Nou op mijn 30e vind ik sowieso te vroeg. Allereerst gaat het denk ik van mijn partner afhangen of er kinderen komen. Daarbij heb ik op mijn 30e hopelijk net een beetje carrière opgebouwd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te hard roepenJe weet echt niet hoe je hier over 10 jaar instaat. Dat dacht ik ook toen ik 20 was. Heck, toen had ik al bedacht dat ik sowieso nooit kinderen zou willen
We zullen zien hoe het ons verlooptquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou op mijn 30e vind ik sowieso te vroeg. Allereerst gaat het denk ik van mijn partner afhangen of er kinderen komen. Daarbij heb ik op mijn 30e hopelijk net een beetje carrière opgebouwd.
quote:
Alles valt te fixen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Jannuk het volgende:
Hoi!!!
Weinig weekend hiero, mn rolstoel is kaduuk![]()
Zegt Beenhakker ook, maar dan moet er eerst een adviseur komen. Vanmorgen al bijna over den kop gestuiterd, ik wil een nieuwe (goede) stoelquote:
lekkerrrrrrr, ik heb een hamkaas croissantjequote:
Thank God voor de uitvinding van de honcho.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Waarom gaat het nou echt godverdomme de touwtakketyphus weer schijtweer worden het hele weekend!.
Parkpop is best ok, maar niet in de stromende regen....
true! En ik heb er eenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thank God voor de uitvinding van de honcho.
Honcho met een poncho!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komen allemaal lekkere dingen langs!quote:
Je was me te snel afquote:
waar jat je zoiets?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |