Jah.... zit ook een bruine broek bij, met shirtjes met de kleur bruin/beigequote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een bruin grijs oranje freek .. Blauw zijn mijn spijkerbroeken
Ik zit nu in zwart jurkje me witte stippels .. Al oud maar coolquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah.... zit ook een bruine broek bij, met shirtjes met de kleur bruin/beige![]()
én een blauw jurkje, speciaal gekocht voor mijn uitje met Remmy zaterdag, maar dat gaat dus niet door hoor ik net
ik in een nieuw shirtje.... beige/bruin enne effe kijken... zit ook een beetje blauw in....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit nu in zwart jurkje me witte stippels .. Al oud maar cool
Ja dat zijn we ookquote:
Yep en waar zijn de linkjes of moet ik je achterlangs nemenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:52 schreef FANN het volgende:
[..]
da's ook weer waar..... dus dat mag.....
Ja goed plan trustequote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:54 schreef FANN het volgende:
Nog eventjes Sade luisteren en dan ga ik eitje bakken en slapen.....
morgen weer plannen...
Truste Muis
kan jij dat dan..... met zo'n voorbinddildoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep en waar zijn de linkjes of moet ik je achterlangs nemen
Zonder lukt ook welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:56 schreef FANN het volgende:
[..]
kan jij dat dan..... met zo'n voorbinddildo![]()
ik pas...
[ afbeelding ]
doei.......
voor een aantal van ons vannacht alquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
goedensmorgens! was wel ff schrikken net!
Same here, het is toch echt wel triest, zo jong en hij had nog bergen fans en laat kinderen achter.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:35 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Vaag dat Michael jackson dood is. En nee ik hoef er niet om te huilen maar erom lachen gaat mij ook wel een stukje te ver.
precies... een tragisch einde van een tragisch levenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:35 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Vaag dat Michael jackson dood is. En nee ik hoef er niet om te huilen maar erom lachen gaat mij ook wel een stukje te ver.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze is ook keigoed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |