en die ontmoet je niet zo vaak.... euhm.. in mijn geval danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:42 schreef Catbert het volgende:
En ik wil wel alleen kinderen met iemand van wie ik 100% zeker weet dat ik daar de rest van m'n leven bij wil blijven.
Precies, terwijl jij waarschijnlijk toch wat eerder dan ik huisje boompje beestje kriebels gaat krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Je bent student, kunt nog doen waar je zin in hebt. Als je op donderdag helemaal losgaat ga je vrijdag niet naar college. En als je eenmaal een baan hebt is dat een stuk lastiger. Nu ga ik nog wel eens door de week naar de kroeg, en zit ook wel eens brak in een meeting, maar da's redelijk zelfdzaam.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen van rond de 30 zonder rammelende eierstokken
M'n ex was eigenlijk bij nader inzien m'n eertequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:43 schreef rival het volgende:
en die ontmoet je niet zo vaak.... euhm.. in mijn geval dan
Heh. Het is net uit dus ik ben niet echt op zoek ofzo, ik zie wel. Het is sowieso een beetje complex omdat de deur nog steeds op een heel klein kiertje staat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:43 schreef DarkBlade het volgende:
ja dat begrijpelijk.. moet je wel stabiele relatie hebben etc. dus nu gewoon lekkere vrouwen in hun sexuele piek aan het zoeken?
Ja, zo'n 9 jaar eerder waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:44 schreef Ofresca het volgende:
Precies, terwijl jij waarschijnlijk toch wat eerder dan ik huisje boompje beestje kriebels gaat krijgen.
Zijn relaties sowiesoquote:
We hebben hier een paar gesloten tickets met eindconclusie PEBKACquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:49 schreef Belsezar het volgende:
De hele ochtend gezocht naar de oorzaak van een probleem. Bleek het een simpele fout te zijn dat het een andere gebruiker wasDe klant was er heilig van overtuigd dat het niet zo was. Dus ik, de helpdesk en een ontwikkelaar hebben onze ochtend gespendeerd
Zet dan meteen de uitleg in een spoiler dan hoef ik het niet te vragenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
We hebben hier een paar gesloten tickets met eindconclusie PEBKAC
Luie donder.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:51 schreef rival het volgende:
Zet dan meteen de uitleg in een spoiler dan hoef ik het niet te vragen
Zoals altijd gewoon een user errorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Luie donder.
Problem Exist Between Keyboard And Chair
MIjn koffiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Luie donder.
Problem Exist Between Keyboard And Chair
Die reactie had ik ook toen ik die ticket notification langs zag komen. Maar goed, die developer is ook een enorme droogkloot. Alleen naar klanten toe is 'ie alles behalve subtiel, maargoed, da's dan ook mijn taakquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:57 schreef djayzz het volgende:
MIjn koffiedie staat tussen Keyboard en stoel....
Als ik de helpdesk weleens hoor dan is dat zo vaak het gevalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoals altijd gewoon een user error
Nou precies. En dan ben ik rond de 30. Dan pas ik zeker nog voor kinderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, zo'n 9 jaar eerder waarschijnlijkNu sta ik niet enorm te springen om kids, maar ik wil geen 40 zijn ofzo, dat vind ik nogal laat. Dan ben je gewoon echt oud als je kids gaan studeren.
Ik zou dat niet te hard roepenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:02 schreef Ofresca het volgende:
Nou precies. En dan ben ik rond de 30. Dan pas ik zeker nog voor kinderen.
Pff. Kom maar op met die lunch, heb honger!quote:
Nou op mijn 30e vind ik sowieso te vroeg. Allereerst gaat het denk ik van mijn partner afhangen of er kinderen komen. Daarbij heb ik op mijn 30e hopelijk net een beetje carrière opgebouwd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te hard roepenJe weet echt niet hoe je hier over 10 jaar instaat. Dat dacht ik ook toen ik 20 was. Heck, toen had ik al bedacht dat ik sowieso nooit kinderen zou willen
We zullen zien hoe het ons verlooptquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou op mijn 30e vind ik sowieso te vroeg. Allereerst gaat het denk ik van mijn partner afhangen of er kinderen komen. Daarbij heb ik op mijn 30e hopelijk net een beetje carrière opgebouwd.
quote:
Alles valt te fixen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:32 schreef Jannuk het volgende:
Hoi!!!
Weinig weekend hiero, mn rolstoel is kaduuk![]()
Zegt Beenhakker ook, maar dan moet er eerst een adviseur komen. Vanmorgen al bijna over den kop gestuiterd, ik wil een nieuwe (goede) stoelquote:
lekkerrrrrrr, ik heb een hamkaas croissantjequote:
Thank God voor de uitvinding van de honcho.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Waarom gaat het nou echt godverdomme de touwtakketyphus weer schijtweer worden het hele weekend!.
Parkpop is best ok, maar niet in de stromende regen....
true! En ik heb er eenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thank God voor de uitvinding van de honcho.
Honcho met een poncho!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komen allemaal lekkere dingen langs!quote:
Je was me te snel afquote:
waar jat je zoiets?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |