Jah.... zit ook een bruine broek bij, met shirtjes met de kleur bruin/beigequote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een bruin grijs oranje freek .. Blauw zijn mijn spijkerbroeken
Ik zit nu in zwart jurkje me witte stippels .. Al oud maar coolquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah.... zit ook een bruine broek bij, met shirtjes met de kleur bruin/beige![]()
én een blauw jurkje, speciaal gekocht voor mijn uitje met Remmy zaterdag, maar dat gaat dus niet door hoor ik net
ik in een nieuw shirtje.... beige/bruin enne effe kijken... zit ook een beetje blauw in....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit nu in zwart jurkje me witte stippels .. Al oud maar cool
Ja dat zijn we ookquote:
Yep en waar zijn de linkjes of moet ik je achterlangs nemenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:52 schreef FANN het volgende:
[..]
da's ook weer waar..... dus dat mag.....
Ja goed plan trustequote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:54 schreef FANN het volgende:
Nog eventjes Sade luisteren en dan ga ik eitje bakken en slapen.....
morgen weer plannen...
Truste Muis
kan jij dat dan..... met zo'n voorbinddildoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep en waar zijn de linkjes of moet ik je achterlangs nemen
Zonder lukt ook welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:56 schreef FANN het volgende:
[..]
kan jij dat dan..... met zo'n voorbinddildo![]()
ik pas...
[ afbeelding ]
doei.......
voor een aantal van ons vannacht alquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
goedensmorgens! was wel ff schrikken net!
Same here, het is toch echt wel triest, zo jong en hij had nog bergen fans en laat kinderen achter.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:35 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Vaag dat Michael jackson dood is. En nee ik hoef er niet om te huilen maar erom lachen gaat mij ook wel een stukje te ver.
precies... een tragisch einde van een tragisch levenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:35 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Vaag dat Michael jackson dood is. En nee ik hoef er niet om te huilen maar erom lachen gaat mij ook wel een stukje te ver.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze is ook keigoed...
Jonkie!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gevalletje 'voor mijn tijd', toen ik klein was kwam 'the best of the best' al uit.
Ik was toen 15 en lag in het ziekenhuis. zonder drain, dat wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonkie!
Ik heb 'm in de jaren tachtig nog live gezien. De Bad tour was dat, geloof ik. Met Kim Wilde als support act.
Caro is jarig???
Gefeliciteerd!
Leuk! ik ga hem aanzetten hier op kantoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Jongens, mag ik ff Qmusic pluggen hier? Het is de foute 111 ik ben de hele ochtend al vrolijk![]()
(op het tragisch verscheiden van Michael Jackson en Farah Fawcet na dan)
Ik hou erg van deze foute humor.quote:
Ja, paar jaar geleden kreeg ik nog een prinsesje voor mn verjaardag en nu een dood icoonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef FANN het volgende:
ow..... wat een rottige dag voor Caro om nou juist vandaag jarig te zijn....
maar goed .... live is live.........![]()
[ afbeelding ]
ik heb ook nog wel ergens wat spullen in de opslag liggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, paar jaar geleden kreeg ik nog een prinsesje voor mn verjaardag en nu een dood icoon![]()
Nou ja, echt fan was ik niet meer, maar ik heb nog wel al zijn muziek, t-shirts, knipselmappen, concertkaartjes video's en de hele meuk wat ik verzameld had als tienermeisje.
Wat te ver achter me ligt, als 35-jarige
Ben nooit naar een concert geweest maar uiteraard ben ik opgegroeid met zijn muziek (43 jaar) en ik al was hij nogal maf de laatste jaren toch vind ik het onwerkelijk/indrukwekkend!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:23 schreef Laysa het volgende:
ik ben dr toch ff stil van hoor....ben naar 2 concerten geweest ooit...en ide waren echt tof...en vroeger als er dan weer een nwe clip op tv kwam met zn alle voor de buis zitten
Dat vind ik nou ook, hij is echt iemand uit mijn jeugdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ben nooit naar een concert geweest maar uiteraard ben ik opgegroeid met zijn muziek (43 jaar) en ik al was hij nogal maf de laatste jaren toch vind ik het onwerkelijk/indrukwekkend!
en proberen of je '' The Moonwalk'' konquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, hij is echt iemand uit mijn jeugd![]()
Op schooldisco's werd er gedanst op Michael Jackson, dat was toen cool!
Al kunnen mijn kinderen zich dat niet voorstellen
een wassen neus...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, had ik het toch goed onthouden.![]()
Wat heb je gekregen CarO?!
Filmpjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
Ter nagedachtenis moonwalk ik vandaag alles.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
Ter nagedachtenis moonwalk ik vandaag alles.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]
een wassen neus...![]()
fout grapje.... Michael Jackson .... neus... etc...
![]()
solly........
Euhm een tekening en 2 knutselwerkjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, had ik het toch goed onthouden.![]()
Wat heb je gekregen CarO?!
lees ik grapjes??quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik las hiernaast ook al een grapje over MJ en ik moest er stiekem om grinniken.
Nou leuk toch zo!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euhm een tekening en 2 knutselwerkjes![]()
En de dvd van Entourage S04 en de DVD van Gilmore Girls S01.
Sja, dat blijft leuk
En een kaartje voor Muse en een retourtje Londen![]()
Kweetnie, weet nooit wat te vragen dus dan heb ik dat gewoon voor mn verjaardag
Het ken netquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
lees ik grapjes??
Dan kan deze vast net door de beugel:
[ afbeelding ]
Net als met moederdag zijn de knutselwerkjes vaak het leukstquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euhm een tekening en 2 knutselwerkjes![]()
En de dvd van Entourage S04 en de DVD van Gilmore Girls S01.
Sja, dat blijft leuk
En een kaartje voor Muse en een retourtje Londen![]()
Kweetnie, weet nooit wat te vragen dus dan heb ik dat gewoon voor mn verjaardag
Nee geen post nog!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou leuk toch zo!En nog visite vandaag? Of komt nu alles morgen?
Nog post gehad?
Niet te veel van voorstellen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee geen post nog!![]()
Ohhh![]()
Vanavond Pa en Moe, die zijn gister terug gekomen na 5 weken Spanje![]()
Dus even bijbeppen en mn zusje kom ook nog even. De rest komt morgen.
De partytent staat al, het ding is 9 meter breed![]()
Wel tof, dus vandaag aanlummelen en morgen lekker buffetje maken enzo en dan feest
Dat dacht ik ook even.quote:
Dat is nu de GRAP van het leven..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet te veel van voorstellen hoor![]()
Klinkt goed!Oh 5 weken Spanje! Héérlijk! volgens mijnese gaan wij dat ook doen als de kindjes de deur uit zijn.
Daar heb ik heul geen zin in.
![]()
Of is hondjes jouw moeder?!
Morgen weer weg hè??quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is nu de GRAP van het leven..![]()
Vorig jaar dachten wij..Dat NOOIT, in Spanje,,op een Hollands kamp, ,,bingo spelen.
Vorig jaar dachten wij ook ,,Dat NOOIT,,,gezellig samen fiietsen, en dagjes uit..
Totdat dochter zwanger werd, kleinkind kwam, huizen zagen, met zwembaden en prachtig uitzicht, en hoewel ik hier ook een mooi huis heb, het andere leven lonkt meer.![]()
voorlopig heb ik beide, en![]()
![]()
Denk dat ik het dinsdag even regel, dan mail ik je wel..als het gelukt is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Morgen weer weg hè??![]()
Goeie reis alvast.![]()
En over Michael Jackson. Toen mijn dochter een jaar of 12 was met haar naar een concert in de Arena geweest. Zij wilde helemaal vooraan staan maar toen ik zei dat ik dan heel hard kippenneuker zou roepen toch maar niet.![]()
Zo bijna alle boodschappies binnen, gras nog even maaien en maar weer naar het strand.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:03 schreef remlof het volgende:
Een kut zo nat dat je lul er als vanzelf ingaat.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:27 schreef remlof het volgende:
Mijn tepels zijn gevoelig, maar op die van m'n vriendin kan ik helemaal los gaan
Ja waar ik dat nou vandaan haalde kan ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik hoor de hele tijd "sop" geluiden![]()
[..]
Dat, en Ik vond z'n muziek ook nog eens kut, maar het raakte mij toch wel. Gewoon, omdat hij samen met mij opgroeide en een leeftijdsgenoot was. Ik word dus ouderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:23 schreef remlof het volgende:
En van kindertjes kon ie ook al niet afblijven dus ik kan er geen traan om laten.
quote:AMSTERDAM - De dood van popster Michael Jackson heeft ook op internet voor de nodige ophef gezorgd. Op de open encyclopedie Wikipedia was er een scherpe toename aan interesse rond de popster en dat leidde tot ruzies tussen gebruikers.
Op de site kunnen gebruikers artikelen zelf aanpassen. Toen bleek dat het niet goed ging met Michael Jackson, barstte een ware oorlog uit tussen mensen die de dood van de popster in het betreffende artikel wilden zetten, en de mensen die vonden dat het nog te vroeg was om deze uitspraak met zekerheid te doen.
Dat zal nog wel even doorgaan denk ik? De Telegraaf staat er bol van,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Is ie dood, heeft ie nog geen rust.Arme ziel. (no phun intended)
Lijkt me ook niet meer dan logisch. Jackson heeft 4/5 van zijn leven zo goed als 24-7 in de spotlights doorgebracht, dus ook zijn dood zal nog geruime tijd die spotlights op zich gericht weten. Zeker nu er twijfels zijn over het natuurlijke aan zijn dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zal nog wel even doorgaan denk ik? De Telegraaf staat er bol van,
Nee, nee nee en nee. Maar ik ben ook niet zo druk met solliciteren momenteel. Wel aan het orienteren op een studie, Mijn man wilde een affaire met zijn secretaresse dus is hij een eigen zaak begonnen en heeft mij gepromoveerd tot zijn secretaressequote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even doorgaan denk ik? De Telegraaf staat er bol van,
Hoe is het met je sollicitaties buuf, nog lichtpuntjes her en der?
Om eerlijk te zijn, ik had dat gevoel met André Hazes destijds meer. Die bleef toen wél een paar dagen "rondzingen" in mijn onderbewustzijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik merk toch dat het bij mij de hele tijd een beetje op de achtergrond aanwezig is en dat het me meer doet dan ik had kunnen bevroeden.
Ben bang dat ik die met mijn cilinder niet in kan.Moet vanavond sowieso naar mijn opticien en dan zal ik het nog eens navragen. maar denk dat ik voorlopig bij maandlenzen blijf. Draag die nu een week of drie en bevallen ook prima. Alleen even wennen dat ik ze 's avonds niet meer kan weggooien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:01 schreef hondjes het volgende:
CC het zijn inderdaad daglenzen ..30 stuks voor 50 euro, het merk is proclear.
bij lencebace kan je online bestellen voor 48.93 euro,
Het leven van een huisvrouw secretaresse gaat niet over rozenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, nee nee en nee. Maar ik ben ook niet zo druk met solliciteren momenteel. Wel aan het orienteren op een studie, Mijn man wilde een affaire met zijn secretaresse dus is hij een eigen zaak begonnen en heeft mij gepromoveerd tot zijn secretaresse![]()
En daarnaast even afwachten wat aankomend schooljaar brengt. Moet in ieder geval een dagdeel met mijn oudste op de hobbel. Heb het gewoon te druk.
Nah, ik klaag niet hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het leven van een huisvrouw secretaresse gaat niet over rozen![]()
Trouwens, het schijnt wel een goede tijd te zijn om een eigen bedrijf te beginnen. Mensen die dat doen tijdens een recessie en waarbij ze het ook nog redden, dat zijn blijvertjes las ik onlangs.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah, ik klaag niet hoor.Met Rosé bij het zwembad enzo.
Vooralsnog swampt in werk dus het lijkt goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trouwens, het schijnt wel een goede tijd te zijn om een eigen bedrijf te beginnen. Mensen die dat doen tijdens een recessie en waarbij ze het ook nog redden, dat zijn blijvertjes las ik onlangs.
Dat dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trouwens, het schijnt wel een goede tijd te zijn om een eigen bedrijf te beginnen. Mensen die dat doen tijdens een recessie en waarbij ze het ook nog redden, dat zijn blijvertjes las ik onlangs.
Ja, ik weet niet helemaal precies meer hoe het zat en heb geen zin om te zoeken naar het artikel ('t was onlangs ergens te lezen). Maar die gasten die het nu doen zijn meestal dan net wat inventiever en hebben net een tikkie meer karakter of zoiets dergelijks. Want wie anders heeft nu de moed om z'n nek uit te steken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dus
Het is nu veel moeilijker om je zaak draaiende te houden en vooral te starten dan in een economische bloeiperiode.
Kennet... overal roepen ze recessie.. maar ik merk er geen ruk van, moet al twee keer zo hard werken !quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vooralsnog swampt in werk dus het lijkt goed.Maar naast zijn (meer dan) fulltime baan dus het is even doorwerken.
Maar samen redden we het wel!
![]()
Dat is de recessie, al je collega's zijn eruit geflikkerd en jij moet het in je eentje opknappenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kennet... overal roepen ze recessie.. maar ik merk er geen ruk van, moet al twee keer zo hard werken !
Jij welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat, en Ik vond z'n muziek ook nog eens kut, maar het raakte mij toch wel. Gewoon, omdat hij samen met mij opgroeide en een leeftijdsgenoot was. Ik word dus ouder
Neejoh, die baasj van mij wil zelfs een bedrijf met 15 man kopen als hij de klanten er niet bij hoeft te nemenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is de recessie, al je collega's zijn eruit geflikkerd en jij moet het in je eentje opknappen
Huhquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neejoh, die baasj van mij wil zelfs een bedrijf met 15 man kopen als hij de klanten er niet bij hoeft te nemen
doetie ook maar het is kut om 15 goede mensen te krijgen met enig kennisniveau ..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
HuhDe logica ontgaat mij volledig. Waarom dan niet gewoon 15 vacatures plaatsen als dat bedrijf verder geen meerwaarde heeft....
dus je riekt nu een ietwat naar vis?quote:
"Goede mensen" vind je bij het Leger des Heils of bij Artsen zonder grenzenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
doetie ook maar het is kut om 15 goede mensen te krijgen met enig kennisniveau ..
Mijn collega zei van wel, maar na 3 kauwgommetjes en een pufje parfumpje ruik ik weer gris en fruitigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus je riekt nu een ietwat naar vis?
3 kauwgumpies en een pufje parfum... zal je broek wel bol staan nu he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn collega zei van wel, maar na 3 kauwgommetjes en een pufje parfumpje ruik ik weer gris en fruitig
Ik weet niet waar jouw vrouw de parfum spuitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
3 kauwgumpies en een pufje parfum... zal je broek wel bol staan nu he?![]()
Sommige inkoppers zijn zijn sterker dan ik ...
die riekt niet naar visquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw vrouw de parfum spuit
Jij hebt het ook niet in je mond gespoten hoop ik?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw vrouw de parfum spuit
Kan jou het schelen ..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Nou, dan ga ik mezelf een vroegertje geven, thuis de ovenschotel in de oven gooien en met een glaasje wijn de tuin in. Toedels![]()
Tegen wie praat ik eigenlijk
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kan jou het schelen ..joh..
Zweten jullie ook zo,,wat is het benauwd zeg,
Dit is een van mij favo clips. Veel plezier in je tuintje en dat roseetje drink ik met je mee. Santjes.quote:
Nou???quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:16 schreef debuurvrouw het volgende:
OOOOOOOOOOOOH je hebt m!Ja leuk! Staat je goed. ik ben ff mijn voortuin aan het ploegen.
Daarna zwemmen eten auto halen fietstocht kinderen plat en dan????
Boodschappen gedaan, gras gemaaid en geschoffeld, ik ben drijf- en drijfnat van het zweet! 't Zeikt van m'n kop afquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:31 schreef hondjes het volgende:
Zweten jullie ook zo,,wat is het benauwd zeg,
Hangt er vanaf hoeveel tijd er nog over is.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel tijd er nog over is.![]()
Ga je Verjaardags singalongen? en dan alleen jackson nummers?
Ja, tof ding he.quote:
Van harte !!!! Coole tas iidquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, tof ding he.
Ben dr ook blij mee. En zo lekker rood, past mooi bij mn schoeiseltjes
ow... dat zou wel lekker zijn, hier kurkdroog en snikheet....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een heerlijke tropische regenbui hier![]()
Om eerlijk te zijn kan die zomer mij gestolen worden hoor. Gewoon te warm, te plakkerig, te zweterig en iedereen stinktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat zou wel lekker zijn, hier kurkdroog en snikheet....
maar goed, laten we maar niet klagen voor dat je het weet zitten we weer onder de kerstboom
ik heb net gedouched.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kan die zomer mij gestolen worden hoor. Gewoon te warm, te plakkerig, te zweterig en iedereen stinkt
Mijn bril glibberd van me neusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb net gedouched.....![]()
voor de tweede keer vandaagtis écht plakweer .......
Dus dat! Ik ga zo douchen, maar of het gaat helpen is een tweedequote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb net gedouched.....![]()
voor de tweede keer vandaagtis écht plakweer .......
ja tis zweten nu, maar ik ga toch niet klagenquote:
Ik pak de plantenspuit er weer bijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ja tis zweten nu, maar ik ga toch niet klagen![]()
oké een héél klein beetje dan...... ietsje minder warm mag wel.....
misschien krijgen we wel een hittegolfdan kan je lachen, was twee jaar geleden toch? bijna 40
graden of niet?
jah.. helpt wel effe hoor.... was lekker niet helemaal koud, dat kan ik niet, maar welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat! Ik ga zo douchen, maar of het gaat helpen is een tweede
Ik liep voor drie jaar geleden in Bucarest met dik boven de veertig graden. Die miep die naast mij liep zakte met 'r naaldhakken tot aan haar zool in het asfalt. Fuck, wat is het dan warmquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:49 schreef FANN het volgende:
misschien krijgen we wel een hittegolfdan kan je lachen, was twee jaar geleden toch? bijna 40
graden of niet?
ik loop de hele dag met factor 50 op mijn giecheltje.. .quote:
Heuj!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Morgen meer buien, natuurlijk vallen die, zoals gewoonlijk, op het circuit in Assen
Succes en let op, want volgens mij komen er in het noorden ook buien aan, met onweer!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heuj!Da's niet tof! Da's bijna op mijn huis.
![]()
En dan nu: fietstocht.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
Zo ik heb school weer overleefd en een presentatie gegeven met goed resultaat.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar ging het over? En leuk hè, op school zitten op oudere leeftijd?
Ik heb nog nooit huiswerk gemaakt. Nou ja, nauwelijks, ik kan mij er ook niet toe zetten. Mijn ervaring is dat wanneer je een beetje oplet (naast het donderjagen) op school dat je dan wel een voldoende haalt. En in de vakantie moet je gewoon vakantie vieren, je systeem leegmaken en je accu opladen. Lekker leuke dingen doen naast vooral relaxen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
Het zit gewoon nog niet zo in mijn systeem, dat huiswerk enzo
Naja echt vakatie heb ik niet, want ik moet wel gewoon werken hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit huiswerk gemaakt. Nou ja, nauwelijks, ik kan mij er ook niet toe zetten. Mijn ervaring is dat wanneer je een beetje oplet (naast het donderjagen) op school dat je dan wel een voldoende haalt. En in de vakantie moet je gewoon vakantie vieren, je systeem leegmaken en je accu opladen. Lekker leuke dingen doen naast vooral relaxen!
Word je groot en sterk van. Over vijf jaar begin je simpelweg je eigen dagopvang of crèche. Leren is goed voor de grijze massa.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
En nu moet ik dus opeens wel wat doen, ja dat is eve wennen ja
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Word je groot en sterk van. Over vijf jaar begin je simpelweg je eigen dagopvang of crèche. Leren is goed voor de grijze massa.
Maar je hebt toch wel een week of drie vakantie
Nou ja, je hebt er wel een leven voor terug gekregen, dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie gehad in het begin van het jaar toen het allemaal even moeilijk was enzo.
En ook toen ik de sleutel kreeg van mijn huisje, dus nee ik heb niet veel vrije dagen meer
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt er wel een leven voor terug gekregen, dat is ook wat waard
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat 't daar goed mee, of is remlof nog steeds je belangrijkste huiswerk?
Remmy is een hobby hè, da's heel anders dan huiswerkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik heb het net 10 posts over school en huiswerk gehad, je leest maar even terug hoor
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is de liefde alweer over?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik heb het net 10 posts over school en huiswerk gehad, je leest maar even terug hoor
Las deze week in de krant dat mannen een lekkere maaltijd prefereren boven sex. En dat doe ik eigenlijk ook. Als ik moet kiezen doe mij dan maar een bourgondisch feestjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:54 schreef CarOnline het volgende:
Geeft niets als je niet kan koken, als je zelf maar lekker bent, dan willen mannen gewoon nog met je verkeren
Ah bij jou in een relatie is het dus óf sex óf eten?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Las deze week in de krant dat mannen een lekkere maaltijd prefereren boven sex. En dat doe ik eigenlijk ook. Als ik moet kiezen doe mij dan maar een bourgondisch feestje
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah bij jou in een relatie is het dus óf sex óf eten?![]()
Hier gelukkig niet.
Alleen sex
Ja maar dan wel kant en klaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nog beter is sex met links en rechts allerlei lekkere versnaperingen
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dan wel kant en klaar.
Ik hoef er niet voor in de keuken moeten staan
quote:
Dat kan ze welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de maag en Liesje kan niet koken
Ik vind eten zalig! Ik begin 's morgens al te denken wat ik 's avonds zal eten en zodra ik een keus heb gemaakt kan ik er echt naar uitkijkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:11 schreef remlof het volgende:
Maar mijn liefde gaat niet door de maag, ben niet zo'n etert
Ja maar mn singalong-maatje laat me in de steekquote:
Ik zal blij zijn als die MJ onder de grond ligt. 't Is overal MJ voor en na, pagina na paginaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar mn singalong-maatje laat me in de steek![]()
Wat moet ik nou posten op vrijdag avond dan
Komt hier Liesje op te liggen?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als die MJ onder de grond ligt. 't Is overal MJ voor en na, pagina na pagina
Moet je wel eerst het gras maaien.quote:
SBS6 had een special erover en sloot af met een kleurenfoto met zonnebril die overging in Z/W. Pure horrorquote:
hai Coos!quote:
heul erg ook jaquote:
25 kleinnulletje-C hier met de ramen open.quote:
Heeft de koelkast dat overleeft?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fucking hot, ik haal net mijn kop uit de koelkast
Tja, als je bij een graad of achttien in je blote kont rond je huis huppelt is 24 graden wel hotquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fucking hot, ik haal net mijn kop uit de koelkast
Coos is toch die naaktlopende pedoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, als je bij een graad of achttien in je blote kont rond je huis huppelt is 24 graden wel hot
Ik heb niet meer gelezen dan dan hij zich in een natuurlijke uitmonstering in de natuur rond zijn huis begeeftquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Coos is toch die naaktlopende pedo
Of is NMNS net zo erg?
Same same.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb niet meer gelezen dan dan hij zich in een natuurlijke uitmonstering in de natuur rond zijn huis begeeft
Dus dat! Vandaag overigens gras gemaaid met kleding aanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, als je bij een graad of achttien in je blote kont rond je huis huppelt is 24 graden wel hot
Helpt dat tegen de warmtequote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze geld genoeg hadden zat er nu een dokter met een injectienaald naast hun bed.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Helpt dat tegen de warmte
Goed merk blijkbaar.quote:
Scriptje van Heidi achter avatars om Bommie op de eerste plaats te krijgen op die twitterwall of fame. Gevolg: strafavatar van moderator x of yquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Goed merk blijkbaar.![]()
Beter dan de leverancier van een aantal avatars hiero.
What's that all about
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Scriptje van Heidi achter avatars om Bommie op de eerste plaats te krijgen op die twitterwall of fame. Gevolg: strafavatar van moderator x of y
Ah merci.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Scriptje van Heidi achter avatars om Bommie op de eerste plaats te krijgen op die twitterwall of fame. Gevolg: strafavatar van moderator x of y
Tja, hoe moe wordt je er concreet van, is het vergelijkbaar met 100 meter hardlopen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ah merci.
Lief van heidi, maar wel vermoeiend om te weten dat hij alles altijd zit te monitoren.
Ja heb nog vakantie tegoed maar blijf in de buurt. Geld is op.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij nog vakantie Ruud? Indien ja, waar ga je heen?
Mwah, metertje of 10.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, hoe moe wordt je er concreet van, is het vergelijkbaar met 100 meter hardlopen?
Vorig jaar hadden we in ieder geval nog die OS, nu wordt het navelstaren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja heb nog vakantie tegoed maar blijf in de buurt. Geld is op.
Ik kan natuurlijk ook nog altijd in mijn blote kont het gras gaan maaien, voor het buitengevoelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we in ieder geval nog die OS, nu wordt het navelstaren.
Tja, blijkbaar staat het hebben van capaciteiten niet garant voor nuttige werkzaamheden en speelt karakter ook een rol.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Maar die jongen heeft blijkbaar zoveel capaciteiten, doe er dan een keer iets nuttigs mee.
Zolang het mijn gras niet is vind ik alles best. Trouwens, ik krijg steeds meer een mosveldje en ik hoef nog maar eens in de veertien dagen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook nog altijd in mijn blote kont het gras gaan maaien, voor het buitengevoel
Is ook mooi groen en van een afstand zie jet het verschil nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zolang het mijn gras niet is vind ik alles best. Trouwens, ik krijg steeds meer een mosveldje en ik hoef nog maar eens in de veertien dagen.
Niks mis met karakter, ik zou het leuk vinden als hij gewoon geld gaat verdienen met de dingen die hij kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, blijkbaar staat het hebben van capaciteiten niet garant voor nuttige werkzaamheden en speelt karakter ook een rol.
Nee, helemaal nietsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap heel dat twitter gedoe niet, kan bommie er iets mee winnen ofzo?
Zo is dat! Ik vind het allemaal prima, zolang er niet teveel onkruid staat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is ook mooi groen en van een afstand zie jet het verschil niet
Het is altijd leuk als je ziet dat iemand plezier heeft en zichzelf goed kan redden. Ik weet ook niet waarom iemand "wonen bij pa en ma plus weinig geld hebben" verkiest boven jezelf ergens bovenuit tillen. 't Zal wel een reden hebben, iets tussen de oren of zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Niks mis met karakter, ik zou het leuk vinden als hij gewoon geld gaat verdienen met de dingen die hij kan.
Over het weer van volgend jaar woensdag weet ik ook nog niks.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen vraag ik mij af waarom er niets te lezen valt over die TT van morgen.
Er is al twee dagen getraind daar, vroeger had je pagina's vol met achtergronden, nieuwtjes, etc. De laatste jaren lees je er steeds minder over.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over het weer van volgend jaar woensdag weet ik ook nog niks.![]()
Ik snap hem niet![]()
Misverstandje.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is al twee dagen getraind daar, vroeger had je pagina's vol met achtergronden, nieuwtjes, etc. De laatste jaren lees je er steeds minder over.
Ja hè hè, waar anders over. Dat was vroeger één van mijn favo uitstapjes. Ergens op een dijk rondhangen tussen dronken mafkezen en motorsletjesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misverstandje.Ik dacht : Waar haalt ie het vandaaan
Je moet helderziende zijn om een TT van morgen te voorspellen. Maar je had het over Assen
Ben er weg van NMNS. Ik kan wel wat uitslapen, maar toch nog wat zakelijke beslommeringen morgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hè hè, waar anders over. Dat was vroeger één van mijn favo uitstapjes. Ergens op een dijk rondhangen tussen dronken mafkezen en motorsletjes
Dus datquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar we gaan proberen te slapen, ondanks de hitte.
Jij moet een beetje op je woorden letten pik!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Coos is toch die naaktlopende pedo
Of is NMNS net zo erg?
En jij moet niet alles zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:49 schreef Coos het volgende:
Jij moet een beetje op je woorden letten pik!
Goedemiddag.quote:
Heb IK ook wel verstand van hoor Fluitertje....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Hoi APK, ben je er nog ?
Jij bent toch best een beetje kennis, handigheid met PC, data verkeer, abonnementen, bijbehorende FUP..?
Ja die aan en uit knop is best handig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:16 schreef FANN het volgende:
Heb IK ook wel verstand van hoor Fluitertje....
gewoon aan en uitzetten dan doet ie het meestal weer
jah.......quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja die aan en uit knop is best handig.
Ben je blij met de nieuwe kleding?
hé nou is die tekst van je pollepels weer weg.... nu denkt iedereen dat ik gek ben.......quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:24 schreef FANN het volgende:pollepels....
![]()
moet je eens 6x achterelkaar zeggen
quote:
Daar heb ik dan nooit geen zin in in terugbrengen, geef ik het wel aan één van mijn zussen ofzo...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Klinkt overtuigend.![]()
Ik laat het prijskaartje er meestal nog even aanhangen, dan kan het eventueel nog terug,
vandaag ga ik ook weer een blouse bij Sting terug brengen, raar kleurtje en eng stofje achteraf.
Heb het terug lezen iets losgelaten, gebruik vooral in de The Bunker SC meer het scrollwieltje.
Je deed al een quote, ik er nog een regel tekst over pollepel in de pannen roeren enquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:26 schreef FANN het volgende:
hé nou is die tekst van je pollepels weer weg.... nu denkt iedereen dat ik gek ben.......
nah..... ja......... nu pas......
Dat gebeurt vaker, dan zijn ze voor een paar uren, dagen de hort op.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:35 schreef FANN het volgende:
die Pimmetje laat weer lang op zich wachten hé.....
laat ie je weer mooi zitten met je PC problemen.....![]()
ik ga effe koffie maken en krosantje in de oven
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je deed al een quote, ik er nog een regel tekst over pollepel in de pannen roeren en
scrollwieltjes , sorry ik deed een edit en nu weet ik het niet meer precies wat ik schreef...
True. Waarom woon je nou zover wegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:20 schreef CarOnline het volgende:
Nou, ik pleur gewoon een stapel salades op een schaal
Vriendin komt sateh maken, dat kan ik niet![]()
Nou en verder veel stokbrood en saus en kant en klare kippepoten
Pff ik zie het wel. Veel te warm om me druk te maken.
Drank is belangrijker.
Oei!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:22 schreef CarOnline het volgende:
Ahh kom óók dan!!! Je kan zo blijven slapen![]()
Ik moet alleen wel morgenvroeg werken![]()
Dat gaat nog wat worden
Die is weggevlucht voor PedoCoosquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:35 schreef FANN het volgende:
die Pimmetje laat weer lang op zich wachten hé.....
laat ie je weer mooi zitten met je PC problemen.....![]()
Ja haha en ik ben benieuwd of ik op tijd wakker wordquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oei!ja, da's een goeie film mijnheer *walm*
kom wel een keer bij je logeren, beloofd! Maar nu even niet.
jezelf wat vaker wassen schijnt ook te helpenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Schijnt dat de vliegen ook losgelaten zijn, tijd om de vliegenmepper op te zoeken en wat tikken uit te delen
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
jezelf wat vaker wassen schijnt ook te helpen
kant en klare bakken aardappelsalade, zalmsalade en de hele zooi......quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:20 schreef CarOnline het volgende:
Nou, ik pleur gewoon een stapel salades op een schaal
Vriendin komt sateh maken, dat kan ik niet![]()
Nou en verder veel stokbrood en saus en kant en klare kippepoten
Pff ik zie het wel. Veel te warm om me druk te maken.
Drank is belangrijker.
mwa.......... ik heb een hulpvaardig karakterquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip![]()
Dat ik daar zelf niet op kom!
Ja, dat is mij vaker gebleken, wal-sloot en zulksquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa.......... ik heb een hulpvaardig karakter
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is mij vaker gebleken, wal-sloot en zulks![]()
Ik geef schoorvoetend toequote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:35 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik jou wel eens ''in de sloot'' geholpen !
nietus.......![]()
Ik zit ondertussen de TT te kijken, te Fokken en ik moet nog op de hometrainer om daarna na een fucking verjaardag te gaan. Dat laatste vind ik dus helemaal nietsquote:tis écht nergens goed weer voor eigenlijk of ligt dat aan mij?
ik moet eigenlijk een beetje huisvrouwtje spelen vandaag maar is heb daar soooooooooo geen zin in
je wordt sloom van dit weermisschien doe ik wel gewoon de hele dag lekker niks voor een keertje
![]()
gewoon hangen en fokken..... dus eigenlijk valt dat ook een beetje onder niks..
op de hometrainer met dit weer ! pfffffffffffquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik geef schoorvoetend toe
[..]
Ik zit ondertussen de TT te kijken, te Fokken en ik moet nog op de hometrainer om daarna na een fucking verjaardag te gaan. Dat laatste vind ik dus helemaal niets
Als je één keer aan het zweten bent is het wel lekker. En nee, buiten fietsen vind ik simpelweg kut. Lekker zweten voor de TV of met muziek flink hard aan, je stapt eraf en staat gelijk onder de douche en je kunt je eigen hartslag ed veel beter monitoren op zo'n homeding.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
op de hometrainer met dit weer ! pfffffffffff
kan je dan niet beter een stukkie buiten gaan fietsen als je persé moet?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je één keer aan het zweten bent is het wel lekker. En nee, buiten fietsen vind ik simpelweg kut. Lekker zweten voor de TV of met muziek flink hard aan, je stapt eraf en staat gelijk onder de douche en je kunt je eigen hartslag ed veel beter monitoren op zo'n homeding.
Klipje aan muh oorlel, niet helemaal zuiver, maar wel indicatief.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ga je dat écht allemaal doen iedere keer harslag meten enzo.....
Ik heb een perfecte hartslag. Vorig jaar in het ziekenhuis tot 220 slagen per minuut op laten blazen tijdens een fietstest. Krachtige pittige slag volgens Herr Doctor. Daarna viel ik wel bijna rochelend en piepend dood neer, maar dat terzijde.quote:en is die tot nu toe goed? of juist niet?
Nee, dat gaat nietquote:Ben je nu ook aan het fietsen? tijdens het fokken....... nee zal wel niet toch?
over oorlel gesproken, ik heb vanmorgen mijn oorbel door mijn oor gejast... ik had dat sneetje metquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klipje aan muh oorlel, niet helemaal zuiver, maar wel indicatief.
[..]
Ik heb een perfecte hartslag. Vorig jaar in het ziekenhuis tot 220 slagen per minuut op laten blazen tijdens een fietstest. Krachtige pittige slag volgens Herr Doctor. Daarna viel ik wel bijna rochelend en piepend dood neer, maar dat terzijde.![]()
[..]
Nee, dat gaat niet
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb een perfecte hartslag. Vorig jaar in het ziekenhuis tot 220 slagen per minuut op laten blazen tijdens een fietstest. Krachtige pittige slag volgens Herr Doctor. Daarna viel ik wel bijna rochelend en piepend dood neer, maar dat terzijde.![]()
[..]
Fijn dat je in ieder geval nog iets snaptquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:51 schreef FANN het volgende:
maar ik snap dat je TT zit te kijken
Jammer dat je niet zo heel veel snaptquote:Tis mij een raadsel waarom...... maar dat ook even terzijde
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijn dat je in ieder geval nog iets snapt![]()
[..]
Jammer dat je niet zo heel veel snapt![]()
![]()
Die motoren gaan niet om de honderd meter weer achteruit maar blijven vooruit rijden. Dat scheelt best veel als het over "van links naar rechts kijken" gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie daar de lol niet zo van in maar dat zie ik van héél veel sporten niet, wél als je het zelf zou doen,
maar naar tennis kijken ofzo vin ik ook zo suf.. zie je dat publiek constant van links naar rechts kijken
vind ik zo'n stom gezicht...... of naar biljarten
![]()
nah. nee is niks voor mij...
een heleboel.........quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Enne, wat vind jij eigenlijk wél leuk als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit vond ik vroeger, als kind, ook heel leuk![]()
Een kinderhand is gauw gevuld hèquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:09 schreef FANN het volgende:
dit vin ik dus grappig.... gewoon dit.....
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld hè![]()
Maar serieus, ik vind erg veel wel leuk, zolang het maar passief is en niet teveel moeite kost. Ik vind jou ook wel leuk
Nooit een kijkdoos gemaakt vroeger? Veel watten in zo'n schoenendoos en je fantasiefiguren erin lijmen? Dat lijkt mij toch beter dan gespleten oorlelletjes aan elkaar plakkenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nooit een kijkdoos gemaakt vroeger? Veel watten in zo'n schoenendoos en je fantasiefiguren erin lijmen? Dat lijkt mij toch beter dan gespleten oorlelletjes aan elkaar plakken
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat lijkt mij op zich ook wel aardig om te doen, vrachtwagenchauffeur zijn. Zo'n immense truck, samen met je partner (zij ook een rijbewijs) de wereld rond als vrije rijder. Geen huis, alleen die vrachtwagen en karren maar.
En dan maar hopen dat je een snoepje of een dubbeltje kreegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan deelde ik ze uit aan de buurvrouwen
Zolang je maar een beetje kunt pijpen vind ik alles bestquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
zou je wel een slechte ''partner'' aan mij hebben, ik kan nog niet eens
een mini inparkeren.......
jah... je kreeg wel vaak een snoepje of een koekje ofzo, maar daar deed ik het niet voor,quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je een snoepje of een dubbeltje kreeg
Vervolgens naar de bakker rennen en daar een puntzak halen met mislukte en gebroken koeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |