer een pittige stelling of zo
dat is een vraag, geen stellingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij met je stellingen![]()
Gaat het vanavond regenen?
Hoiiiquote:
Ben niet zo goed in stellingen verzinnenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
doe er wat aan dan. Poneer een pittige stelling of zo
quote:
Die zie ik dinsdag pas weer met beetje gelukquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Majoor kan niet masseren? Maar, spannend!
Met mij goed, beetje ziekjes gevoel vandaag. Maar komt wel goed.
Mogen er geen vragen meer gesteld worden hier dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is een vraag, geen stelling
Tuurlijk wel, maar geen stompzinnige vragen als je zoiets hebt als buienradarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mogen er geen vragen meer gesteld worden hier dan?
Anders ik welquote:
Oh, kun je het zo lang zonder massage uithouden dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die zie ik dinsdag pas weer met beetje geluk
Ziekjes? *knuffel!*
Ik zou brad pitt voor een nacht doen... dat maakt mij onsterfelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Ripley het volgende:
Als je 1 celeb zou mogen uitkiezen voor een een wilde nacht, wie zou het dan zijn en waarom?
En welke celeb als je een relatie zou willen?
I know dat we ze niet persoonlijk kennen, maar toch
Moagh.. tis wel heel ergquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Ofresca het volgende:
Oh, kun je het zo lang zonder massage uithouden dan?
Dank je, maar denk niet dat ik ziek ga worden.
Angelina Jolie maar dan wel in de tombraider tijdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Ripley het volgende:
Als je 1 celeb zou mogen uitkiezen voor een een wilde nacht, wie zou het dan zijn en waarom?
GMTAquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Angelina Jolie maar dan wel in de tombraider tijd
Dat kan nietquote:
Dan nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan nietjij hebt mogen uitslapen!
Ga iets lekkers eten, iets leuks doen? ik weet het ook nietquote:
Heb zin om chaggie voor me uit te kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga iets lekkers eten, iets leuks doen? ik weet het ook niet
Mag ik dan tegenover je zittenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb zin om chaggie voor me uit te kijken.
Ik vind het maar 2 magere scharminkels op die foto's die er bij staanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:22 schreef Belsezar het volgende:
Oe, doe beide!
Angelina Jolie niet blij met Megan Fox
Dat had kunnen helpen ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mag ik dan tegenover je zittenkunnen we lachen
Idd jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het maar 2 magere scharminkels op die foto's die er bij staan
Niet de mooiste, maar wel 1 met een uitstralingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Ripley het volgende:
Vind AJ niet 'mager'. Ze heeft natuurlijk een superstar figuur, maar bij 'mager' denk ik meer aan die catwalk modellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef heksehiel het volgende:
Ik vind het maar 2 magere scharminkels op die foto's die er bij staan
Jason Statham.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Ripley het volgende:
Jean-Marc Barrquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |