vast wel..anders walvis je even je bed in.. wordt ie vanzelf wakkerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:25 schreef texelonia het volgende:
ik was vroeger ook MJ fan!E Micha ook dus. Dus ik denk wel dat het hem boeit. Maar ik weet niet of het hem genoeg boeit om hem voor wakker te maken
zijn cover 'come together 'van de beatlesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:28 schreef MamsX het volgende:
Ik moet heel hard huilen altijd bij little susie.
En het eerste nummer wat ik ooit niet meer uit mijn hoofd kon krijgen was Heal the world.
Ik zat in groep 3 denk ik, en bij de maandafsluiting deed een groepje dat.
En ik maar Neuriën voor mijn moeder die het liedje niet kende
Ja zoiets wordt het denk ik jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vast wel..anders walvis je even je bed in.. wordt ie vanzelf wakker
'o sorry DID I WAKE YOUwist je trouwens al dat... '
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja zoiets wordt het denk ik ja
Al wordt ie nooit wakker. Hij snurkt ook altijd en kan hem 100 keer duwen hij snurkt gewoon verder
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef Kleurdoos het volgende:
eerst issie dood dan is t een coma, straks is ie weer neger![]()
Als ik lang genoeg hier blijf hangen wordt ie vanzelf wakker van Hannah, komt ie me wel halen denk ik...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gewoon op m springen of naast m liggen, gillen dat je een nachtmerrie had?
eerst issie dood dan is t een coma, straks is ie weer neger![]()
Ah maar als ie echt wat met kindjes deed gaat hij naar de hel en heeft hij dus niks aan de kindjes in de hemelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef Kleurdoos het volgende:
omg al die topics met
rip michael, bedankt voor alles.
Ja, daar heeft ie wat aan
waar ie wel wat aan heeft, alle kindjes gaan naar de hemel volgens de bijbel
hele foute grap, moest van mn vriend *pets*
hij hing zn kind anders ook over t balkon..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef MamsX het volgende:
Denken jullie dat die echt wat met kinderen heeft gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |