Trieste tyfus hondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:48 schreef melovechai het volgende:
mooi een smerige tering pedo is dood!
beste bericht dat me vannacht bereikte
He kneus: http://nl.wikinews.org/wiki/Michael_Jackson_vrijgesprokenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:48 schreef melovechai het volgende:
de top 15 is gewoon van MJquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
http://www.amazon.com/gp/bestsellers/music/ref=sv_m_3
Precies...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:57 schreef buachaille het volgende:
Michael Jackson is nooit veroordeeld, en als er wat aan de hand was geweest dan was in de US al lang de beerput gelicht.
Ik ben misschien wat naief maar ik ga er vanuit dat hij gewoon erg excentriek was maar volgens mij geen pedoseksueel roofdier.
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies...
Gewoon een exentriekeling die nooit de kans heeft gehad om volwassen te worden. Vandaar ook dat ie zo graag met kinderen omging. Vrij onschuldig allemaal, denk ik zo. Maar goed... we zullen het nooit zeker weten.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:48 schreef melovechai het volgende:
Kom op, je gaat me toch niet vertellen dat je het niet zag aankomen? Die man zag je de laatste paar jaar gewoon aftakelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:32 schreef Anonymousz het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven![]()
ik heb gehuild ik huil nog steeds![]()
Echt triest![]()
Zijn nummer waren geweldig en de nummers van de jackson 5
the moonwalk![]()
je bent mij held![]()
Ik zag het ook niet aankomen hoor. Tuurlijk, hij had huidkanker, maar de uitzichten daarvan waren voor zover ik in de pers kon lezen positief. En hij zag er verder wat slecht uit, maar dat deed ie al jaaaren. Nee, voor mij is dit een complete verrassing.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef June. het volgende:
[..]
Kom op, je gaat me toch niet vertellen dat je het niet zag aankomen? Die man zag je de laatste paar jaar gewoon aftakelen.
lol, gefrustreerd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef melovechai het volgende:
zijn concerten kon die beter noemen "this was it"![]()
wellicht dat die kleuterneuker zelfmoord heeft gepleegd.
komt die wroeging dan nog, krijg je als je onschuldige kinderen onzedelijk betast.
en wat een fucking huillies hier, die vent is dood en het is meteen een heilige![]()
fucking media gehypte mislukte zanger
Dat komt omdat je blijkbaar geen rekening hebt gehouden met het feit dat hij (daar lijkt het iig erg op) door zijn management werd gedwongen om 'even' 50 concerten te doen. Voor iemand in zijn lichamelijke toestand is dat totaal ondoenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:47 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet aankomen hoor. Tuurlijk, hij had huidkanker, maar de uitzichten daarvan waren voor zover ik in de pers kon lezen positief. En hij zag er verder wat slecht uit, maar dat deed ie al jaaaren. Nee, voor mij is dit een complete verrassing.
Kleuterneuker? Bron?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef melovechai het volgende:
komt die wroeging dan nog, krijg je als je onschuldige kinderen onzedelijk betast.
Ik benoem jou officieel tot kneus van de maand.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef melovechai het volgende:
zijn concerten kon die beter noemen "this was it"![]()
en wat een fucking huillies hier, die vent is dood en het is meteen een heilige![]()
fucking media gehypte mislukte zanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |