zoals gezegd hij heeft zichzelf met miljoenen uitgekocht...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:55 schreef IQM het volgende:
[..]
En nog steeds kan je je aantijgingen niet onderbouwen. Figures...
Nee JIJ wilt niet inzien dat hij niet is veroordeeld, en dus moet je ervan uitgaan dat hij onschuldig is. Dat jij dat niet doet geeft aan dat je erg bevooroordeeld bent. Heb je geen vertrouwen in de jury en rechters van Amerika? Ken jij überhaupt alle feiten wel? Je lult gewoon dom. Dat hij met kinderen in een bed heeft geslapen betekent nog NIET dat hij seksuele handelingen heeft verricht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:36 schreef melovechai het volgende:
[..]
flikker zelf op...
ook al is iemand bekend dan blijft het een smerige pedo.
maar schijnbaar willen veel mensen dat niet zien in dit geval.
Jouw mening zal me jeuken. Je kent 'm alleen maar uit "de oude doos" van je ouders. Hen je enig idee waar je over praat? Je bent fokking 17!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit er NIET toe doet, jij? Wie ben jij om voor anderen te spreken?
Rot toch lekker op, zielig persoon.
Mods ruim die trollen even op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:03 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Jouw mening zal me jeuken. Je kent 'm alleen maar uit "de oude doos" van je ouders. Hen je enig idee waar je over praat? Je bent fokking 17!
Ik zeg niet dat het mij veel doet, maar anderen wel. Ik kraam ten minste niet zoveel onzin uit als jij doet. Erg makkelijk om te zeggen dat ik hem alleen uit 'de oude doos' van mijn ouders ken, dat laat nogmaals zien hoe dom en snel met oordelen jij wel niet bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:03 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Jouw mening zal me jeuken. Je kent 'm alleen maar uit "de oude doos" van je ouders. Hen je enig idee waar je over praat? Je bent fokking 17!
Elvis is wel een maatje groter hoor, Elvis heeft nog meer invloed gehad en eigenlijk is hij het symbool voor 'the American way of living' . Amerikanen zien hem als royalty. Zijn voornaam is al een symbool op zich geworden. Niet voor niets wordt er constant aan hem gerefereerd. En hij heeft ook veel meer platen verkocht dan MJ.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Naar mijn mening kan je Elvis en Michael Jackson vergelijken qua beroemdheid.
Of die mensen hebben hem voor het geld aangeklaagd. Is dat zó moeilijk voor te stellen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef melovechai het volgende:
[..]
zoals gezegd hij heeft zichzelf met miljoenen uitgekocht...
Een 17-jarige luistert alleen maar muziek van deze tijd? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:03 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Ben je het dan voor de rest wel met me eens?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet dat hij is vrijgesproken, dus het maakt niet uit wat ik verder denk.
Ik kijk juist naar invloed en populariteit al is het succes van Michael Jackson overschaduwd door de problemen in zijn persoonlijke leven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:07 schreef alex4all het volgende:
[..]
Elvis is wel een maatje groter hoor, Elvis heeft nog meer invloed gehad en eigenlijk is hij het symbool voor 'the American way of living' . Amerikanen zien hem als royalty. Zijn voornaam is al een symbool op zich geworden. Niet voor niets wordt er constant aan hem gerefereerd. En hij heeft ook veel meer platen verkocht dan MJ.
Wat ik al zei, de Beatles en Elvis zitten heel dicht bij mekaar, een stuk daarachter MJ en way daarachter de rest (voor wat betreft 20e eeuw). Puur gekeken naar invloed en populariteit, persoonlijke voorkeuren kunnen anders zijn.
Dimmen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:03 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom je daar verdrietiger om wordt dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Ben je het dan voor de rest wel met me eens?
Het stukje pedofiel was mijn eigen mening, naar mijn idee zou ie alsnog moeten hangen...
Verder snap ik niet dat er op dit moment bijeenkomsten zijn van jankende mensfiguurtjes langs de A2, op de Dam en waar dan ook ter wereld. Alleen omdat een self-made wrak de hand aan zichzelf heeft geslagen?
Yasmine is ook dood. Ook zelfmoord. Daar word ik verdrietiger van.
Prima. Fijn dat je meekijkt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:08 schreef yvonne het volgende:
Er zijn hier zo een paar dr account kwijt zonder MED, dat je het alvast weet
Ik had mijn post ge-edit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Ben je het dan voor de rest wel met me eens?
Het stukje pedofiel was mijn eigen mening, naar mijn idee zou ie alsnog moeten hangen...
Verder snap ik niet dat er op dit moment bijeenkomsten zijn van jankende mensfiguurtjes langs de A2, op de Dam en waar dan ook ter wereld. Alleen omdat een zelf-made wrak de hand aan zichzelf heeft geslagen?
Yasmine is ook dood. Ook zelfmoord. Daar word ik verdrietiger van.
* timmmmm is 18, maar heeft toch ook een boel MJ cd's. Zelfs ergens een verdwaalde LP volgens mij, van een of andere rommelmarktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Een 17-jarige luistert alleen maar muziek van deze tijd? Dacht het niet.
* Anne is 21, maar heeft Michael Jackson toch behoorlijk bewust meegemaakt.
Hell, ik heb er zelfs CD's van.
Ga me nou niet vertellen dat M.J. méér invloed heeft gehad op de hedendaagse muziek dan The Beatles en Elvis??? Meen je dat nou serieus?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik kijk juist naar invloed en populariteit al is het succes van Michael Jackson overschaduwd door de problemen in zijn persoonlijke leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |